

http://www.youtube.com/watch?v=wnpqHmt4A0c
o tom prostoru mezi sedačkou a volantem se tu už psalo a určitě je to hlavně o ohrabanosti zmíněného mezikusuMichal teplik píše:Ono to nejni jenom o tom mít špéru a dobré pneu.Také hodně (a neurazte se)záleží na mezi kusu mezi volantem a pedálama:-)jinak mám 2x324 diesel jednu v automatu.Mmusim říct že jsem prozatím nemněl žádnej problém
On ale děkuje panu ASC správně, protože má ASC+T. Což doufám mění situaci.Hanis píše:Věř že to díky ASC není, poděkuj dvakrát panu michelinovi.Sid6.7 píše:Já jezdím na hory plnně naloženou e39 528i Tiptronic a se zaplým ASC vyjedu uplně všude! Velký vliv na to mají špičkový 15" balóny zimáky. Díky MICHELINe
Ty má ředitel a v polovině druhý zimy už maj jen 4mm.Begbi e32 píše:Pirelli Sottozero a nemam problém nikde,ani na horách.Samozřejmě v rámci možností..30cm už jen na ixo. Většinou je kára naložená,takže zatíženej zadek dobře lepí.
Stabiko vypínam hned po startu...
To nemění vůbec nic.DAN píše:On ale děkuje panu ASC správně, protože má ASC+T. Což doufám mění situaci.Hanis píše:Věř že to díky ASC není, poděkuj dvakrát panu michelinovi.Sid6.7 píše:Já jezdím na hory plnně naloženou e39 528i Tiptronic a se zaplým ASC vyjedu uplně všude! Velký vliv na to mají špičkový 15" balóny zimáky. Díky MICHELINe
Navíc šípovej vzor je podle mě nejlepší a tyhle Dunlopy se hodně povedly - Vždyť se vlastně jmenujou Dunlop ..Sport.Begbi e32 píše:DAN :...jo,máš pravdu,v tomhle jsou shity,mizej skoro před očima![]()
Jinak ještě preferuju Dunlop M3 3D..ty lepěj zase naší E39T ke sněhu a dobrý...
Znám tvou teorii usilovného hrabání. Ale snad uznáš ( je mi jasný, že už z principu to není možný ), že rozdíl mezi ASC a ASC+T tu přeci jenom nějaký je.Hanis píše:To nemění vůbec nic.DAN píše:On ale děkuje panu ASC správně, protože má ASC+T. Což doufám mění situaci.Hanis píše: Věř že to díky ASC není, poděkuj dvakrát panu michelinovi.