Jak je to skutečne s čiptuningem
Jak je to skutečne s čiptuningem
Zajímalo by mě, jestli je pravda co slibují všechny firmy kolem čiptuningu, že se sníží spotřeba a nesníží se životnost?
ptám s ejen tak pro zajímavost, ja bych si nikdy čiptuning nenechal udělat, ale znám hodně lidí co to mají nebo o tom dost přemejšlí.
Např. naposled mi kámoš poslal odkaz na tohle, že o tom vážne přemejšlí http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... 4-525-tds/ (mimochodem, netuší jak dlouho je v autě olej, ale to ho netrápí, hlavně že to bude načipovaný)
ptám s ejen tak pro zajímavost, ja bych si nikdy čiptuning nenechal udělat, ale znám hodně lidí co to mají nebo o tom dost přemejšlí.
Např. naposled mi kámoš poslal odkaz na tohle, že o tom vážne přemejšlí http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... 4-525-tds/ (mimochodem, netuší jak dlouho je v autě olej, ale to ho netrápí, hlavně že to bude načipovaný)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
Zivotnost zalezi na motoru, neb treba VW nabizel identicky motor se stejnejma vnitrnostma od 66kW po 96kW....
Kazdy motor ma nejakou rezervu, ale uprimne kdybych chtel cipovat motor, tak si koupim power box od renomovanych ladicu, kde je jakasi jistota, ze nejdou za limit.
Potazmo z cz firem vim, ze G.X. Tuning cipoval na urovni.... s nikym jinym nemam zkusenost.
Kazdy motor ma nejakou rezervu, ale uprimne kdybych chtel cipovat motor, tak si koupim power box od renomovanych ladicu, kde je jakasi jistota, ze nejdou za limit.
Potazmo z cz firem vim, ze G.X. Tuning cipoval na urovni.... s nikym jinym nemam zkusenost.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
vím asi tolik..
myslim že u starších aut se vymění čip za rychlejší kterej zvládne víc operací takže celej průběh je analogičtější. to jsou takový ty základní upravy co garantujou třeba i bez zvýšení spotřeby, celý je to zajíštěný vlastně tím že to běhá na vyšší frekvenci, jinak program tam máš stejnej. .-.....................i když je to pozue moje doměnka, takže pokud mě někdo označíte za blbce, rovnou mě poučte
Kamarád byl někde v Českém Těšíně na chipu a dost mě překvapil přístup.
Má Leona 1,9 TDi s motorem ARL 150PS. Přijel změřili mu výkon na brzde před chipem a pak začali upravovat a průběžně měřili na brzdě. Výsledek 192 PS a 440 Nm. Byl moc spokojený.
Ono Chipovat bez brzdy je o hovně a dělá to tak dost firem. Ve finále pak to auto může mít i nižší výon a oni pouze posunou krouticí moment níž, tim pádem se člověku zdá že to jede lépe než před tím.
Má Leona 1,9 TDi s motorem ARL 150PS. Přijel změřili mu výkon na brzde před chipem a pak začali upravovat a průběžně měřili na brzdě. Výsledek 192 PS a 440 Nm. Byl moc spokojený.
Ono Chipovat bez brzdy je o hovně a dělá to tak dost firem. Ve finále pak to auto může mít i nižší výon a oni pouze posunou krouticí moment níž, tim pádem se člověku zdá že to jede lépe než před tím.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

Bez brzdy bych auto nejel čipovat
A nejlepší jsou z ABC tuningu, na otázku proč ten vyšší výkon po "úpravě" nejde poznat a odpověď zněla že si to musí sednou, že za cca 1,5tis km to bude poznat 
http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=4516


http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=4516
Tvarujou se všelijak křivky, jak má působit posilovač v závislosti na rychlosti jízdy, s vazbou na předvolbu Sport/Economy na automatický převodovce nebo bez atd.Hanzz píše:tzv. steer by chip a jde to pak vostre do zatacek
Jakmile je někde možnost zákazníkovi něco předložit, za co je ochotnej platit, pak se do toho investuje.
pokud maj brzdu, tak v tom nevidim problem..
leč ladit tds co ma najeto asi 800tkm mi prijde nesmysl
leč ladit tds co ma najeto asi 800tkm mi prijde nesmysl

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Hezký a co s těma 440NM na přední nápravě hodlá dělat?georg píše:Kamarád byl někde v Českém Těšíně na chipu a dost mě překvapil přístup.
Má Leona 1,9 TDi s motorem ARL 150PS. Přijel změřili mu výkon na brzde před chipem a pak začali upravovat a průběžně měřili na brzdě. Výsledek 192 PS a 440 Nm. Byl moc spokojený.
Ono Chipovat bez brzdy je o hovně a dělá to tak dost firem. Ve finále pak to auto může mít i nižší výon a oni pouze posunou krouticí moment níž, tim pádem se člověku zdá že to jede lépe než před tím.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla