Rada pro začátečníka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
šraubr
Příspěvky: 17
Registrován: 04. 02. 2008 21:45
Bydliště: dolní poustevna

Příspěvek od šraubr » 19. 04. 2013 23:05

Jer,
316 a 318 jsou modely které kupovali buďto škrblíci nebo mladiství co na lepši neměli takže origo výbava u těchto variant je obyčejně žebrácká.

Investuj do exempláře z jihu (italie, španely ,kalifornie, arizona).

Vážná koroze nosné struktury se nedá opravit, jen zfušérovat.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 20. 04. 2013 10:31

Dovezt si ctyrvalcovou E30 z ameriky? Jakej to ma proboha smysl?
A auto z itale bych si taky nevzal, kor takhle stary ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 20. 04. 2013 10:33

jo třicu co se kupuje za 15-20tyček poveze z arizony nebo italie, aha :D
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 04. 2013 10:34

šraubr píše:....
Investuj do exempláře z jihu (italie, španely ,kalifornie, arizona). ....
Jako fór dobrý....!

:lol:

.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 20. 04. 2013 11:01

šraubr

těch 13 odpovědí co tu máš na fóru mi stálo za to přečíst a můžu konstatovat, co věta to perla :lol: Prosím, píš častěji něž průměrně jednou za cca půl roku. Docela mě to baví :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 20. 04. 2013 11:29

, jenom to po dvou letech trošku zrezlo..


Když už se mi teda jó podaří sehnat pěknou neshnilou E30 a uvažuji s celoročním provozem,tak je rozumné odstranit korozi která je třeba v počátcích a nechat udělat nástřik podvozku a důkladně vystříkat dutiny.Jenže jak už to v naších krajích bývá tak na těchhle základních věcech se nejvíce šetří a pak se raději píše jak ty kastle nejen u E30 fest hnijí.Já tak u svých aut celkem pravidelně činím a nemám s tím nějaký větší problem :wink:
Macek jistě potvrdí :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Jerry Woodburn
Příspěvky: 30
Registrován: 03. 04. 2013 08:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jerry Woodburn » 21. 04. 2013 06:19

DVORIS píše:, jenom to po dvou letech trošku zrezlo..


Když už se mi teda jó podaří sehnat pěknou neshnilou E30 a uvažuji s celoročním provozem,tak je rozumné odstranit korozi která je třeba v počátcích a nechat udělat nástřik podvozku a důkladně vystříkat dutiny.Jenže jak už to v naších krajích bývá tak na těchhle základních věcech se nejvíce šetří a pak se raději píše jak ty kastle nejen u E30 fest hnijí.Já tak u svých aut celkem pravidelně činím a nemám s tím nějaký větší problem :wink:
Macek jistě potvrdí :wink:

Jo,o tomhle už sem přemýšlel,a s nástřikem dutin do nejbližší budoucnosti určitě počítám.
P.S Všem ostatním velice díky za rady,zkušenosti :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 04. 2013 23:13

hlavne si sebou vem nekoho, kdo tomu vazne a dobre ROZUMI, konkretne trice, ne kamarad Lojza co delal mechanika u Lakatose. Dobre oko a ucho pred koupi se da casto vyvazovat desetitisici.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 23. 04. 2013 10:18

Max-Max píše:Lojza co delal mechanika u Lakatose
To byl přece Luboš! http://www.youtube.com/watch?v=3JBrYlOZbSo :)

Uživatelský avatar
Jerry Woodburn
Příspěvky: 30
Registrován: 03. 04. 2013 08:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jerry Woodburn » 06. 05. 2013 20:52

Ještě se chci zeptat...Cvakající motor,zapříčiňují hydroštely že? Máte s tím nějaké zkušenosti? Jde to nějak řešit?

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 07. 05. 2013 09:23

zcela jednoduše, vyměnit hydroštely... a když auto nemá hydroštely, tak seřídit ventilový vůle...

Uživatelský avatar
Jerry Woodburn
Příspěvky: 30
Registrován: 03. 04. 2013 08:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jerry Woodburn » 07. 05. 2013 15:17

Jirzik píše:zcela jednoduše, vyměnit hydroštely... a když auto nemá hydroštely, tak seřídit ventilový vůle...
A o jaké částce,se u čtyřválce dá mluvit?

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 07. 05. 2013 18:21

kupoval som na M40 stali 4 ks 70 EUR
e30 318i cabrio

Odpovědět