http://www.bmwklub.sk/bmwstyle/rozpery- ... 16218.html
No a pak jsem hledal tu dvojitou rozperu do predu a nasel jsem jen jednu http://www.highperformanceparts.cz/rozp ... i325i.7413
ale nejsem blazen za tu cenu

zas nekecej, pac je treba kupovat kvalitni veci a ne hnoje z blata, kdyz da jednoduchou stelovaci kvalitnou, neublizi tomu vubec. Pokud ma kastli hezky rovnou s nesednutymi klobouky, at si klidne da pevnou, jedno jakej typ, pokud uz klobouky sedli a je problem tam pevnou dostat, stavitelna mu udela velikou sluzbu pri montazi.MattyX píše:sroubovaci bych nedaval , kdyz nekdy vidim jak vypadaji tak v tom spoji ohybaji uz od pohledu... takovou tu klasickou dvojitouna bmwklubu.sk jeden borec nabizi rozpery i do zadu , ve chvilkach volneho casu pohledej
je to prave naopak, az ted to zacne byt pro auto utrpeni, pac rozpera by se spravne mela uzivat na kvalitnim povrchu pri narocnem zatizeni, treba zavod do vrchu.Sid6.7 píše:Jám mám dvojtrubku, pevnou. Musel jsem ji trošičku přetlačovat vzhledem k úhlu šroubú na který jsem ji nasazoval a šla v pohodě. Mám kabrio a po prvních metrech jsem to cítil. Hlavně železniční přejezdy, retardéry a tak už pro auto nejsou takový utrpení
Musím s Tebou v tomto souhlasit... "Bohužel" můj osobní pocit z toho auta je jinej a musím říct že lepší! Nekroutí se to tak, je to citlivější na řízení a na dobrým povrchu je to auto celkově takový lepší, přesnější a líp odhadnutelný ... Rozpěra je jednoznačné +Max-Max píše:je to prave naopak, az ted to zacne byt pro auto utrpeni, pac rozpera by se spravne mela uzivat na kvalitnim povrchu pri narocnem zatizeni, treba zavod do vrchu.Sid6.7 píše:Jám mám dvojtrubku, pevnou. Musel jsem ji trošičku přetlačovat vzhledem k úhlu šroubú na který jsem ji nasazoval a šla v pohodě. Mám kabrio a po prvních metrech jsem to cítil. Hlavně železniční přejezdy, retardéry a tak už pro auto nejsou takový utrpení