Nebo i 3 zimyJohNNyE39 píše:Dle mě je i jedna zima krátká na pěknou vyvářku.
 
   
  
Nebo i 3 zimyJohNNyE39 píše:Dle mě je i jedna zima krátká na pěknou vyvářku.
 
   
  

Ty si pelanc až to bolí..GEORG_iS píše:Nebo i 3 zimy


Doslovně asi ne, působí na ně to stejné svinstvo. Pro novější auta může bý v prospěch kvalitnější plech a lepší antikorozní úprava (obojí opravdu jenom spekulativně). U starších to vidím tak, že už tu korozi mají a když se do ní přimíchá ta šikovná sůl co se solí i když se nechumelí, tak je to pro to auto dřív či později jistá smrt. Jo někdo namítne, že si spodek nastříká nějákou sračkou, ale tou jenom překryje původní gumu, ve které je prasklina a pod kterou už kvete rez a za nedlouho se pod tou "dvojitou ochranou" bude držet ta vlhkost ještě víc a tím pádem to bude více reznout. Jediná cesta je všechno oškrábat a vyvařit, pak ošetřit a jezdit jen když je pěkně. No, takže najednou to nemůže být auto na denní ježdění, protože se to 5 let generálkovalo a jenom bezmozek by to vytáhl na mokrou posolenou cestu. Já třícu jako daily car rozhodně neodsuzuju, taky bych to bral, ale převládá u mě to, že jí na to mám moc rád.Gabo píše:Ja jen nemuzu pochopit, proc starsi auto trpi kazdodenni provozem vic nez ta nova.

 . Ved chalanisko chce obstojnu e30 na ktorej je ochotny co to porobit a vozit sa s nou dennodenne, ja v tom problem nevidim. 318i je este kopa a urcite su medzi nimi aj take ktore nejsu uplne karoseriovo po smrti, cize ja by som to videl asi tak ze obehnut par inzeratov, popozerat, a vybrat nieco rozumne. Vybuchane silenty? No a co vsak za 160e sa da kupit sada polyretanov na cele auticko (ospravedlnujem sa odporcom strongflexov ale ja by som to riesil takto), komfort s tym nepokazis, budes mat vsetky silenty nove a dovolim si tvrdit ze ich menit nebudes muset mozno uz nikdy. Brzdy tiez zas nestoja nejaku raketu. Jediny problem je ta karoseria ktoru ako som pisal by som vybral nejaky kompromis koli cene, aby nebola uplne k.o. drobnosti si spravis aj sam ked si trocha zrucny
 . Ved chalanisko chce obstojnu e30 na ktorej je ochotny co to porobit a vozit sa s nou dennodenne, ja v tom problem nevidim. 318i je este kopa a urcite su medzi nimi aj take ktore nejsu uplne karoseriovo po smrti, cize ja by som to videl asi tak ze obehnut par inzeratov, popozerat, a vybrat nieco rozumne. Vybuchane silenty? No a co vsak za 160e sa da kupit sada polyretanov na cele auticko (ospravedlnujem sa odporcom strongflexov ale ja by som to riesil takto), komfort s tym nepokazis, budes mat vsetky silenty nove a dovolim si tvrdit ze ich menit nebudes muset mozno uz nikdy. Brzdy tiez zas nestoja nejaku raketu. Jediny problem je ta karoseria ktoru ako som pisal by som vybral nejaky kompromis koli cene, aby nebola uplne k.o. drobnosti si spravis aj sam ked si trocha zrucny  . Ked sa trice da nejaky ten servis tak to dokaze oplatit spolahlivostou. Zdenko jazdi e30 320i ako dailycar a nejak sa mi nezda ze by sa na nieco stazoval, ale stara sa o nu a preto to auto vyzera stale paradne. Takze vsetko je to o tom co si schopny pre tricu urobit. Lebo aj ked kupis peknu tak casom budes muset zobrat do ruky naradie
. Ked sa trice da nejaky ten servis tak to dokaze oplatit spolahlivostou. Zdenko jazdi e30 320i ako dailycar a nejak sa mi nezda ze by sa na nieco stazoval, ale stara sa o nu a preto to auto vyzera stale paradne. Takze vsetko je to o tom co si schopny pre tricu urobit. Lebo aj ked kupis peknu tak casom budes muset zobrat do ruky naradie 
