Kójlouvrování na tříce, aneb hokusypokusy :D
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Kójlouvrování na tříce, aneb hokusypokusy :D
Muzu někoho kdo ma doma origo podvozek cca se sniženim okolo 20mm max třebas - nejlepe pruziny z plastaka , jestli by mi změřil délku od dosedací plochy horního uložení tlumiče po spodek tlumiče (přechod těhlice/patrona tlumiče) venku v nezatíženém stavu, chci dát na E30 pherson COIL-OVER a není původem z E30 (E46) a vím delku těla tlumiče + delku závitu atd. ale nevím v jaké vzdálenosti to riznout pro přivaření aby výška pak nebyla zbytečně nízko nebo ba naopak zbytečně vysoko...
fakt by mi to pomohlo nemám aktuálně venku nic a moje LOW pruziny jsou mi k hovnu díky moc !!!
fakt by mi to pomohlo nemám aktuálně venku nic a moje LOW pruziny jsou mi k hovnu díky moc !!!
Naposledy upravil(a) MattyX dne 24. 02. 2013 21:40, celkem upraveno 1 x.
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
up, nová prosba na někoho ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jj jak rikáš, pro jistotu jsem udělal ještě šipečky
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
šiklo by mě to díkec
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Ehm, neví někdo kolik je tuhost seriových pružin ? 3-4 kg/mm ?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Fusion píše:325i 1,89p / 4,38z
M3 2,50p / 4,47z
H&R sport 3,22p / 6,80z
H&R race 5,73p / 10,20z
Eibach Pro 1,82p / 4,95z
perfekt! z toho se pak da vyjit o kolik se po vahou auta hnou důle
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
No tak už sem se dostal k tomu že jsem to nautě testnul ...
v nejnižší možné variantě sem se dostal na seriovou výšku E30...
takže ještě to upravím s výrobcem aby to šlo ještě o deset centáků níž.
pružiny byli z E46tky, takže dělaný na jinou váhu, tudíž i to tomu dvakrát nepřispělo - nebyli stlačený ani do svého funkčního rozpětí
říznutí těhlice varianta 1:
poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž
přechodka z 51mm na 52mm
nakonec nebude nutná, s výrobcem doladíme na zasunutí do e30 patrony který bude nutný pro seřízení nějaké rozumné výšky...
už chápu v čem se liší horní uložení E30 vs. E36/46 , ze třech ropzměrů sedí jen jeden ...
tento rozsah si myslím že k seřízení výšky by mohl stačit :
jinak na soft nastavení je ten podvozek komfortnejsi jako seriovej, což je me teda hodně překvapilo ...
v nejnižší možné variantě sem se dostal na seriovou výšku E30...
takže ještě to upravím s výrobcem aby to šlo ještě o deset centáků níž.
pružiny byli z E46tky, takže dělaný na jinou váhu, tudíž i to tomu dvakrát nepřispělo - nebyli stlačený ani do svého funkčního rozpětí
říznutí těhlice varianta 1:
poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž
přechodka z 51mm na 52mm
nakonec nebude nutná, s výrobcem doladíme na zasunutí do e30 patrony který bude nutný pro seřízení nějaké rozumné výšky...
už chápu v čem se liší horní uložení E30 vs. E36/46 , ze třech ropzměrů sedí jen jeden ...
tento rozsah si myslím že k seřízení výšky by mohl stačit :
jinak na soft nastavení je ten podvozek komfortnejsi jako seriovej, což je me teda hodně překvapilo ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Možná jsem to blbě pochopil, ale tuhle variantu uvažuješ jako finální? Já bych tam nechal z E30 "patrony" pro tlumič minimálně těch 5 cm, jako je v návodu u podvozku BC racing, aby to v sobě bylo nasunutý a ne aby to držel jenom svár, na tom bych se já osobně bál jezdit.MattyX píše:....poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž .......
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No je to udělaný trochu jinak jenom mistr stavař to neumí správně technicky vysvětlit z odlitku leze ještě 7cm trubky přes kterou je převlečený futro a do něj jde potom tlumič.BOOST píše:Možná jsem to blbě pochopil, ale tuhle variantu uvažuješ jako finální? Já bych tam nechal z E30 "patrony" pro tlumič minimálně těch 5 cm, jako je v návodu u podvozku BC racing, aby to v sobě bylo nasunutý a ne aby to držel jenom svár, na tom bych se já osobně bál jezdit.MattyX píše:....poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž .......
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tvl jenom na svaru by to nemohlo byt, to by nedrželo osu asi ani ... rozhodne tam bude 4-5cm (origo e46 tlumic drží na 4cm)BOOST píše:Možná jsem to blbě pochopil, ale tuhle variantu uvažuješ jako finální? Já bych tam nechal z E30 "patrony" pro tlumič minimálně těch 5 cm, jako je v návodu u podvozku BC racing, aby to v sobě bylo nasunutý a ne aby to držel jenom svár, na tom bych se já osobně bál jezdit.MattyX píše:....poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž .......
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
ale e46 neni vyrobena na zavodyMattyX píše:tvl jenom na svaru by to nemohlo byt, to by nedrželo osu asi ani ... rozhodne tam bude 4-5cm (origo e46 tlumic drží na 4cm)BOOST píše:Možná jsem to blbě pochopil, ale tuhle variantu uvažuješ jako finální? Já bych tam nechal z E30 "patrony" pro tlumič minimálně těch 5 cm, jako je v návodu u podvozku BC racing, aby to v sobě bylo nasunutý a ne aby to držel jenom svár, na tom bych se já osobně bál jezdit.MattyX píše:....poté jsme to seříznuli uplně na doraz po litinový odlitek aby jsme se výškou dostali níž .......
Tak to potom jo, mě jenom trochu vyděsila ta věta, že jste to seřízli až k odlitku, i když je to pravděpodobně spíš výkovek. To je ale buřt, jsem zvědavej na výsledek a držím palce.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7