Brzdové desky ATE CERAMIC
Brzdové desky ATE CERAMIC
Má to někdo na autě? Má to smysl? Jak to brzdí?
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
brzdnej ucinek by mel byt o chloupek lepsi , a hlavne by meli min prasit
a pak jeste v letaku do eshopu sem mel nejaky keci o ekologii ekonomicnosti a blaboly co nikoho nezajimaji 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Počkej Brembo Max nejsou tak dobré jako Powerdisc? Měl jsi je někdy na autě? Jak se chovaly? Já jsem právě na E34 chtěl kupovat ty Bremba, ale nakonec vzhledem k tomu že nebyly jsem koupil ATE Powerdisc ale s normálníma deskama od ATE. Je pravda že práší tak nějak dost. Je to ale zase na automatu, takže u něj se brzdí častějc no.... Každopádně škoda že jsem nevěděl o těch keramických deskách, mohl jsem to vyzkoušet.BMWHanz píše:mam to s ate powerdisc a rozdil v brzdeni je jen jeden. kotouce se mi zatim podarilo rozsvitit jen jednou. za me 1++ ja uz si na auto nic jinyho nedam.
kam se na to hrabou brembo max nebo ferodo thermo quiet
Jinak Ferodo všeobecně neni bůhví co. Prý se to vyrábí na Slovensku
No smoke, no fun...


na tech ate uz mam najeto cca 30t z desticek ubyl tak 1-1,5 mm u kotoucu je mala hrankaMíšánek píše:Počkej Brembo Max nejsou tak dobré jako Powerdisc? Měl jsi je někdy na autě? Jak se chovaly? Já jsem právě na E34 chtěl kupovat ty Bremba, ale nakonec vzhledem k tomu že nebyly jsem koupil ATE Powerdisc ale s normálníma deskama od ATE. Je pravda že práší tak nějak dost. Je to ale zase na automatu, takže u něj se brzdí častějc no.... Každopádně škoda že jsem nevěděl o těch keramických deskách, mohl jsem to vyzkoušet.BMWHanz píše:mam to s ate powerdisc a rozdil v brzdeni je jen jeden. kotouce se mi zatim podarilo rozsvitit jen jednou. za me 1++ ja uz si na auto nic jinyho nedam.
kam se na to hrabou brembo max nebo ferodo thermo quiet
Jinak Ferodo všeobecně neni bůhví co. Prý se to vyrábí na Slovensku
brembo me zklamaly. sezralo mi to desticky behem 35t a tesne pred sjetim drazek se mi zkroutily a to nejezdim jak prase, hlavne dalky
ATE Powerdisc a ATE obyč desky mám na autě a brzdí to dost slušně, práší to hodně a při brzdění je to poměrně hlučné. Nedostavuje se pískání, ale má to při brzdění zvuk asi jako když člověk slyší trochu z dálky dieselovou lokomotivu.Míšánek píše:Počkej Brembo Max nejsou tak dobré jako Powerdisc? Měl jsi je někdy na autě? Jak se chovaly? Já jsem právě na E34 chtěl kupovat ty Bremba, ale nakonec vzhledem k tomu že nebyly jsem koupil ATE Powerdisc ale s normálníma deskama od ATE. Je pravda že práší tak nějak dost. Je to ale zase na automatu, takže u něj se brzdí častějc no.... Každopádně škoda že jsem nevěděl o těch keramických deskách, mohl jsem to vyzkoušet.
Jinak Ferodo všeobecně neni bůhví co. Prý se to vyrábí na Slovensku
Co mě na té kombinaci ale opravdu kaká, je to prášení. Dokud jsem měl AC Schnitzer kola, tak mě to časté důkladné mytí tak moc neštvalo, ale teď s BBS RC 304 ME je to na oběšení

E39 535i sedan
taky ti hučijou při brždění? Mně to právě začalo hučet a řikal jsem si co se asi zase posralo
Sváděl jsem to na zimáky (ty na tom budou mít taky svůj podíl) ale nebyl jsem si jistý jestli to je jenom nima. Měnil jsem brzdy a gumy v podstatě v tu samou dobu, tak jsem neměl možnost to diagnostikovat přesně... Ze začátku jsem si na ty brzdy dával fakt pozor a poctivě je zajížděl, i přes to, že se údajně powerdisc zajíždět nemusí (aspoň co jsem z návodu pochopil), tak jsem si toho nevšiml, resp. se to nerpojevovalo. Ale teď když sem tam využiju ty brzdy nějak intenzivněj, tak ten hluk je znatelný. Možná se mi sem tam i zdá, že to jde trošičku cítit i ve volantu, ale možná je to jenom sugesce...
Každopádně jsem rád, že nejsem jediný kdo si toho všiml a nezdálo se mu to

Každopádně jsem rád, že nejsem jediný kdo si toho všiml a nezdálo se mu to

No smoke, no fun...


jj mam jen by nedoslo k dezinformaci. je tam jen keramicka primes, kdyby byly keramicke, tak stoji trosku jine penize a nez bys brzdy zahral, tak by ti upadla noha kdybys chtel zabrzdit. ja jsem si zadneho hluku nevsiml. zeptam se kamarada ten ma powerdisc s normalnima destickama ate a ten si teda taky chrochta. 

Mám keramické desky + Zimermann kotouče na služební Fabii
.
Hučení někdy taky pozoruji. Ale brzdí to super. A je to první kombinace, kterou jsem ještě neutavil. Měli by i vydržet víc km...
Tak uvidíme

Hučení někdy taky pozoruji. Ale brzdí to super. A je to první kombinace, kterou jsem ještě neutavil. Měli by i vydržet víc km...
Tak uvidíme
EX:LADA,E28 520 3x,Now: E28 528, E30 325 Cabrio and....Hell maker coming soon....later....E34 525tds Touring and E53 4,4i
Zimermanny jsem mel na Mercedesu,byl asi stejne tezkej jako e34,s obyc Ate deskama,jsem vzdy zabrzdil,sice desticky protestovaly silnym zapachem a coudem,ale nikdy sem nezkroutily,najeto 135tisic km,otoceny 4sady desticek. Auto sem prodal pred 2roky,jezdi ke me na servis,svete div se,stale tam ty kotouce jsou. Jinak cena slusna,na e30 4tisice kc. Delaj i zadni kotouce.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS