Pozná někdo svůj motor?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 08. 2004 09:58

Muj neni, chybi mu dva valce :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 22. 08. 2004 10:09

muj tak nejni - rozdily
chybej valce
sportovní filtr
a nedejbože turbo vrtulka :)

no potomhle musi jet ta M40 jak dělo :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 08. 2004 10:49

Mě zajímá nějaká ta provozní zkušenost s tím nesmyslem za cca 8000,-, co má foukat do sání.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 08. 2004 10:56

Venca. píše:Mě zajímá nějaká ta provozní zkušenost s tím nesmyslem za cca 8000,-, co má foukat do sání.
Nesmysl nema cenu zkouset, je to proste nesmysl.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 08. 2004 11:01

Francis píše:
Venca. píše:Mě zajímá nějaká ta provozní zkušenost s tím nesmyslem za cca 8000,-, co má foukat do sání.
Nesmysl nema cenu zkouset, je to proste nesmysl.
To si myslím taky.
Mě jde o to, jestli to spíš neškodí a nesnižuje výkon třeba při nějakých změnách režimu.
Taky by mi zajímala wattáž toho motůrku.
Dovozce o tom samozřejmě nic neuvádí.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 08. 2004 11:09

Strc si tam ventilator ze zdroje PC a uvidis :-) Radsi dej jeste sitko jako maji MAF senzory aby motor "nevdechl" treba rotor ventilatoru nebo jine soucastky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 22. 08. 2004 11:25

Moc nechapu proc se Ondra trapil s turbem :twisted: kdyz tady ho ma :shock: za hubicku a montaz hodinku? :)

fotek je tam celkem 5.
Lidi sou divny.. :?

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 22. 08. 2004 12:25

a to celý za 13 litrů - no nekup to :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 23. 08. 2004 00:01

Jezis zase tahle picovina ?

POL.

Příspěvek od POL. » 23. 08. 2004 20:23

šolišnik bazmekoidny vrtulowy :D

Joe Hitman
Příspěvky: 8
Registrován: 30. 07. 2004 07:43

No moc se mi to nezdá

Příspěvek od Joe Hitman » 24. 08. 2004 14:09

Myslím, že na stříkačku se to dát nedá, musel bys mít karbec a brutální ventilátor a pokud možno několik, spíš by jsi to tim pěkně rozhodil. Turbo efekt to však mít stejně nebude protože tlak se ti nezmění. U karbecu by to snad mohlo mít efekt lepšího promíchání benzínu se vzduchem, ale mezi náma žádnej velkej efekt bych si od toho nesliboval. Mimochodem si to můžeš vyzkoušet koupit větrák k procíku tak za 200kč ten je na 12V a propojit to přes spínač na baterku a ještě bych tam dal poťák na řízení otáček (fantazii se meze nekladou) Toď vše

Venca.

Příspěvek od Venca. » 24. 08. 2004 14:39

A já myslel, že se majitel ozve a vychválí to, jak mu firma SH - MOTOR udělala pořádný brus a jak mu skvěle narostl výkon :twisted:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 24. 08. 2004 14:43

no zkrátka - dokud to nejni podložený brzdou, tak je to voničem...

nehledě na to, že podtlak kterej vytváří motor dělá tak velkej proud vzduchu, že větráky nemaj šanci - proč má asi turbo takový otáčky jako má?...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět