
M5 F10 oficialni foto
Neřekl bych dojebat, ale spíš bych na vývoj trojkové řady naimplementoval model typu revoluce -> evoluceVasa píše:PS: vsimnete si, ze BMW ma talent vzdy "ob model" auto dojebat...
napr.:
E30 - vyborny
E36 - zoufalstvi
E46 - vyborny
E90 - zoufalstvi
F30 - SNAD vyborny
E21 - revoluce (nový model, nový revoluční design, spoustu much)
E30 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
E36 - revoluce (nový revoluční design, spoustu much)
E46 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
E90 - revoluce (nový revoluční design, spoustu much)
F30 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
... tento model neplatí jen o autech...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Aula : E90 je až moc v mnoha věcech podobná e36, tím nemyslím doslova, ale to auto tak působí...taková lepší e36ka.
Na e90 320d 120kw jsem si zatím nestěžoval při spotřebě 5,3 - 5,5 l/100km.
Jediné co bych tomu vytknul je že žárovky praskaj častěji než u P307
Na e90 320d 120kw jsem si zatím nestěžoval při spotřebě 5,3 - 5,5 l/100km.
Jediné co bych tomu vytknul je že žárovky praskaj častěji než u P307

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
jo, s tim lze souhlasit. Sice lze dlouze debatovat jestli jde o evoluci/revoluci technickou ci designovou - napr. od E30 je predni naprava totozna az po E46. Kazdopadne funkcnost, jednoduchost, zabavnost E30 se nam jiz nikdy nevrati...aula píše:Neřekl bych dojebat, ale spíš bych na vývoj trojkové řady naimplementoval model typu revoluce -> evoluceVasa píše:PS: vsimnete si, ze BMW ma talent vzdy "ob model" auto dojebat...
napr.:
E30 - vyborny
E36 - zoufalstvi
E46 - vyborny
E90 - zoufalstvi
F30 - SNAD vyborny
E21 - revoluce (nový model, nový revoluční design, spoustu much)
E30 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
E36 - revoluce (nový revoluční design, spoustu much)
E46 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
E90 - revoluce (nový revoluční design, spoustu much)
F30 - evoluce (vychytání much, uhlazenější design - takže super kára)
... tento model neplatí jen o autech...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Model je těžko aplikovatelný na pětkovou řadu. Tam je víc rozporů a nepravidelnost. Nelze tvrdit:
e12 - revoluce
e28 -evoluce
e34 - revoluce
e39 - evoluce
e60 - revoluce
f10 - evoluce
zbytek už asi ano.
...
Naopak si myslím, že e34 je evolucí a skoro nejpovedenější z celé řady pětek, dle mě vůbec nejlepší. Ale jsem dost konzervativní.
Tak či tak model je to zajímavý.
e12 - revoluce
e28 -evoluce
e34 - revoluce
e39 - evoluce
e60 - revoluce
f10 - evoluce
zbytek už asi ano.
...
Naopak si myslím, že e34 je evolucí a skoro nejpovedenější z celé řady pětek, dle mě vůbec nejlepší. Ale jsem dost konzervativní.
Tak či tak model je to zajímavý.
Jednak celkovým prostorem, posez za volantem a výhled z auta, rozměry jsou tomu hodně podobné, vzdálenost palubní desky od okna, těsnost řidiče vůči tapecům - talubní desce, tvar celýho předku mi přijde více e36kový, zadní víko a prostor v kufru - tvarově...aula píše:To auto teda vůbec nepůsobí jako e36. Jestli tvrdíš opak, tak aspoň napiš konkrétní věci.Zavarenec píše:Aula : E90 je až moc v mnoha věcech podobná e36, tím nemyslím doslova, ale to auto tak působí...taková lepší e36ka.
Jinak celkový dojem mi přijde blíž k e36, otevírání dveří - hmotnosti dveří atp...
E46 brala hodně z e39 a to se na ní projevilo...masivní palubka, daleko, sedadla také....je to hodně subjektivní...pokud srovnáváš modely jen podle toho jak vypadaj, tak to pak ano....ale jak jsem psal, nemyslel jsem to doslovně...
Jeden čas jsem měl souběžně e39, e90 a e60...a e60 je svou masivností úplně jinde než e39 - ta je proti tomu jak kočárek a to neberu v potaz e90

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Všechno co jsem napsal je bráno jako uživatele - řidiče, který vše mohl řídit déle než jeden den...
Pokud to bereš z pohledu chodce je to jiné
I když třeba brácha který měl e36 a e46 dost dlouho, tak když z toho vylezl, první co řek aniž bych mu něco řikal bylo...ty voe to je normálně e36ka 
Pokud to bereš z pohledu chodce je to jiné


E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
a já si myslim, že to celkem sedí... a e39 je podle mě uplně jinde než e34.mikin88 píše:Model je těžko aplikovatelný na pětkovou řadu. Tam je víc rozporů a nepravidelnost. Nelze tvrdit:
e12 - revoluce
e28 -evoluce
e34 - revoluce
e39 - evoluce
e60 - revoluce
f10 - evoluce
zbytek už asi ano.
...
Naopak si myslím, že e34 je evolucí a skoro nejpovedenější z celé řady pětek, dle mě vůbec nejlepší. Ale jsem dost konzervativní.
Tak či tak model je to zajímavý.
e39 byla naprosto bezkonkurenční a válcovala všechny ve svý třídě
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
100procent souhlas,f10 je skutečně pořádnej,konzervativní bavorák,tak jak ty 5er osobně cítím už od 80 tých let.e 60 byl fakt krok mimoJirzik píše:a já si myslim, že to celkem sedí... a e39 je podle mě uplně jinde než e34.mikin88 píše:Model je těžko aplikovatelný na pětkovou řadu. Tam je víc rozporů a nepravidelnost. Nelze tvrdit:
e12 - revoluce
e28 -evoluce
e34 - revoluce
e39 - evoluce
e60 - revoluce
f10 - evoluce
zbytek už asi ano.
...
Naopak si myslím, že e34 je evolucí a skoro nejpovedenější z celé řady pětek, dle mě vůbec nejlepší. Ale jsem dost konzervativní.
Tak či tak model je to zajímavý.
e39 byla naprosto bezkonkurenční a válcovala všechny ve svý třídě
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
No musím říct, že za e39 po faceliftu se vždycky rád ohlédnu. Nicméně E28 u mě jasně vede, nevim proč...
Jinak co e F10 týče, tak to vidím stejně jak to tu kdosi psal - konečně návrat ke žraločím tvarům čumáku. Jak jsem ji poprvé viděl v Inveltu, tak jsem si řikal, že v kombíku to jednou bude moje rodinné auto
Fakt hodně povedený kousek, tleskám tomu, kdo navrhl tento design. A e60 si u mě nikdy ani neškrtla. Jediná věc, za kterou jsem jí vděčný je ta, že má stejné průměry parabol ve předních světlech jako E28 



No smoke, no fun...

