HR Cup kit?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 02. 2010 20:59

tomik píše:
BOOST píše:No takže přesně jak jsem čekal, každej o tom ví hovno. :lol:
Já vím hovno co je COIL OVER.
:lol: JÉÉÉ, on neví co je COIL OVER :lol: :lol:

TAK TO NEMÁ CHYBU. :lol:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 17. 02. 2010 22:29

musite delat drift a chodit na drift forum pak se dozvite takovejch veci... :twisted: :lol:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
PeteBMW
Příspěvky: 77
Registrován: 24. 01. 2009 16:22
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od PeteBMW » 18. 02. 2010 01:34

tomik píše:
BOOST píše:No takže přesně jak jsem čekal, každej o tom ví hovno. :lol:
Já vím hovno co je COIL OVER.
Coilover je (většinou výškově nastavitelný) tlumič už s pružinou na sobě. Coil=pružina, over=přes (přes tlumič). Takže vlastní pružiny z auta prostě odstraníš.

Obrázek
Naposledy upravil(a) PeteBMW dne 18. 02. 2010 18:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 18. 02. 2010 05:29

Aha já si to spletl s vellice známým, v Bulharsku hodně používaným CLUTCH LOW KICK DOWNem UNHAPPY IMPACTem. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 18. 02. 2010 09:14

Kam se poděla čeština.
Všichni jsou s tou angličtinou strašně v,nebo to jen dělaj????NEBO JSEM VLASTNĚ BLBEC JÁ.PROČ SE NEMLUVÍ TŘEBA MADARSKY...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 18. 02. 2010 10:41

BOOST píše:...Tuhost je sice dobrá, ale od dosti lidí jsem slyšel, že s Koni jsou problémy a že dost často tečou a taky že i na nejměkčí jsou tvrdý jako prase. :? ...
Neco mi rika, ze tohle bude asi klasika u vsech tuhostne nastavitelnych podvozku. Jak rikas - Koni, co jsem se ja stretl tak taky KW var.3 (slovo "nejmekci" zde naprosto stratilo svuj vyznam) a jeste jeden, akorat jsi nemohu vzpomenout na jmeno. Ale bylo to to same - nejmekci bylo porad na bezny jezdeni o hubu (pro me tedy ne, ale objektivne...). Jinak jim to ale tezko mit za zle. Ty podvozky nejsou zrovna urceny na komfortni letni vyjizdku.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 18. 02. 2010 11:41

tomik píše:Kam se poděla čeština.
Všichni jsou s tou angličtinou strašně v,nebo to jen dělaj????NEBO JSEM VLASTNĚ BLBEC JÁ.PROČ SE NEMLUVÍ TŘEBA MADARSKY...
píše se a říká se, že jsou "in" - ne "v" :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 02. 2010 15:52

pip píše:Neco mi rika, ze tohle bude asi klasika u vsech tuhostne nastavitelnych podvozku. Jak rikas - Koni, co jsem se ja stretl tak taky KW var.3 (slovo "nejmekci" zde naprosto stratilo svuj vyznam) a jeste jeden, akorat jsi nemohu vzpomenout na jmeno. Ale bylo to to same - nejmekci bylo porad na bezny jezdeni o hubu (pro me tedy ne, ale objektivne...). Jinak jim to ale tezko mit za zle. Ty podvozky nejsou zrovna urceny na komfortni letni vyjizdku.
Tak já od toho nečekám komfortní letní projížďku. Chci aby to bylo trochu tuhý, ale aby to ještě při snížení 30/30 nějak tlumilo a neměl jsem v tom pocit, že jedu v 60/60 a je to jak šutr. A každý štelování mi přijde, že je akorát přidělávání si starostí a dalších možností, co se může vysrat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 20. 02. 2010 20:38

BOOST píše:
Iwan píše:..jinak kdyz uz se s tim seres, tak kup nejakej normalni stavitelnej podvozek na kterym se nezabijes...
Stavitelnej podvozek mi přijde naprosto zbytečnej, v kábru to nikdy nebude na nějaký extra driftování nebo honění času na okruhu..
takze se s tim teda seres proc? :lol:

Pamatujes na video, kde mates prvne jezdi s 335i na origo 318i podvozku? :lol: ... a taky to slo
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět