Petulka píše: to je jak kdybych napsal, ze nebe je modry
Jen se hádejte,v telke stejně nic nejde
si hrozne protirecis. Prece to, proc ten motor je a ani "na picu" je zalozene na technickych vecech ...Papirek píše:To je marný... Nezajímají mě technicka data. Kvuli tomu jsem to téma nezaložil. Chtěl jsem jen vědět něco ze života,proč jsou tak na píču-podle vás- a tak... Prostě debata... Takže to nevyšlo. Příště na to seru.
Ale vzdyt to sem pisou a o datech je to taky. Proste cvakaj, malo kdo ma m40, ktera necvaka . Ja jich mel nekolik a bohuzel se nepostestilo, aby se mi do ruky dostala takova m40 jako mas ty. A ono sere kdyz jedes po meste a kazdy se otaci ze ti to cvaka a za studena je to jak kulomet. A jen v materialu na opravu das kolem 8000 kc, no to si za to radsi kazdy koupi 2.5 m20 tak asi tak to je.Papirek píše:To je marný... Nezajímají mě technicka data. Kvuli tomu jsem to téma nezaložil. Chtěl jsem jen vědět něco ze života,proč jsou tak na píču-podle vás- a tak... Prostě debata... Takže to nevyšlo. Příště na to seru.
vsechno to zalezi jen na kriteriich ktere hodnotis.Kubajz von Odry píše: papirek si koupil uslintanou 1,6 a teď se snaží vsugerovat a všemožně si dokázat že "to není až tak blbej motor" - mezi náma k tomu co píše budha... - když má m20 nalítáno 500 000km a m40 ten stejný počet kiláků, m20 jede pořád tak jak má a m40 má zvuk šicího stroje a nejde vytočit přes 4500ot/min tak prostě je ten motor horší. na tom není co řešit
Srovnavame tady kvalitu a vydrz tech motoru. A v tom argument spotreby nehraje roli. Pokud se bavime o kvalite M40, muzes ji spotrebou srovnat s jinou 1.6-kou treba. Ale ne s R6 dvoulitrem.Greeny píše: vsechno to zalezi jen na kriteriich ktere hodnotis.
Stejne jako ty rikas ze m20 pri stejnych najetych km pujde vytocit vic (a mas pravdu), tak nekdo muze rict ze m40 zere min nez m20 a tim je to lepsi motor (a ma taky pravdu)..
no vsak ja to taky jako protiklad ktery by to kompenzoval nestavim, jen jako jine mozne kriterium hodnoceni. Ale myslim ze na vetsine veci sme se shodili a ze uz neplodime nic uzitecneho, vsechno dulezite uz se reklo.pip píše:Kdyz se budu rozhodovat kterou E30 mam koupit co do motoru, tak hraje svou roli i spotreba. Kdyz se me ale nekdo zepta proc je M40 na hovno a pak se do toho zapletou jeste dalsi motory (viz. "proc je M2B20 na hovno", atd.) a debata o jejich kvalite tak mi spotreba jako protiklad problemum s vackou a hydrostely moc neprijde.
M40 ma svoje problemy s konstrukcniho hlediska, jak uz tady bylo napsano. Vyssi spotreba u M20B20 ale nema spojitost s technickou konstrukcii toho motoru. M20B20 ma proste vyssi spotrebu protoze to je sestivalcovej dvoulitr. A tak pochopitelne nebude zrat to co 1.6-tka.