Příspěvek
od Vasa » 11. 12. 2007 19:25
Pokud vim, tak nejdelsi origo diff do E30 byl 2,79 z prvni verze 325e (122hp). Pokud to cele pohonne ustroji spojis pres ISO prevodovku tak Vmax bude asi 350km/h (teoreticky), ale usprintuje Te mozna i 318i M40... Vyrobce koncove zprevodovani (final drive) vetsinou optimalizuje s ohledem na kompromis mezi zrychlenim, spotrebou v "normalnich" jizdnich rezimech a rozumnou Vmax. Navic je jeste dobre zohlednit prubeh tociveho momentu (v kolika otackach vrcholi + jeho krivka prubehu), protoze tam by mel motor mit nejvetsi ucinnost (pokud s pletu tak prosim o spravne vysvetleni).
PS: stejne je, ale uzasny jak nam BMW nadelilo moznost si hrat s diffy. O tom si "predokolkari" mohou jen zdat....
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm