Dobra a nebo špatna volba e 34 524td

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Dobra a nebo špatna volba e 34 524td

Příspěvek od regi » 12. 11. 2010 10:47

Zdravím všechny........chlapi potřebuji pár informaci o bmw e 34 2.4td. r.v91-93 To si chci koupit,ale spousta lidí řiká,že se tyto auta serou jak bejk,tak bych byl rad kdyby mi někdo poradil,kdo tu zkušenost má.Předem díky za info. :wink:

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 12. 11. 2010 11:05

2,4td se dělal do r.v. 91, potom jsou 2,5td/tds coz bych doporucoval vic do e34...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 12. 11. 2010 11:12

no prý tds jsou horší než td........tak jsem z toho jelen,ale dík moc za info :wink:

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 12. 11. 2010 14:09

td je odolnější, do TDS bych teda už dnes rozhodně nešel. To je sázka do loterie 1:1000 že do roka v tom nezahučíš :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 11. 2010 14:27

regi píše:no prý tds jsou horší než td........tak jsem z toho jelen,ale dík moc za info :wink:
krasne ceske slovo "prý".... aneb jedna pani povidala :)

rozdil je hlavne v reseni rozvodu (2.4 remen a 2.5td/tds retez), pouziteho motor managementu (2.4 DDEv1, DDE2 2.5td/tds) a take v tom, ze 2.4td a 2.5 td nema mezichladic stlaceneho vzduchu (intercooler). Vykon 2.4 a 2.5td je v podstate shodny. 2.5tds jiz ma vykon zvyseny.
Obecne plati, ze kdyz se clovek k temto motorum chova slusne dle obecnych zasad tak s nima zadne problemy nejsou, ale za tech "x" tisic kilometru je predstava slusneho zachazeni mnoha majiteli spise groteskni. Vetsina techto motoru ma najeto pres 400t km a jen malokdo (v CZ nikdo) motoru daval udrzbu co si zaslouzi. Napr. stare diesly od Mercedesu jsou vice "blbovzdorne". Pokud nejsi zbesily fanda nafty tak si v E34 vyber neco z benzinovych motorizaci. Udrzba je radove levnejsi a ND se vali vsude za par korun spousta coz se o 2.4/2.5td/2.5tds rici neda.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 12. 11. 2010 15:12

Vasovi velmi dík.Já nejsem zběsilý fanda nafty,ale jezdím kamíkem a .........to je jasný :oops: Nicméně když už benzín tak to rovnou 2.5i protože si mylim,že 2.0i papa to samé co ta dvěapůle,nebo máte jiný nazor?Díky :wink:

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 12. 11. 2010 15:35

Nekteri dokonce tvrdi ze 2.5 zere mene nez 2.0,ale pocitej kolem deseti litru spotreby u obou motorizaci.

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 12. 11. 2010 15:40

jj tomu bych i věřil ja sam mam e30 16i a jezdím da se řict také za 10 možná trochu méně.Díky

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 11. 2010 19:51

Zavarenec píše:td je odolnější, do TDS bych teda už dnes rozhodně nešel.
A toto jsi se dočetl (slyšel, vydedukoval) kde? Podle mě je to, co se odolnosti týče, minimálně na stejno. Oba dva motory mají tu samou výrobní vadu - málo masa mezi ventilama, jinak TDS už má aspoň řetěz jak píše Váša a hlavně výkonově je někde jinde. Mně osobně přijde jako úplný nesmysl sáhnout po E34 s TD (TD myslím M21D24) motorem místo TDS. Na obou motorech je už stejně ta elektronická kundovina místo mechanického čerpadla, tak co...
No smoke, no fun...
Obrázek

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 17. 11. 2010 19:57

velmi zajímavé má někdo i jiný nazor???

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 17. 11. 2010 20:02

Mám blbovzdorný Mercedes. (ne nejede to) ani 24V. :wink:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 17. 11. 2010 20:33

Hoší asi to vidím na 525i r.v88-92 béno jebéno:)))

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 18. 11. 2010 18:54

V podstatě souhlasím co řekl Váša. TDS je si myslím fakt dobrý motor a v té době to muselo být teda něco. Ale chce to slušné chování a pravidelný servis. A potom si myslím, že motor přežije auto. Pokud teda nebyl předchozí majitel prase a hlava praskne časem, ikdyž se k tomu chováš sebelip, ale to neovlivníš. Já mám TDS v E36 a nemohu si stěžovat. Taky mám dobrého kámoše, co si nedávno koupil E34 TDS libovku a ten je spokojen maximálně. Pokud si dobře vybereš, tak určitě s TDS nešlápneš vedle. A dílů je na to taky mraky...
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
Maysner
Příspěvky: 301
Registrován: 02. 01. 2010 22:37
Bydliště: Brno / Letovice

Příspěvek od Maysner » 18. 11. 2010 19:02

regi píše:Hoší asi to vidím na 525i r.v88-92 béno jebéno:)))
spis bych se koukal po 90-95. s motorem M50. novejsi, vykonejsi, malicko uspornejsi. 92/93-95 s vanosem maji spotrebu jeste kousicek nizsi.
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30 :)
Tel.: 736 231 838

regi
Příspěvky: 89
Registrován: 05. 05. 2010 18:09

Příspěvek od regi » 18. 11. 2010 19:44

díky za info.......

Odpovědět