rozvodova sada m20b25

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

rozvodova sada m20b25

Příspěvek od Petulka » 31. 01. 2010 21:44

zdravim, potrebuju udelat rozvody na m20b25, nevite o nejake cenove prijatelne a hlavne kvalitni, rozvodove sade, ktera se urcite nepretrhne? pokud mozno i s odkazem, diky
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 01. 2010 22:07

protrhnuti neni dukazem nekvality

remen kup Gates, nebo Contitech, kladku SKF nebo Bosch. Dej pozor, aby obe dve komponenty byli na stejnej pocet zubu, tedy 127 zubu nebo 128, dle vyrobce. Na remenu to je napsano a na kladce vyrazeno na telese drzaku kladky.

kazdej solidni prodejce ma tyhle veci v nabidce.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 31. 01. 2010 22:13

Kupuju tyhle věci originál i na škodilak a toho zrovna v lásce nemám. Pokud chceš kvalitu je to nejlepší co se dá koupit.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 31. 01. 2010 22:42

diky za rady. a ten odkaz nemate? nebo kde se to da koupit? i nekde po netu? vetsinou beru dily v autobenex...
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 01. 2010 22:48

Max-Max píše:protrhnuti neni dukazem nekvality

remen kup Gates, nebo Contitech, kladku SKF nebo Bosch. Dej pozor, aby obe dve komponenty byli na stejnej pocet zubu, tedy 127 zubu nebo 128, dle vyrobce. Na remenu to je napsano a na kladce vyrazeno na telese drzaku kladky.

kazdej solidni prodejce ma tyhle veci v nabidce.
OT: Ne že bych to nějak řešil, ptám se víceméně ze zvědavosti, ale v čem jsou tyto kladky rozdílné? Řemen chápu (L-Jetronic vs. Motronic) ale kladky by měly být teoreticky totožné, když ty rozvody jsou mechanicky to samé, ne?
No smoke, no fun...
Obrázek

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 31. 01. 2010 22:50

jo to ja nevim :? spis me zajima co rikate na toto? je to ta posledni v odkazu http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... skt=37.1.0
cela sada gates. slo by to?
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 01. 2010 23:21

Míšánek píše:
Max-Max píše:protrhnuti neni dukazem nekvality

remen kup Gates, nebo Contitech, kladku SKF nebo Bosch. Dej pozor, aby obe dve komponenty byli na stejnej pocet zubu, tedy 127 zubu nebo 128, dle vyrobce. Na remenu to je napsano a na kladce vyrazeno na telese drzaku kladky.

kazdej solidni prodejce ma tyhle veci v nabidce.
OT: Ne že bych to nějak řešil, ptám se víceméně ze zvědavosti, ale v čem jsou tyto kladky rozdílné? Řemen chápu (L-Jetronic vs. Motronic) ale kladky by měly být teoreticky totožné, když ty rozvody jsou mechanicky to samé, ne?
na vetsi remen je kladka nepatrne vetsi, musi kompenzovat delku remene. Pokud bys skombinoval dlouhej remen malou kladku nebo naopak, po chvilce by se zmenilo casovani a po delsi chvilce by se mohol motor potkat. Musim ale priznat, ze mi neni znam duvod proc existuji dve delky, ETK napr. rika, ze u Jetronicu lze pouzit i 127 zubovej, proc to takhle resili, netusim.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 01. 2010 23:54

Co vím, tak L-Jetrnic má nejenom jiný počet zubů (liší se to o ten jeden jak jsi psal) ale i jiný tvar zubů na řemenici jako takových. Tuším, že Jetronic má hranatý profil zubu kdežto Motronic kulatý (nebo naopak). Nicméně ta délka jednoho zubu by podle mně neměla na kladce jít vůbec poznat, jelikož ta kladka se stejně nedopne ani v jednom případě úplně naplno (myslím tím, že neni ten pojistný šroub úplně na kraji té napínací kladky. Samozřejmě je blbost s tím laborovat a měnit kladky atd. když jsou k dostání zatim oba dva druhy, prostě mně to jenom tak napadlo
No smoke, no fun...
Obrázek

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 01. 02. 2010 00:20

no a ja na rok 90 teda potrebuju jakou tu sadu??? tu vyse zminovanou?
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ...

Příspěvek od Max-Max » 01. 02. 2010 00:21

Petulka píše:no a ja na rok 90 teda potrebuju jakou tu sadu??? tu vyse zminovanou?
127
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 01. 02. 2010 08:16

Hanis píše:Kupuju tyhle věci originál i na škodilak a toho zrovna v lásce nemám. Pokud chceš kvalitu je to nejlepší co se dá koupit.
ty kupujes vsechno original....-) :twisted:
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Odpovědět