Autokelly - "reklamace"
Take prispeji troskou do mlyna,mel sem obyc Ate,vydrzely 5tisic,pak uz me to vibrovani sralo,vyreklamovano-vraceny love,koupeny Ate PD,zezacatku super,jezdil sme s tim v zime jak s hovnama,abych nahodou na ne nebyl moc hrubej,po 800km zacali jemne pri slapnuti vrnet,rikam si ze se to srovna,vydrzel sem to 3tisice km,pak uz se nedal pri brzdeni udrzet ani volent!Cekam na vyreseni reklamace.Vzdy sem dal nove Ate desticky!Mel sem Ate PD na mercedesu R6 3.0l 180PS,1500kg,dostali nekolikrat za usi,ze se kourilo od desticek a vzdy drzely,zadne vibrace.Vyhodil sem je sjete bez drazek po 90tisicich km a otoceni 3sad desticek.Pak sem dal Zimmermanny a naprosta spokojenost.
Takze zaver-Ate uz nikdy!!!!!!!!!!
Jeste jedne poznatek-Textary super zivotnost ale smes je tvrda,moc brzdneho prachu a ucinek prumerny.Ono je rozdil koupit origo Textary(treba u Mercedesu) a pak jinde v obchode,proste dve odlisne kvality.
Takze zaver-Ate uz nikdy!!!!!!!!!!
Jeste jedne poznatek-Textary super zivotnost ale smes je tvrda,moc brzdneho prachu a ucinek prumerny.Ono je rozdil koupit origo Textary(treba u Mercedesu) a pak jinde v obchode,proste dve odlisne kvality.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Žlutým morem myslíš tu zamrdanou polskou síť "obchodů" s "autodíly" - jak tam prodavači s klidným svědomím a hlavně vědomím prodávaj mrdky lidem a pak si ještě dovolí o těch lidecch říkat, že to jsou socky, když u nich nakupují = živí je ksyndly zasraný, vychaný, promrdaný Autokellysty ?Pitrs69 píše:beha mi mraz po zadech, kdyz vidim tema o zlutem moru, brrrr.. jinak ATE PD mam na e46 mam predky i zadky i s deskama a rozdil v brzdeni paradni sem naprosto spokojenej a musim rict, ze tyhle brzdy chteji dobre zajet
Už to budou dva měsíce co u nich reklamuju ty mrdky co jsem u nich koupil. Prej, když jsem to nekoupil jako fyzická osoba, tak nemám nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů. To sou kundy sprostý.
Nejde mi o těch pár desetikorun, ale o princip - vědí dobře, že prodávaj sračky, ale pak dělaj, že to je zákazníkova chyba, že u nich utratil své peníze.
Kundy z ryby - Autokelly už nikdy - ani hovno - určitě by to byla navíc nějaká v polsku vyrobená sračka vydávaná za hovno.
Kde budu moci, tam je budu špinit. Jasně, že zaměstnancům to bude jedno. Ale každej známej, kterej si po mé intervenci - radě - zajde koupit díl z druhovýroby radši do Elitu, Benexu, AutoPrimy, ... mi tím udělá radost. Podpoří mě v boji proti zmrdům z Kelly. Už ten název - Kelly to je blbost. To vymyslel nějakej buzerant a 1. zaměstnanci byli ti, kterejm se rejpal v prdelích a oni jemu. Bůh ví, jestli tohle kritérium při náboru nových zaměstnanců tam nemaj do teď.
Stačí to takhle ? Nebo mám přidat na emocích ?
BMW The Ultimate Driving Machine
Víc emocí dobře se to čteDAN píše:Žlutým morem myslíš tu zamrdanou polskou síť "obchodů" s "autodíly" - jak tam prodavači s klidným svědomím a hlavně vědomím prodávaj mrdky lidem a pak si ještě dovolí o těch lidecch říkat, že to jsou socky, když u nich nakupují = živí je ksyndly zasraný, vychaný, promrdaný Autokellysty ?Pitrs69 píše:beha mi mraz po zadech, kdyz vidim tema o zlutem moru, brrrr.. jinak ATE PD mam na e46 mam predky i zadky i s deskama a rozdil v brzdeni paradni sem naprosto spokojenej a musim rict, ze tyhle brzdy chteji dobre zajet
Už to budou dva měsíce co u nich reklamuju ty mrdky co jsem u nich koupil. Prej, když jsem to nekoupil jako fyzická osoba, tak nemám nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů. To sou kundy sprostý.
Nejde mi o těch pár desetikorun, ale o princip - vědí dobře, že prodávaj sračky, ale pak dělaj, že to je zákazníkova chyba, že u nich utratil své peníze.
Kundy z ryby - Autokelly už nikdy - ani hovno - určitě by to byla navíc nějaká v polsku vyrobená sračka vydávaná za hovno.
Kde budu moci, tam je budu špinit. Jasně, že zaměstnancům to bude jedno. Ale každej známej, kterej si po mé intervenci - radě - zajde koupit díl z druhovýroby radši do Elitu, Benexu, AutoPrimy, ... mi tím udělá radost. Podpoří mě v boji proti zmrdům z Kelly. Už ten název - Kelly to je blbost. To vymyslel nějakej buzerant a 1. zaměstnanci byli ti, kterejm se rejpal v prdelích a oni jemu. Bůh ví, jestli tohle kritérium při náboru nových zaměstnanců tam nemaj do teď.
Stačí to takhle ? Nebo mám přidat na emocích ?
Kelly family
http://www.youtube.com/watch?v=AIGGVIkcyWU
Co?DAN píše: Prej, když jsem to nekoupil jako fyzická osoba, tak nemám nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů.
http://business.center.cz/business/prav ... lhuty.aspx
Myslim že není co dodatDAN píše:To vymyslel nějakej buzerant a 1. zaměstnanci byli ti, kterejm se rejpal v prdelích a oni jemu. Bůh ví, jestli tohle kritérium při náboru nových zaměstnanců tam nemaj do teď.
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Prosil bych bez emocí.Z těch všech nadávek ztrácím pointu kurva.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Prosil bych bez emocí.Z těch všech nadávek ztrácím pointu kurva do píči.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
"pokud se prodejce s kupujícím nedohodne jinak"...to je ta zmrdaná pasáž..takto to maj i v Alza softu (ve všeobecných podmínkách, který normální člověk čte až řeší průser).taky jsem se už nachytal..Albert píše:Co?DAN píše: Prej, když jsem to nekoupil jako fyzická osoba, tak nemám nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů.
http://business.center.cz/business/prav ... lhuty.aspx
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
V tom případě bych začal slovíčkovat o tom co je to "dohoda", protože mám za to že dohoda je že se dohodnou obě strany, ne že jedna strana druhý jen něco oznámí..budha píše:"pokud se prodejce s kupujícím nedohodne jinak"...to je ta zmrdaná pasáž..takto to maj i v Alza softu (ve všeobecných podmínkách, který normální člověk čte až řeší průser).taky jsem se už nachytal..Albert píše:Co?DAN píše: Prej, když jsem to nekoupil jako fyzická osoba, tak nemám nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů.
http://business.center.cz/business/prav ... lhuty.aspx
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Ty kundy zaprcaný maj popsanou celou zadní stranu každé faktury - malým písmem, samozřejmě. Neznám moc lidí, kteří se zabývaj zadníma stranama. To snad ani není možný - "zadní strana listu" - to je stejný jako neviditelný písmo pod čarou,...Albert píše:V tom případě bych začal slovíčkovat o tom co je to "dohoda", protože mám za to že dohoda je že se dohodnou obě strany, ne že jedna strana druhý jen něco oznámí..budha píše:"pokud se prodejce s kupujícím nedohodne jinak"...to je ta zmrdaná pasáž..takto to maj i v Alza softu (ve všeobecných podmínkách, který normální člověk čte až řeší průser).taky jsem se už nachytal..
A tam jsem se dočetl, že pokud bude třeba, aby byl předmět doličný zaslán výrobci, tak může být lhůta prodloužena - nepíšou už na jak dlouho. V každém případě, ale prý musí informovat zákazníka písemnou formou o tomto kroku - v mém případě tak neučinili - nevím, jestli je to pochybení následkem, kterého by mě museli vyplatit, jak by tomu "za normálních okolností" mělo být.
Při telefonování s cca 3 namachrovanejma, o práci se nebojícíma - neuctivejma čurákama od nich, mi bylo vždy stroze řečeno, že prej mám smůlu - to mi řekl i nějakej pan Pech - dobrá ironie - ten je vůbec arogantní, nic nevysvětluje - doufám, že to není nějakej MME šampion - čarák posranej.
Myslím si, že kdyby mi šlo o hodně, že by asi neuspěli. Dal bych to DASce, asi bych kontakoval známou, která dělá pořad Černé ovce,... asi by mi peníze rychle vrátili. Nikdo o takovou reklamu nestojí. I když jak tak koukám na zaměstnance ( nemyslím těch cca min. 5 lidí, kteří sem normálně lezou v převleku slušných čtenářů, přispěvatelů,.. ) - tak to je banda nekompetentních pičusů, který jejich práce moc nebaví. Není tam v čem být dobrý - když vím, že prodávám šméčka = podvádím lidi ( většinou podle jednoho borce ) socky, tak jsem prostě zákonitě špatnej - z takový práce nemůže mít radost nikdo.
Abych nezapomněl - kamarád si tam, mimo jiné a bylo to jistě naposledy, koupil olejový filtr k motoru M60B40 - značka Filtron ( jasný polsko ) - po krátkém čase mu začaly hustý problémy s motorem. Když prolezl všechno, motor už začal schánet jinej, přišel na to, že se z toho Autokellyáckýho filtru ( nikde jned snad značku Filtron nemaj ) uvolnil kusanec nějakýho filcu, kterej tam má držet a ucpal mu jeden mazací kanál
Jak mi na místě řekl Standa - že by si v Kelly nekoupil ani kafe z automatu.
BMW The Ultimate Driving Machine
Jestli jsem to dobře pochopil, tak se to stalo Stanymu, že?DAN píše:"Abych nezapomněl - kamarád si tam, mimo jiné a bylo to jistě naposledy, koupil olejový filtr k motoru M60B40 - značka Filtron ( jasný polsko ) - po krátkém čase mu začaly hustý problémy s motorem. Když prolezl všechno, motor už začal schánet jinej, přišel na to, že se z toho Autokellyáckýho filtru ( nikde jned snad značku Filtron nemaj ) uvolnil kusanec nějakýho filcu, kterej tam má držet a ucpal mu jeden mazací kanál"
Jak mi na místě řekl Standa - že by si v Kelly nekoupil ani kafe z automatu.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
tak tos pochopil blbě. Stanymu se tato málem fatální mikrolapálie nestala ( člověk mění olej, aby motoru prospěl, ne ho zničil ) . Kdyby ano, tak by byla na jeho motoru víc jak polovina věcí nových. Jak znám Stanyho, tak by při takové příležitosti udělal generálku všeho.Alois píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak se to stalo Stanymu, že?DAN píše:"Abych nezapomněl - kamarád si tam, mimo jiné a bylo to jistě naposledy, koupil olejový filtr k motoru M60B40 - značka Filtron ( jasný polsko ) - po krátkém čase mu začaly hustý problémy s motorem. Když prolezl všechno, motor už začal schánet jinej, přišel na to, že se z toho Autokellyáckýho filtru ( nikde jned snad značku Filtron nemaj ) uvolnil kusanec nějakýho filcu, kterej tam má držet a ucpal mu jeden mazací kanál"
Jak mi na místě řekl Standa - že by si v Kelly nekoupil ani kafe z automatu.
A šlo mi hlavně o to - upozornit - raději nekupovat v Autokelly filtry Filtron. Jsou to špatně udělaný polský kopie filtrů "vyráběný" pro Autobuzerantkelly Pšonek.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
v elitu koupite vetsinu veci stejnejch jako v kelly atd...
Nejde o to kde kupovat ale co kupovat a kdyz je nekdo setrilek nebo mu finance nedovolej koupit nejakou kvalitnejsi znacku (v dnesni dobe bych rek ze uz takova snad ani neni) pak se nemuze divit ze se mu neco pokaka
V kelly jsem zatim resil jednu reklamaci a nemuzu si stezovat. Svicky si sice pan nechal mesic ale po mesici mi dal moznost vratit penize nebo jine zbozi
Nejde o to kde kupovat ale co kupovat a kdyz je nekdo setrilek nebo mu finance nedovolej koupit nejakou kvalitnejsi znacku (v dnesni dobe bych rek ze uz takova snad ani neni) pak se nemuze divit ze se mu neco pokaka
V kelly jsem zatim resil jednu reklamaci a nemuzu si stezovat. Svicky si sice pan nechal mesic ale po mesici mi dal moznost vratit penize nebo jine zbozi
Stalo se to mě. Vždy kupuju Fram, nebo origo filtr u BMW, ale tentokrát jsem spěchal a v prodejně kde beru díly měli na skladě jen Filtron, tak jsem si řekl, že ho koupím a až se vrátím ze služebky, tak ho jednoduše vyměním. Bohužel jsem si pěkně naběhl. Během jízdy cca 500km se z filtru kus utrhl a ucpal mi mazací kanály v obou hlavách. Původně jsem měl podezření na čerpadlo, ale po rozebrání skoro půlky motoru jsem zjistil, že nemám tlak na zdvihátkách. Rozdělal jsem kontrolní šrouby v hlavě, připojil baroskop, nastartoval motor a .... hovno. Bylo to prostě bez tlaku. Dlouho jsem nevěděl co s tím, ale pak jsem se rozhodl k poslednímu pokusu, který vyšel. Rozdělal jsem další dva kontrolní šrouby zezadu na hlavách a do mazacich kanálů jsem hadicí od filtru pustil kompresorem stlačený vzduch. Nestačil jsem se divit, co z těch kontrolních otvorů v hlavě vylezlo. Byl to slisovaný filc, který byl původně součástí bezvadného olejového filtru FILTRON. Tímto byl problém vyřešen. Po těchto zkušenostech můžu říci, že FILTRON by měl začít výrábět něco jiného, než něco tak důležitého jako jsou olejové filtry.Alois píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak se to stalo Stanymu, že?DAN píše:"Abych nezapomněl - kamarád si tam, mimo jiné a bylo to jistě naposledy, koupil olejový filtr k motoru M60B40 - značka Filtron ( jasný polsko ) - po krátkém čase mu začaly hustý problémy s motorem. Když prolezl všechno, motor už začal schánet jinej, přišel na to, že se z toho Autokellyáckýho filtru ( nikde jned snad značku Filtron nemaj ) uvolnil kusanec nějakýho filcu, kterej tam má držet a ucpal mu jeden mazací kanál"
Jak mi na místě řekl Standa - že by si v Kelly nekoupil ani kafe z automatu.
Kua a já celej rok jezdil na FiltronuLuboš píše:Stalo se to mě. Vždy kupuju Fram, nebo origo filtr u BMW, ale tentokrát jsem spěchal a v prodejně kde beru díly měli na skladě jen Filtron, tak jsem si řekl, že ho koupím a až se vrátím ze služebky, tak ho jednoduše vyměním. Bohužel jsem si pěkně naběhl. Během jízdy cca 500km se z filtru kus utrhl a ucpal mi mazací kanály v obou hlavách. Původně jsem měl podezření na čerpadlo, ale po rozebrání skoro půlky motoru jsem zjistil, že nemám tlak na zdvihátkách. Rozdělal jsem kontrolní šrouby v hlavě, připojil baroskop, nastartoval motor a .... hovno. Bylo to prostě bez tlaku. Dlouho jsem nevěděl co s tím, ale pak jsem se rozhodl k poslednímu pokusu, který vyšel. Rozdělal jsem další dva kontrolní šrouby zezadu na hlavách a do mazacich kanálů jsem hadicí od filtru pustil kompresorem stlačený vzduch. Nestačil jsem se divit, co z těch kontrolních otvorů v hlavě vylezlo. Byl to slisovaný filc, který byl původně součástí bezvadného olejového filtru FILTRON. Tímto byl problém vyřešen. Po těchto zkušenostech můžu říci, že FILTRON by měl začít výrábět něco jiného, než něco tak důležitého jako jsou olejové filtry.Alois píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak se to stalo Stanymu, že?DAN píše:"Abych nezapomněl - kamarád si tam, mimo jiné a bylo to jistě naposledy, koupil olejový filtr k motoru M60B40 - značka Filtron ( jasný polsko ) - po krátkém čase mu začaly hustý problémy s motorem. Když prolezl všechno, motor už začal schánet jinej, přišel na to, že se z toho Autokellyáckýho filtru ( nikde jned snad značku Filtron nemaj ) uvolnil kusanec nějakýho filcu, kterej tam má držet a ucpal mu jeden mazací kanál"
Jak mi na místě řekl Standa - že by si v Kelly nekoupil ani kafe z automatu.
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Škoda že Autokelly a Elit mají stejného majitele...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo nic takovýho neříká ( nepíše ).Crazytony píše:No dobře, ale neříkejte mi, že se nedájí v kelly nebo v elitu koupit díly ve slušné kvalitě...
Maj tam jistě pár překupů,...
Ale moje sračkování je o tom, že když oni dobře vědí, že je něco sračka nekvalitní, že to nemůže dělat dobrotu, tak by při případné reklamaci neměli machrovat, srát zákazníka a bez průtahů vyrovnat dluhy. Tím, že si nechaj za každou cenu mikrozisk z hovna, tím akorát ztratí mnohem víc.
Pro mě platí - náš zákazník, náš pán. Spokojenej zákazník je tím nejlepším pro můj obchod, .... nebudu s ním přece vyjebávat. V obchodě jsem pár let dělal. Vždy jsem se maximálně snažil, aby byl zákazník spokojen. Snažil jsem se ho na všechno vždy upozornit. Kdybych věděl, že je něco špatný, nikdy bych mu to nedoporučil. Což mně "prodávač" v kellymindže udělal.
Očekával jsem - ano pane, víme o tom, že to je šmejd ( všichni to tam moc dobře vědí ), způsobilo vám to navíc škodu - tady máte zpět vaše prachy. Zachovejte nám, prosím, vaši přízeň - o to nám jde především - ne o vydělanou stodvacetikorunu.
Ale oni - my víme, že je to šmejd, máte smůlu neměl jste sockovat - jste socka, tak jděte do prdele. Nás socky nezajímaj, hejlů jako vy je na světě dost, nás živí milonové obchody s bohatými zákazníky.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady to píše Stany.Stany píše:
Já ti to říkal v kelly maximálně vodu do chladiče a vodu do ostřikovačů.
Zbytek je k hovnu.
Až pojedeš do kelly házet ty kotouče tak se pro mě stav,rád si také hodím
Jinak asi platí rčení: Nejsme dost bohatý na to, abychom si mohli kupovat nekvalitní díly.
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic