Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 22. 03. 2012 23:20
aristoloser píše:
dle známého v aaa maj na tyto vozy z tohoto roku výkupní limit 150 tisíc,a to musí už být vzhled 1a
neni se čemu divit, ono kdo ma na to jezdit za 6,- km, si pořídí něco novějšího..
kdo ne, jezdi ropou za 2,- se stejnou vybavou

-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 23. 03. 2012 08:56
kouBaMW píše:a divis se ? lidi proste nemaji prachy vsechno se zdrazuje, ale vyplaty porad stejne, tak proc nejezdit do prace v tdicku...
A jakej to máš smysl když je nafta stejně drahá? Benzín + LPG, kdybych se rozhodoval co kouit na cestování, sáhnul bych po vyvoněné 75Oi E38 LPG, nafta se vyplatí snad jen když už jezdíš furt naloženej a nebo hodně daleko, či hodně po městě. Jinak už bych s naftou nechtěl nic mít a to 300D motorizaci mám hodně rád.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
-
Alois
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 04. 09. 2009 11:49
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Alois » 23. 03. 2012 09:47
Nevím, ale nějak to nechápu, krom toho že je to Joke..
X3, hmm...
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 23. 03. 2012 10:15
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 23. 03. 2012 10:18
Tohle si pamatuju tak rok zpátky v bazaru za 35 myslim ....
http://auto.bazos.cz/inzerat/15085837/B ... -PAKET.php
Má najeto asi půl milionu a servisku
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
kindlosch
- Příspěvky: 732
- Registrován: 22. 06. 2010 17:36
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od kindlosch » 23. 03. 2012 10:34
to má chlap u nás ve vesnici..prej to moc nejede,na to že to má být 2,5 M50,podle mě tam je obyč 2,0.Říkal jsem ať sundá sání,aby bylo vidět na blok co to je za objem,ale už se na to vyprdl
-
maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od maca » 23. 03. 2012 10:51
to je ex vacovo kombik, fakt yzachovalj, prekopavka z 318 na 325i, ale auto fungovalo skvele

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi

-
Alois
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 04. 09. 2009 11:49
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Alois » 23. 03. 2012 17:37
A co to je sportovní motor? Necvakající M20B25? Nebo otevřené sání? Samo bez odstínění
90 procent starších silnějších aut jezdilo závody do vrchu, bylo upraveno o 50 procent výkonu, nebo mají závodní motor..

-
maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od maca » 23. 03. 2012 19:41
no motor tam je z ex zlutyho zavodaka z gumbalu z anglie, zasveceni vi....a je fakt ze na 2,5 jel velice, v elice dobre....jak to je s dokladama to tady rozepisovat nebudu, ale jde to dozlegalizovat, ale vaca prisel o papiry, tak se to auto prodalo a novej majitel se na to vykaslal.....nicmene pri trose dobre vule to jde zlegalizovat oficielni cestou, zadny prevarovani a pod....dneska na nej vaca koukal, papiry uz mu vratili, tak ze by se vratila zase trica k nemu?

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi

-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 23. 03. 2012 20:29
Ten motor byl můj

Je původně ze žlutýho anglána, co nejel žádnej Gumball, ale Street Safari (závod vraků do 1000 libre). Pak putoval do kábra, kde se zjistilo, že jede fakt jak střelenej. Nicméně, co mu kdo kdy udělal se neví, pokud to Váca neprozkoumával víc. Je fakt vtipný, jak se roděj historky...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
Alois
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 04. 09. 2009 11:49
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Alois » 23. 03. 2012 20:47
Tak to je ta vyjímka potvrzující pravidlo...

-
maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od maca » 23. 03. 2012 21:15
gumbal pro chudy, dyt to rikam

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi

-
poly33
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 06. 11. 2008 15:22
- Bydliště: Brno,KPO
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od poly33 » 24. 03. 2012 00:30
no dyt to říkám ryze sportovní motor

-
kouBaMW
- Příspěvky: 7094
- Registrován: 09. 03. 2007 22:35
- Bydliště: Vsetín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kouBaMW » 24. 03. 2012 21:28
Semry píše:kouBaMW píše:a divis se ? lidi proste nemaji prachy vsechno se zdrazuje, ale vyplaty porad stejne, tak proc nejezdit do prace v tdicku...
A jakej to máš smysl když je nafta stejně drahá? Benzín + LPG, kdybych se rozhodoval co kouit na cestování, sáhnul bych po vyvoněné 75Oi E38 LPG, nafta se vyplatí snad jen když už jezdíš furt naloženej a nebo hodně daleko, či hodně po městě. Jinak už bych s naftou nechtěl nic mít a to 300D motorizaci mám hodně rád.
naftu tankuju za 35,80kc, na jezdeni do prace mam dlouhodoby prumer 4.7l/100km= 1.68kc/km, to se 750i na plyn asi nehrozi
-
Fusion
- Sponzor Prodejce $$
- Příspěvky: 904
- Registrován: 14. 11. 2004 23:11
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Fusion » 25. 03. 2012 00:11
Ale taky pravděpodobně nemáš 300+ koní
Za 1,7Kč/km se dá jezdit s 100 koňovým benzínem s lpg (1.8i, 1.6i...). Se srovnatelným výkonem diesel/benzín často lpg jezdí za míň kč/km.
A aby jakejkoliv diesel žral pod 5 tak si musíš slušně hlídat nohu. Mě vychází s mým 1.9d mrdkáčem 2,6kč/km a to jsme se dneska dopočítali, že by za stejno jezdila X5 4.4 s plynárnou


Sleeper status advocate
-
Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Crazytony » 25. 03. 2012 20:33
1.9d mrkáč mam taky a 1,9tdi žere o litr na 100 mín a podle mě si nohu moc hlídat nemusíš

Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 25. 03. 2012 20:38
Fusion píše:Ale taky pravděpodobně nemáš 300+ koní
Za 1,7Kč/km se dá jezdit s 100 koňovým benzínem s lpg (1.8i, 1.6i...). Se srovnatelným výkonem diesel/benzín často lpg jezdí za míň kč/km.
A aby jakejkoliv diesel žral pod 5 tak si musíš slušně hlídat nohu. Mě vychází s mým 1.9d mrdkáčem 2,6kč/km a to jsme se dneska dopočítali, že by za stejno jezdila X5 4.4 s plynárnou

to je sice fakt ale kup si auto s lpg. vetsina sou sroty a kdyz si tam nechas lpg namontovat tak od neceho pouzitelnyho to mas od 25000. pri najezdu prumerneho cecha tj 15-20 rocne se ti to vyplati asi tak....to uz nebudes zivej a auto to bude mit davno za sebou. a to do toho nepocitam revize lpg a udrzbu
tim nerikam ze plyn je spatnej
