Jak je to skutečne s čiptuningem

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Jak je to skutečne s čiptuningem

Příspěvek od Mikka.M5 » 13. 08. 2011 18:45

Zajímalo by mě, jestli je pravda co slibují všechny firmy kolem čiptuningu, že se sníží spotřeba a nesníží se životnost?
ptám s ejen tak pro zajímavost, ja bych si nikdy čiptuning nenechal udělat, ale znám hodně lidí co to mají nebo o tom dost přemejšlí.
Např. naposled mi kámoš poslal odkaz na tohle, že o tom vážne přemejšlí http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... 4-525-tds/ (mimochodem, netuší jak dlouho je v autě olej, ale to ho netrápí, hlavně že to bude načipovaný)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 13. 08. 2011 19:39

Zivotnost zalezi na motoru, neb treba VW nabizel identicky motor se stejnejma vnitrnostma od 66kW po 96kW....

Kazdy motor ma nejakou rezervu, ale uprimne kdybych chtel cipovat motor, tak si koupim power box od renomovanych ladicu, kde je jakasi jistota, ze nejdou za limit.

Potazmo z cz firem vim, ze G.X. Tuning cipoval na urovni.... s nikym jinym nemam zkusenost.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Daniel...
člen E30.cz
Příspěvky: 78
Registrován: 01. 04. 2011 12:41
Bydliště: PRAHA

vím asi tolik..

Příspěvek od Daniel... » 09. 09. 2011 09:40

myslim že u starších aut se vymění čip za rychlejší kterej zvládne víc operací takže celej průběh je analogičtější. to jsou takový ty základní upravy co garantujou třeba i bez zvýšení spotřeby, celý je to zajíštěný vlastně tím že to běhá na vyšší frekvenci, jinak program tam máš stejnej. .-.....................i když je to pozue moje doměnka, takže pokud mě někdo označíte za blbce, rovnou mě poučte

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 09. 09. 2011 10:01

To ale nedosáhneš pouhým chiptuningem, to musíš vyměnit komplet ecu za novou se stejnýma mapama a výslede bude nula nula nic. Mluvíš o více operacích, ale ono není třeba víc operací.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 09. 09. 2011 10:16

Kamarád byl někde v Českém Těšíně na chipu a dost mě překvapil přístup.
Má Leona 1,9 TDi s motorem ARL 150PS. Přijel změřili mu výkon na brzde před chipem a pak začali upravovat a průběžně měřili na brzdě. Výsledek 192 PS a 440 Nm. Byl moc spokojený.

Ono Chipovat bez brzdy je o hovně a dělá to tak dost firem. Ve finále pak to auto může mít i nižší výon a oni pouze posunou krouticí moment níž, tim pádem se člověku zdá že to jede lépe než před tím.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 09. 09. 2011 13:19

Bez brzdy bych auto nejel čipovat :wink: A nejlepší jsou z ABC tuningu, na otázku proč ten vyšší výkon po "úpravě" nejde poznat a odpověď zněla že si to musí sednou, že za cca 1,5tis km to bude poznat :lol:

http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=4516
Obrázek
ex 323i empakeťák

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 09. 2011 14:08

Čiptuzing je módní záležitost, dá se na ní dobře vařit.
BMW, nabízí možnosti čipování třeba i samotnýho řízení.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 09. 09. 2011 15:54

tzv. steer by chip a jde to pak vostre do zatacek :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 09. 2011 16:07

Hanzz píše:tzv. steer by chip a jde to pak vostre do zatacek :twisted:
Tvarujou se všelijak křivky, jak má působit posilovač v závislosti na rychlosti jízdy, s vazbou na předvolbu Sport/Economy na automatický převodovce nebo bez atd.
Jakmile je někde možnost zákazníkovi něco předložit, za co je ochotnej platit, pak se do toho investuje.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 14. 09. 2011 11:58

pokud maj brzdu, tak v tom nevidim problem..
leč ladit tds co ma najeto asi 800tkm mi prijde nesmysl :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 09. 2011 16:28

georg píše:Kamarád byl někde v Českém Těšíně na chipu a dost mě překvapil přístup.
Má Leona 1,9 TDi s motorem ARL 150PS. Přijel změřili mu výkon na brzde před chipem a pak začali upravovat a průběžně měřili na brzdě. Výsledek 192 PS a 440 Nm. Byl moc spokojený.

Ono Chipovat bez brzdy je o hovně a dělá to tak dost firem. Ve finále pak to auto může mít i nižší výon a oni pouze posunou krouticí moment níž, tim pádem se člověku zdá že to jede lépe než před tím.
Hezký a co s těma 440NM na přední nápravě hodlá dělat?
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Odpovědět