M50 na převodovku z IS

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 11. 12. 2007 18:45

No uprimne..., jsem ochoten se v tom nejak angazovat, ale jsem docela mizernej pilot na tyhle atrakce :( Navic v zajmu objektivity by to chtelo ty dve auta co nejvice parametry priblizit (krome toho motoru samozrejme). A to nejdulezitejsi - trat... nevim kde a jak to zaridit...
Ale dobrej napad...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 11. 12. 2007 19:03

for Vasa: co se týče amatéru tak s tvou definicí souhlasím, nechme byt...
popis M50 je pěkny!
tedˇotázka! jak by se dalo jezdit s M50 na převodovce z ISa a nejdelším diferem z E30???
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 12. 2007 19:12

M50 s převodovkou z e30 iS bude fungovat s diferáky co sou v e30 běžné - čtyřka je 1:1 pětka 1:0,81

M50 s převodovkou M50 origo budou kvalty hodně krátký - je nutné co nejdelší diferák, pětka je 1:1

nebo potom šestikvalt ale to už sme někde cenově jinde...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 11. 12. 2007 19:25

Pokud vim, tak nejdelsi origo diff do E30 byl 2,79 z prvni verze 325e (122hp). Pokud to cele pohonne ustroji spojis pres ISO prevodovku tak Vmax bude asi 350km/h (teoreticky), ale usprintuje Te mozna i 318i M40... Vyrobce koncove zprevodovani (final drive) vetsinou optimalizuje s ohledem na kompromis mezi zrychlenim, spotrebou v "normalnich" jizdnich rezimech a rozumnou Vmax. Navic je jeste dobre zohlednit prubeh tociveho momentu (v kolika otackach vrcholi + jeho krivka prubehu), protoze tam by mel motor mit nejvetsi ucinnost (pokud s pletu tak prosim o spravne vysvetleni).

PS: stejne je, ale uzasny jak nam BMW nadelilo moznost si hrat s diffy. O tom si "predokolkari" mohou jen zdat....
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
navalone
Příspěvky: 345
Registrován: 03. 08. 2008 10:49
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Příspěvek od navalone » 24. 03. 2012 19:42

Omlouvam se ze vystouravam stary tema, ale zrovna resim zastavbu tohoto motoru a davam prevodovku IS
Akorat se chci zeptat jak jste poresily dylku kardanu...je nejaka moznost poskladani pozadovany dylky z jinejch? Nebo se rezani a vyvazovani nevyhnu? :)
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 24. 03. 2012 21:40

2,0 nebo 2,5

Zamčeno