z vlastní zkušenosti pro řidiče je třeba řešit zvuk vpředu a vysrat se na zadní plato nebo repra v kufru u toura..Největším problémem jsou repra u nohou, do těch je třeba pustit basy+středy a omezit výšky aby hráli z něčeho co je na palubce/případně origo v zrcátkách.
řešením jsou tedy komponenty, ale co jsem kde slyšel tak i když koupíš dražší sadu (2000-3000) s výhybkama tak to stojí za nic..on to totiž nějakej chytroš na taiwanu vypočítal bůh ví na čem a podle toho to dělníci do krabiček sestavili. Takže právě rozdělení kmitočtů mezi dolní repra a výškáče je to podstatné, co se musí u každého auta individualně řešit.
U mě se toho ujmul taťka, který je sice děsnej teoretik, ale díky znalostem fyziky a elektro obecně o tom něco ví. Trvalo to víkend, naladit repra v autě a cívky jsme motali ručně.

ale stojí to za to.
Rádio samo o sobě má dostačující výkon na 4 repra v autě..Pokud nepotřebuješ dunět a hrát s otevřenejma oknama zesilovač nepotřebuješ..