e36 m3
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
cena vykon vychazi dobre... Horsi je pomer porizovaci cena/servisni naklady , kdy to kurevsky muze litat...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
............
takze ho prohnat diagnostikou změřit tlaky a nejlíp nechat skouknout šály, plus kontrola tlouštky laku... do začátku, respektive před koupí
M pouze nové, jako většinu sportovních aut.
To musí být člověk fakt veliký fanda (a taky dost vůl a ujeťák na staré kraksny), aby koupil staré Mko. Nás co jsme tu "chybu" udělali už pár bylo a ještě bude a dá se říct, že kupující těchto strojů jsou rozděleny na dva tábory. Puritáni, kteří se snaží to auto dostat do TOP stavu a provaří na tom gatě a většinou už ho nikdy neprodají ať jezdí nebo ne, a druhá skupina jsou lidi, kteří si to koupí "užijí" si ho co můžou a pak klidně i se ztrátou pošlou dál ať už pojizdné či nikoli. V horším případě na něm chtějí vydělat, nebo alespoň zůstat na svém a provedou mechanický zásah, který zrůdičku udrží při životě dokud s novým vysmátým "majitelem volem" nevystřelí mimo jeho okres a po přistání se z něj stane obyvatel prvního táboru.
No prostě po druhé bych to už neabsolvoval ať to auto mám rád sebe víc.

To musí být člověk fakt veliký fanda (a taky dost vůl a ujeťák na staré kraksny), aby koupil staré Mko. Nás co jsme tu "chybu" udělali už pár bylo a ještě bude a dá se říct, že kupující těchto strojů jsou rozděleny na dva tábory. Puritáni, kteří se snaží to auto dostat do TOP stavu a provaří na tom gatě a většinou už ho nikdy neprodají ať jezdí nebo ne, a druhá skupina jsou lidi, kteří si to koupí "užijí" si ho co můžou a pak klidně i se ztrátou pošlou dál ať už pojizdné či nikoli. V horším případě na něm chtějí vydělat, nebo alespoň zůstat na svém a provedou mechanický zásah, který zrůdičku udrží při životě dokud s novým vysmátým "majitelem volem" nevystřelí mimo jeho okres a po přistání se z něj stane obyvatel prvního táboru.
No prostě po druhé bych to už neabsolvoval ať to auto mám rád sebe víc.

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Porsche ma vyhodu v tom ze ve vetsine pripadu jsou to motoricky drzakyhulda píše:Horší jak Porsche to být asi nemužeMattyX píše:cena vykon vychazi dobre... Horsi je pomer porizovaci cena/servisni naklady , kdy to kurevsky muze litat...




Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
.......
sečteno potrženo bez dílny a sto tácema v kapse je to risk, ale co není, pravda že to točí, ale na nový asi jen tak nebude, přece jen za tu cenu bych bydlel ve vlastnim a že bych byl magnát co jezdí starou třícou to nejsem...
Taky bych to neviděl tak černě. Když ti motor odejde, tak si koupíš za 50 jinej a jezdíš dál.
Na druhou stranu to rozhodně "dobrá" investice není. Já si jí koupil protože sem jí chtěl od mala, takže rozum šel stranou. Ale teď jak už jsem nabaženej bych se vydal cestou zástavby V8 do e36. Sice 8tis otáček je veliká paráda, ale ten zvuk osmiválce to netrumfne.
Na druhou stranu to rozhodně "dobrá" investice není. Já si jí koupil protože sem jí chtěl od mala, takže rozum šel stranou. Ale teď jak už jsem nabaženej bych se vydal cestou zástavby V8 do e36. Sice 8tis otáček je veliká paráda, ale ten zvuk osmiválce to netrumfne.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3