Borcení baroserie - BMW e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 02. 2010 22:17

no ono ne z predele jsou k sportovnimu podvozku predepsane hrube gumove podlozky pod pera.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 23. 02. 2010 18:38

Tak jediný co mě zaujalo je zjistit si rozměry a oměřit to pak v realu na autě. Měnit silentbloky nebudu. Nikde mi nic nemlátí a ty áčka jsem míval uplně stejný na mým předchozím kupéčku který bylo poslaný k zemi 60/40. Díky za příspěvky kluci !!!
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 24. 02. 2010 08:14

jen takova pripominka, nemyslite ze karoserie je z konstrukcniho hlediska stavena tak aby mela sve deformacni zony ve kterech je pocitano s kroucenim karoserie pri provozu? a pokud date do auta rozpery tak tyto deformacni zony presunete na jine misto se kterym vyrobce nepocital a kastle bude vesele praskat jinde??? A proc se tedy u zavodnich vozu prevaruji spoje karoserie? Neni nad zamyslenim ze snizenym a tvrdym podvozkem se priblizujete k zatizeni karoserie prave zavodnich vozu (nedej boze jeste kdyz mate treba M30 pod kapotou) a tudis nechybi tam prave to celkem dulezite prevareni karoserie??? :-)
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Odpovědět