Plne nabitie battery packu za 20 minut, 0-100 za nieco nad 3 sekundy, dojazd 180km

Hovořím o konkrétně o rendlících (plattforma - zkrácený Kangoo BEBOB)- cena někde pod půl milionu, což už se dá...Zavarenec píše: Do dvou let to těžko bude stát jako normální běžný vůz.
Proč myslíš že se tyto systémy nepoužívají už dávno? Možná teď budu spoustě lidí připadat jako jeden z těch pošahaných konspirátorů, nicméně se zamysli, jakýma fifance disponují obří nadnárodní korporace obchodující s nerostnýma surovinama a o jaké příjmy by díky těmto věcem přišlaPitrs69 píše:davali o tom reportaz, chlapcum se to auto povedlo a co s tim jde delat je k neuvereni, ma to silu, zatah odspoda a pokud se to nabiji 20min a ujede 180km, tak uz je to urcite pouzitelny auto a divim se, ze se neuvazuje o seriove vyrobe neceho podobneho...
ja Te chapu a neco na tom bude, protoze na zacatku 20teho stoleti uz jezdili funkcni elektromobily a v tehle dobe se vic verilo automobilum na elektriku nez na benzin, ale ropni magnati v dnesni dobe asi delaji sveMíšánek píše: nicméně se zamysli, jakýma fifance disponují obří nadnárodní korporace obchodující s nerostnýma surovinama a o jaké příjmy by díky těmto věcem přišla![]()
Fusion píše:V podstatě největší a snad jediná překážka je cena a počet baterií.
Kámoš si loni koupil Peugeot 106 elektro z fabriky, teď kupoval nový baterie a bude jezdit.
Ale prdel (smutná realita) byla, když po něm chtěli ekovýpalný 10tis. protože to samozřejmě nemá zapsanou žádnou emisní skupinu
superPinki píše:Tady je ten projekt té elektrické e30 popsaný:
http://e30-talk.com/cantrieb/t-das-stae ... 63259.html