Příspěvek
od Gabo » 21. 07. 2014 18:54
S odstraňováním koroze na autě pár zkušeností mám a za mě - Sehnat jinou co ejmíň shnilou kastli (klidně jen skelet, kde půjde udělat pořádnej šroubovákovej test). Takhle ohnilý auto po odstrojení a odstraňování plastizolu bo jak se henten krupicovej nastřik podvozku jmenuje, se stává ceníkem víc a víc. Až nakonec zjistíš, že pokud top budeš chtít udělat pořádně, tak do toho zahučíš takovej balík, že bys za to sehnal celého jiného chroma s lepší kastlí ...
BTW - kdysi dávno jsem vyvařoval shade, která povenku vypadala dost podobně. A vyvařovalo se skoro všechno, stálo mě to cca 15 000 jen za vyvaření, dělal jsem to s kamarádem, takže práce na tom byla za hubičku, ale jediný, co nakonec nebylo shnité a nepotřebovalo to zásah byla přední kapota a střecha.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA