Legalizace V8, S50...
To, že němci mají větší prachy a tím pádem auta v lepším stavu není vždy pravda. I to jejich provedení přestaveb není vždy úplně košér. Nicméně posouzení kvality přestavby už je na patřičném schvalovacím orgánu a prasárnu jak tam u nich, tak tady by jistě neschválili. Mě zástavba V8 stála rozhodně víc než motor, převodovku, kardan a žirafu... a teď by mě to zapsání mělo vyjít pomalu na ty samý peníze? Navíc pochybuju, že pokud se někde stane v německu nějaká nehoda auta schváleného TUVem, tak někdo po TUV požaduje nějaké hrazení škod nebo jakoukoliv jinou zodpovědnost.
Jinak činnost TUVu v německu není pouze o schvalování takových velkých přestaveb, ale jde o zapsání takřka čehokoliv do TP, od spoilerů přes kola, volanty, výfuky atd. Pokud by taková věc fungovala u nás, jistě by z toho byl i dobrý zisk, pokud by poplatky za provedené úkony byly podobné jak v DE. Spousta lidí by si ráda tyto věci nechala zapsat do TP a měli klid od Policie ČR.
A pokud tady píšeš o neschopnosti prolézt STK, tak když vidím, jaký "odborníci" si tam hrají na polobohy a radši než stav důležitých funkčních věcí na vozidle řeší, výbavu lékárničky apod. pičoviny, tak se nedivím, že spousta lidí si řeší radši STK jinak, než by si tuhle buzeraci absolvovali.
Viz příklad Maranela, kterého jeden technik vyhodil z STK za to, že má na tříce čočky a to prý v tý době nemohlo podle něj být. A neuděláš s tím nic, kdyby si se na hlavu stavěl, to máš potom chuť takovýho debila na místě zabít.
Jinak činnost TUVu v německu není pouze o schvalování takových velkých přestaveb, ale jde o zapsání takřka čehokoliv do TP, od spoilerů přes kola, volanty, výfuky atd. Pokud by taková věc fungovala u nás, jistě by z toho byl i dobrý zisk, pokud by poplatky za provedené úkony byly podobné jak v DE. Spousta lidí by si ráda tyto věci nechala zapsat do TP a měli klid od Policie ČR.
A pokud tady píšeš o neschopnosti prolézt STK, tak když vidím, jaký "odborníci" si tam hrají na polobohy a radši než stav důležitých funkčních věcí na vozidle řeší, výbavu lékárničky apod. pičoviny, tak se nedivím, že spousta lidí si řeší radši STK jinak, než by si tuhle buzeraci absolvovali.
Viz příklad Maranela, kterého jeden technik vyhodil z STK za to, že má na tříce čočky a to prý v tý době nemohlo podle něj být. A neuděláš s tím nic, kdyby si se na hlavu stavěl, to máš potom chuť takovýho debila na místě zabít.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ja jsem v postu nechtel jmenovat konkretne, ale vez, ze prave tebe jsem myslel tou "hrstkou", ktera do toho uz patricne zahucela a u koho by bylo na miste, tech "formalnich" par eur pro patrne zaslouzene schvaleni vysolit.
To schvalovani vyfuku apod. - mas pravdu.. ksefty by byly.. Alespon ty kola by se mohly schvalovat.. Kazdopadne u tech stk zas narazis na opacny extrem. Ja narazel spis na to, ze je casto shanka po nekom, kdo umi STK bez auta a pod. *ne z duvodu absence vybavy:)
To ze nejsou kvalifikovani lidi (anebo, ze zneuzivaj sve pravomoce), coz zminujes, to by byl dalsi problem pro ty zkusebny...
K te idei, ze uroven zeme je tvorena narodem, bych dodal, ze nejde o jednotlivce, ale o prumer celku... Ti co prumer zvedaji na to doplaceji.
Ale at nejsem OT. Vim o pripadu custom M3 E30 stavby s motorem S70 stavenem v Nemecku. Udajne nebyl problemu vuz u nas prihlasit, neb zmeny byly zaneseny do puvodniho Nemeckeho TP... Nevim jak to funguje s origo TP, kdyz auto dostane schvalni od TUV... Zda se to vpisuje do nej, anebo je to dalsi doklad. Ale to, ze se to podarilo si vysvetluju urednickou chybou:)
To schvalovani vyfuku apod. - mas pravdu.. ksefty by byly.. Alespon ty kola by se mohly schvalovat.. Kazdopadne u tech stk zas narazis na opacny extrem. Ja narazel spis na to, ze je casto shanka po nekom, kdo umi STK bez auta a pod. *ne z duvodu absence vybavy:)
To ze nejsou kvalifikovani lidi (anebo, ze zneuzivaj sve pravomoce), coz zminujes, to by byl dalsi problem pro ty zkusebny...
K te idei, ze uroven zeme je tvorena narodem, bych dodal, ze nejde o jednotlivce, ale o prumer celku... Ti co prumer zvedaji na to doplaceji.
Ale at nejsem OT. Vim o pripadu custom M3 E30 stavby s motorem S70 stavenem v Nemecku. Udajne nebyl problemu vuz u nas prihlasit, neb zmeny byly zaneseny do puvodniho Nemeckeho TP... Nevim jak to funguje s origo TP, kdyz auto dostane schvalni od TUV... Zda se to vpisuje do nej, anebo je to dalsi doklad. Ale to, ze se to podarilo si vysvetluju urednickou chybou:)
Naposledy upravil(a) Ada_CZ dne 27. 01. 2011 23:42, celkem upraveno 1 x.
Máš pravdu v tom, že bohužel existuje spousta lidí, kteří schánějí tu STK bez auta proto, že by jejich auto STK opravdu neprošlo a jízda s ním je přímo ohrožováním ostatních účastníků silničního provozu.
Po schválení vozidla TUVem, se změny zapíší do německého TP. Pokud to u nás potom přihlásili, tak došlo právě k obejití podmínky ABE, kterou auto po projití schválení přestavby TUVem ztratí.
Po schválení vozidla TUVem, se změny zapíší do německého TP. Pokud to u nás potom přihlásili, tak došlo právě k obejití podmínky ABE, kterou auto po projití schválení přestavby TUVem ztratí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Prostě tu budou tři tábory lidí. Jedni si to umí zařídit, viz Fabia 4x4 s rámem, limuzína Škodovka, několik E30 s jinými motory atd. Pak tu jsou Ti co na to serou a pak my co bychom chtěli, ale reálně nemáme jak.
Taky bych chtěl rám, abych se mohl svést třeba v Czech drift, nebo do Vrchu, ale rozhodně si kvůli tomu nebudu kupovat nový auto, podvalník a další auto jen na závody.
Takže nezbývá než upravovat tak, aby to nebylo moc vidět.
Taky bych chtěl rám, abych se mohl svést třeba v Czech drift, nebo do Vrchu, ale rozhodně si kvůli tomu nebudu kupovat nový auto, podvalník a další auto jen na závody.
Takže nezbývá než upravovat tak, aby to nebylo moc vidět.

Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- kopecek.e30
- Příspěvky: 646
- Registrován: 17. 02. 2010 17:09
- Bydliště: Mělník
já sem v tomhle ohledu uplnej blbec, vůbec tomu nerozumim posranýnu papírování ale když mam dovezenou přestavbu z nemecka která má vše legální (prošla TUV). Tak tady to snad musí jít normálně přihlásit né? vždyt jsme v Evropský unii. a kdybych měl peníze a uměl dobře německy a zajel s e30 m50 k nim na TUV pro pár razítek, to by nešlo???
klidně mě ukamenujte

klidně mě ukamenujte


- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Mas to o 2 prispevky vejs.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Podle posledního infa, co jsem slyšel, tak pokud přestavěné auto je v provozu víc jak půl roku, tak u nás přihlásit jde. To znamená, že když to skopčák přestaví a zapíše a po půl roce a víc se rozhodne to prodat, tak se to dá v ČR přihlásit. Jestli by se dalo zajet do německa na TUV s autem registrovaným v ČR nevím, ale dost o tom pochybuju.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ono jedna věc je mít něco zapsanýho v TP a druhá věc je to mít legálně.
Při vlastní zkušenosti dovozové technické, kdy se technik někdy ani nepodívá pod kapotu nebude problém přihlásit "legální" třeba m50ku v tříce z DE...
... no a pak ta druhá věc, co se stane v případě nehody atp. ? Zda-li to někdo bude řešit... ? A co z toho vzejde ?
Při vlastní zkušenosti dovozové technické, kdy se technik někdy ani nepodívá pod kapotu nebude problém přihlásit "legální" třeba m50ku v tříce z DE...
... no a pak ta druhá věc, co se stane v případě nehody atp. ? Zda-li to někdo bude řešit... ? A co z toho vzejde ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
v případě nehody se jedná o dva stavy:
1) motor zůstane v autě, nikdo to resit nebude.
2) motor zustane lezet osamocenej nekde na poli, bude dobre videt a nikdo nezahladi vcas stopy. pak by mohlo bejt toto zdrojem problemu. ale obvykle pokud je motor venku z auta, tak ma dotycnej, pokud jeste zije, dost jinejch podstatnejch zdravotnich problemu a tohle uz se nak tak zvladne.
1) motor zůstane v autě, nikdo to resit nebude.
2) motor zustane lezet osamocenej nekde na poli, bude dobre videt a nikdo nezahladi vcas stopy. pak by mohlo bejt toto zdrojem problemu. ale obvykle pokud je motor venku z auta, tak ma dotycnej, pokud jeste zije, dost jinejch podstatnejch zdravotnich problemu a tohle uz se nak tak zvladne.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...