jestli muzu pridat jednu zkusenost kamaradovu , tak celou dobu resi na zavodaku vyfuk , prvně byli rezonátory a koncovky byli dvě pro každou trubku... fungování ? napicu

aby to bylo nějaký akční tak neustálé točení přes 5000tis/ot , krouták v nízkejch nulovej , pak konec vymenil z menší kubatury nějakej uni z 3.0 omegy , pribyl nejakej kroutak ve spodnich tockach ,ale proste porad nanic... pak zkousel udelat X-pipe jako ma origo M5 i ve stejne vzdálenosti od svodu kvuli polozenymu kroutaku , samodomo a vysledek zase na picu , kroutak dole padl , a pribyl až za 6000ot... takže zase řešení na kundu

pak auto zavezl týpkovi co dělá závodní výfuky , ten to omrkl a už když mu dělal před půl rokem rám tak říkal že je to nakokot vyřešený ... výsledek je teďka takovej že umístění Xka je napočítaný + koncovej tlumič a střed jsou jen dvě trubky a ještě že by se svody průměrově daly u chloupek rozšířit ale na to už nejsou prachy

každopádně výplach naprosto brutální , auto se nezahlcuje okamžitá odezva , zvuková kulisa je pak jako bonusovej doplnek

ještě se napoji programovatelna jednotka a pak s tím zajede na brzdu , se bude vědět víc... každopádně výfuk řešit nějak samodomo někdy může vést akorát k uplnému zbytečnému zkurvení výkonu...