Setrvák, spojková lamela, přítlačný kotouč - opotřebení

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Luda
člen E30.cz
Příspěvky: 182
Registrován: 08. 11. 2007 09:52
Bydliště: Vysočina

Setrvák, spojková lamela, přítlačný kotouč - opotřebení

Příspěvek od Luda » 08. 11. 2012 22:07

M20B20 r88
Ahoj, trochu jsem tu, v Haynesovi a v Jak na to.. hledal a odpověď jsem nenašel. Jaká je maximální míra opotřenení setrváku a přítlačného kotouče? Jak pohledem na třecí plochy zjistím, že je třeba vyměnit? U lamely jsem našel minimální sílu 7 mm. Je to pravda?
Na jaký moment se utahuje setrvák ke klice? Je třeba šrouby lepit?

Díky za odpovědi k tématu.

OFFTOPIC - ne děkuji.
BMW E30 320i Touring

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 08. 11. 2012 22:17

šrouby se lepí , je tam 100nm moment
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět