bmw e30 z motorem 2.0 i r6-95kw,Rok výroby 1991-jaké euro ?
bmw e30 z motorem 2.0 i r6-95kw,Rok výroby 1991-jaké euro ?
zdravím chci se zeptat jaktože když auto má řízený kat a v pznámkách je uvedeno říz.kat s2 a na kartičce emisní je taky napsané řízený kat ale nemám ve velkém TP napsanou normu které euro to plní tak sem si nechal udělat to že mi na STK oscanovali velký TP a poslali ho za 1000,- do dekry do prahy kde údajně zjistí podle toho jaké euro to plní a z úsměvem mi oznámili že to má pouze euro 0 a tudíš přepis za 10.000 můžete mi to někdo vysvětlit jak se toto sakra může stát ?... mě to příjde jako totální hloupost ... je ještě nejaká možnost jak toto tvrzení vyvrátit ? jako za chvíli jdu na úřad a tak se chic ještě poinformovat ... děkuji za případnou odpověĎ...
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
napiš Stehlíkovi helpreg@helpreg.cz on ti pošle asi za litra papír... bude to mít euro 1
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: bmw e30 z motorem 2.0 i r6-95kw,Rok výroby 1991-jaké eur
Tu odpověď od Dekry jsi měl mít zadarmo.paffen píše:zdravím chci se zeptat jaktože když auto má řízený kat a v pznámkách je uvedeno říz.kat s2 a na kartičce emisní je taky napsané řízený kat ale nemám ve velkém TP napsanou normu které euro to plní tak sem si nechal udělat to že mi na STK oscanovali velký TP a poslali ho za 1000,- do dekry do prahy kde údajně zjistí podle toho jaké euro to plní a z úsměvem mi oznámili že to má pouze euro 0 a tudíš přepis za 10.000 můžete mi to někdo vysvětlit jak se toto sakra může stát ?... mě to příjde jako totální hloupost ... je ještě nejaká možnost jak toto tvrzení vyvrátit ? jako za chvíli jdu na úřad a tak se chic ještě poinformovat ... děkuji za případnou odpověĎ...
Jestli jsi jim za to platil, tak tě někdo podvedl. Negativní zpráva = Euro 0 musí posílat zadarmo = resp. neposílaj nic.
Na to, že ti Stehlík napíše něco jinýho bych moc nespoléhal - radši se s ním předem domluv, aby ti neposlal za 1200,- zprávu o tom, že ti to plní Euro 0. Ať ti předem zavolá, až to zjistí, jestli o takovou zprávu stojíš.
Euro 1 maj až M60, některý M50,... myslím, že Vanos u M50 je právě důvodem k Euro 1 - tím si nejsem ale jistej.
Jeden místní borec mi tvrdil, že eta má euro 1 - když jsem to řekl na STK, tak se mi smáli asi 10 minut, pak přestali, a za chvíli začli znova.

BMW The Ultimate Driving Machine
Re: bmw e30 z motorem 2.0 i r6-95kw,Rok výroby 1991-jaké eur
Dobrej blábol. Moje M20 i M42 je euro1. Co si o tom myslí na STK je mi úplně fuk, oni po mě za přepis chtít nic nebudou...DAN píše:Euro 1 maj až M60, některý M50,... myslím, že Vanos u M50 je právě důvodem k Euro 1 - tím si nejsem ale jistej.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: bmw e30 z motorem 2.0 i r6-95kw,Rok výroby 1991-jaké eur
Tak schválně pošli dotaz na Dekru - uvidíš jak to posuděj.aula píše:Dobrej blábol. Moje M20 i M42 je euro1. Co si o tom myslí na STK je mi úplně fuk, oni po mě za přepis chtít nic nebudou...DAN píše:Euro 1 maj až M60, některý M50,... myslím, že Vanos u M50 je právě důvodem k Euro 1 - tím si nejsem ale jistej.

Věřím tomu, že nebudeš v obou případech nic platit.
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Poslal jsi mu kopie velkých TP - nic jsi s ním nedojednával a on sám od sebe ti posvětil u obou motorů Euro 1 ? Nepadlo ani slovo o tom, že samozřejmě chceš mít co nejvyšší Euro ? Nebyl v tom nijak zaintersován vůči tobě - nezná tě ?aula píše:Nemluvil bych o tom, kdybych si tu Euro1 od Stehlíka sám nevyjednal.
A nebo sis to - jak jsi právě napsal - s ním vyjednal ?
BMW The Ultimate Driving Machine
Já mám na M20 zapsané Euro 1 taky. A nevyjednával jsem nic, bylo to tam od začítku ... Když má felicie Euro 2 a Favorit se vstřikováním a katem Euro 1 proč ne E30?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ja kdyz tricu prihlasoval , a potreboval sem toho od stehlika vic , tak i toto mi napsal a bezevseho ze euro 1 neni problem ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Favorit z roku 1995 asi má Euro 1Gabo píše:Já mám na M20 zapsané Euro 1 taky. A nevyjednával jsem nic, bylo to tam od začítku ... Když má felicie Euro 2 a Favorit se vstřikováním a katem Euro 1 proč ne E30?
BMW 320i -motorizace M50B20 z roku 1991 má dle prohlášení Dekry Euro 0
To pro mě logicky znamená, že E30 s motorizací M20 na tom nemůže být líp.
Nedávno jsem zajišťoval zápis emisní normy do TP u mý 540i E34 z 06/94 - potvrdili mi Euro1 - s odřenejma koulema - Dekra.
Myslím si, že poslání zprávy o Euru 0 za peníze se snad ani nesmí - proto ... o tom nechci spekulovat.
BMW The Ultimate Driving Machine
Dane kecáš, je to daný +- systémem vstřikování a samozřejmě úrovní katalyzátoru..Favorit od r. 1992 s Bosch monotronicem, vyvážely se mimojiné do Německa měli takovou tu nálepku S2 kat...podle tabulek to odpovídá EURO 1. Baworácká M40/M20 s katem a dospělým vícebodovým vstřikováním Motronic prostě plní to samý.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
stehlikovi jsem poslal obe strany TP v zapeti sms ze to plni euro 1 a ze mi to posila doporucene a na dopirku postou vse trvalo bezmala hodinu dneska cekam na postu a uvidim za co sem ten 1.000,- vyhodil 
jinak podle TP mam typ motoru 206KA/KAT a v poznámkách mi píše řiz.kat s-2
a mám za to že každé auto co není karbec a má kat a je to stříkačka k tomu r6 tak prostě to euro 1 musí plnit ! prostě zase naše rozumbradyv tom akorád udělali bordel když se v době kdy se vozili auta ze zahraničí ty normy nepřepisovali ... mno každopádně auto mám po majteli co ho měl 15 let měl i starý německý TP a tam kupodivu norma nebo něco k tomu taky nepsalo
) mno uvidím co zařídíl stehlík a dám pak vědět

jinak podle TP mam typ motoru 206KA/KAT a v poznámkách mi píše řiz.kat s-2
a mám za to že každé auto co není karbec a má kat a je to stříkačka k tomu r6 tak prostě to euro 1 musí plnit ! prostě zase naše rozumbradyv tom akorád udělali bordel když se v době kdy se vozili auta ze zahraničí ty normy nepřepisovali ... mno každopádně auto mám po majteli co ho měl 15 let měl i starý německý TP a tam kupodivu norma nebo něco k tomu taky nepsalo

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Nemusíš mít obavy - je to v pořádku.paffen píše:stehlikovi jsem poslal obe strany TP v zapeti sms ze to plni euro 1 a ze mi to posila doporucene a na dopirku postou vse trvalo bezmala hodinu dneska cekam na postu a uvidim za co sem ten 1.000,- vyhodil
jinak podle TP mam typ motoru 206KA/KAT a v poznámkách mi píše řiz.kat s-2
a mám za to že každé auto co není karbec a má kat a je to stříkačka k tomu r6 tak prostě to euro 1 musí plnit ! prostě zase naše rozumbradyv tom akorád udělali bordel když se v době kdy se vozili auta ze zahraničí ty normy nepřepisovali ... mno každopádně auto mám po majteli co ho měl 15 let měl i starý německý TP a tam kupodivu norma nebo něco k tomu taky nepsalo) mno uvidím co zařídíl stehlík a dám pak vědět
Já musím zrevidovat svá včerejší tvrzení. Vycházel jsem z mylných informací jednoho pána na STK. Byl jsem přesvědčen, že on ( majitel STK, Prezident zeměkoule ) tomu rozumět musí. Jak se ukázalo - ví hovno, má v tom určité nejasnosti a ještě to vehementně vydává za pravdu. Stejně jako já - udělal jsem ze sebe blbce = takže se vlastně nic nezměnilo.

Ale jinak - moje M60B40 měla dle Dekry pouze Euro 1 a to mi ho ješte ten pičus chtěl upřít - hrozně se divil.

BMW The Ultimate Driving Machine
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
mno já tu mám m40 co má euroII dodělané v D, ale českej úřední šiml to nezapsal do TP, tak jsem to řešil přes Stehlíka a došli jsme k závěru, že euroI je levnější než dokazování euroII . . . ted mě čeká boj s tim, že mi při vystavení duplikátu TP na mojem opoměli dopsat přestavbu a změny z toho plynoucí
e30/320i rv 88
dneska jdu na Úřad snad bude vše pohodě směrnice to EHS plní tak jak chěj
každopádně sem taky na STK a následně u DEKRY nepochodil oni evidetně ví prd navíc chtěli jen zadní stranu TP... nu což papír mám díky stehlíkovi a jeho BMW servisu v ruce tak aspoň že mi včera jistý crazytony zde na forum obratem odpověděl jinak bych šel na úřad s tím že není jiné možné východisko než stanovisko od DEKRY
tím děkuji mu i vám .
edit !!!
takže papír od stehlíka absolutně postačil za 50,- mi to dopsali do velkého TP a přepis dohromady 5800,- myslím že se to vyplatilo pořád sem ušetřil takže tímto mu děkuji a hlavně crazytonymu
mějte se hezky a ať vám to jezdí 


edit !!!
takže papír od stehlíka absolutně postačil za 50,- mi to dopsali do velkého TP a přepis dohromady 5800,- myslím že se to vyplatilo pořád sem ušetřil takže tímto mu děkuji a hlavně crazytonymu

