
Dobra a nebo špatna volba e 34 524td
Dobra a nebo špatna volba e 34 524td
Zdravím všechny........chlapi potřebuji pár informaci o bmw e 34 2.4td. r.v91-93 To si chci koupit,ale spousta lidí řiká,že se tyto auta serou jak bejk,tak bych byl rad kdyby mi někdo poradil,kdo tu zkušenost má.Předem díky za info. 

td je odolnější, do TDS bych teda už dnes rozhodně nešel. To je sázka do loterie 1:1000 že do roka v tom nezahučíš 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
krasne ceske slovo "prý".... aneb jedna pani povidalaregi píše:no prý tds jsou horší než td........tak jsem z toho jelen,ale dík moc za info

rozdil je hlavne v reseni rozvodu (2.4 remen a 2.5td/tds retez), pouziteho motor managementu (2.4 DDEv1, DDE2 2.5td/tds) a take v tom, ze 2.4td a 2.5 td nema mezichladic stlaceneho vzduchu (intercooler). Vykon 2.4 a 2.5td je v podstate shodny. 2.5tds jiz ma vykon zvyseny.
Obecne plati, ze kdyz se clovek k temto motorum chova slusne dle obecnych zasad tak s nima zadne problemy nejsou, ale za tech "x" tisic kilometru je predstava slusneho zachazeni mnoha majiteli spise groteskni. Vetsina techto motoru ma najeto pres 400t km a jen malokdo (v CZ nikdo) motoru daval udrzbu co si zaslouzi. Napr. stare diesly od Mercedesu jsou vice "blbovzdorne". Pokud nejsi zbesily fanda nafty tak si v E34 vyber neco z benzinovych motorizaci. Udrzba je radove levnejsi a ND se vali vsude za par korun spousta coz se o 2.4/2.5td/2.5tds rici neda.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
A toto jsi se dočetl (slyšel, vydedukoval) kde? Podle mě je to, co se odolnosti týče, minimálně na stejno. Oba dva motory mají tu samou výrobní vadu - málo masa mezi ventilama, jinak TDS už má aspoň řetěz jak píše Váša a hlavně výkonově je někde jinde. Mně osobně přijde jako úplný nesmysl sáhnout po E34 s TD (TD myslím M21D24) motorem místo TDS. Na obou motorech je už stejně ta elektronická kundovina místo mechanického čerpadla, tak co...Zavarenec píše:td je odolnější, do TDS bych teda už dnes rozhodně nešel.
No smoke, no fun...


V podstatě souhlasím co řekl Váša. TDS je si myslím fakt dobrý motor a v té době to muselo být teda něco. Ale chce to slušné chování a pravidelný servis. A potom si myslím, že motor přežije auto. Pokud teda nebyl předchozí majitel prase a hlava praskne časem, ikdyž se k tomu chováš sebelip, ale to neovlivníš. Já mám TDS v E36 a nemohu si stěžovat. Taky mám dobrého kámoše, co si nedávno koupil E34 TDS libovku a ten je spokojen maximálně. Pokud si dobře vybereš, tak určitě s TDS nešlápneš vedle. A dílů je na to taky mraky...
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
spis bych se koukal po 90-95. s motorem M50. novejsi, vykonejsi, malicko uspornejsi. 92/93-95 s vanosem maji spotrebu jeste kousicek nizsi.regi píše:Hoší asi to vidím na 525i r.v88-92 béno jebéno:)))
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30 
Tel.: 736 231 838

Tel.: 736 231 838