e34 525tds

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 01. 2010 22:56

rychlejsi opotrebeni, napriklad.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 08. 01. 2010 23:10

V tom případě teda nemám šanci poznat v jakým je to auto stavu..myslím po motorové stránce.Jde mi o to..jestli se vyplatí kupovat TDS kvůli nižší spotřebě oproti třeba 520 nebo 525..ale jestli mi po měsící odejde čerpadlo tak mi je o ty 3, 4 litry menší spotřeba úplně k hovnu,o to mi jde.. :)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 08. 01. 2010 23:16

pr.petr píše:V tom případě teda nemám šanci poznat v jakým je to auto stavu..myslím po motorové stránce.Jde mi o to..jestli se vyplatí kupovat TDS kvůli nižší spotřebě oproti třeba 520 nebo 525..ale jestli mi po měsící odejde čerpadlo tak mi je o ty 3, 4 litry menší spotřeba úplně k hovnu,o to mi jde.. :)
no taky ze koupe ojeteho auta je pekna loterie :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 01. 2010 23:25

pr.petr píše:V tom případě teda nemám šanci poznat v jakým je to auto stavu..myslím po motorové stránce.Jde mi o to..jestli se vyplatí kupovat TDS kvůli nižší spotřebě oproti třeba 520 nebo 525..ale jestli mi po měsící odejde čerpadlo tak mi je o ty 3, 4 litry menší spotřeba úplně k hovnu,o to mi jde.. :)
ja osobnen nechapu, co resis u 20 let staryho dizlu. Dyt je to sazka naslepo jako svine, existuji zpusoby jak overit zakladni funkcnost a opotrebeni, da se taky zmerit motor a tlaky, da se zmerit tlak cerpadla a podobne. pokud mas seriozni zajem prave o tds, udelas vse pred koupi a mozna desatej kus bude to co bude slouzit dalsich 10 let, pokud je primarnim cilem jen bmw na naftu, nestalo moc penez a aby jezdilo za 5 korun a aby to bylo prave bmw, tak na to zapomen a najdi si, jak se rika, jinej nastavec na penis, tudy cesta nevede.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 08. 01. 2010 23:54

Tak nejde o to nic do toho nevrážet atd..ale jestli je lepší koupit benzín se spotřebou o 4 litry větší ale bude o dost spolehlivější..Jinak na něměckým foru ted čtu,že 525td je na tom trochu lépe se spolehlivostí,ale taky o dost línější.

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 08. 01. 2010 23:59

Jen připomínka. Nevím, kde stále bereš ty 4 litry rozdílu. Jestliže s TDSem je dálka za 8 (to tu padlo), já s 525 M50 ji mám za 9 a myslím, že nejsem z nejšetřivějších...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 09. 01. 2010 00:05

Tak na dálku to nebude takovej rozdíl ale myslím,že ve městě nebo naložený už to bude docela velkej rozdíl..525 po městě bude brát aspoň 12 a neříkejte,že ne :) za to TDSo bych to viděl tak 8-9.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 01. 2010 00:10

vidis to hodne optimisticky

co myslis, kolik bere takova 530d e39 nebo treba A5 3.0tdi? a to jsou o hodne pokrocilejsi motory
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 09. 01. 2010 00:12

Takže chcete říct,že u toho TDSa zase taková úspora na palivu není?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 01. 2010 00:17

ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

fioro
Příspěvky: 165
Registrován: 11. 07. 2006 11:10
Bydliště: kosice

Příspěvek od fioro » 09. 01. 2010 09:52

8 az 10 pisu hodne rychle a ostry rezim....ano sedi, pri dodrziavani zakonnych limitov je "dalka" tak 6,5.....
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td

Uživatelský avatar
bmw316i
Příspěvky: 263
Registrován: 01. 12. 2009 20:10
Bydliště: Bartosovice-Hukovice

Příspěvek od bmw316i » 09. 01. 2010 14:30

Cau mel jsem tds asi tak pul roku motor mel nalitano lehce pres 300 000 tisic a jel velmi dobre a spotrebu jsem mel 7,5 litru prumer.Byl jsem s nim spokojeny ale s fin.duvodu jsem byl nucen ho prodat.Ale nelituju e30 je e30.Zas zalezi na tom na jaky kus narazis a kdo s tim lital

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 09. 01. 2010 21:32

Teď si píšu s jedním týpkem z BMWsk klubu a píše, že mu 520 M50 žere mimo město 7 a ve městě do 10ti..mě se to pořád nechce věřit.má někdo podobnou spotřebu něbo je to totální ko*otina?
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 01. 2010 22:28

jackson8800 píše:Teď si píšu s jedním týpkem z BMWsk klubu a píše, že mu 520 M50 žere mimo město 7 a ve městě do 10ti..mě se to pořád nechce věřit.má někdo podobnou spotřebu něbo je to totální ko*otina?
napis mu at si da na hlavu mokrej rucnik.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 10. 01. 2010 14:47

pokud nemas vlastni zdroj neceho, co se da lejt do diesla, tak to nema moc vyznam..spotreba je +/- stejna jako u benalu, takze tim urcite neusetris..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 10. 01. 2010 20:15

V létě semkoupil 525 tds a zatím OK.Při koupi sem okukoval jiná TDS ptal se co a jak.V bazaru mě dorazil stavtachometru 455 000.studený start-dvakrát nažhavit a na brnk,za tepla otočí dvakrát dokola a běží.Ze začátku sem měl s toho hrůzu,ale teď sem zpokojený jako želva.Po startu nehonit-nechat prohřát a před vypnutím nechat minutku kpepat na volnoběl.Na závody to není,je to rodinný auto,tahoun.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 11. 01. 2010 12:27

tak jestli to v bazaru melo 450, tak bych se nedivil, kdyby to melo skoro 700 :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 11. 01. 2010 15:40

A ještě se zeptám,v německu jsou taky ty TDSa v tak špatným stavu,nebo se k tomu němci chovají dobře a jsou zachovalý?Jde o to jestli by se vyplatilo dotáhnout nějaký TDSo..

fioro
Příspěvky: 165
Registrován: 11. 07. 2006 11:10
Bydliště: kosice

Příspěvek od fioro » 11. 01. 2010 17:23

realny priklad napriklad :-) r.v. 1993 ak to auto bolo sluzobne tak moze mat za prvych 5 rokov cca 300 000 km a potom kazdy rok no cca 20 000 km = cca 550 000 km :-)

ja mam taliana kupil som ho mal 200 000 km tacho a vodicove sedadlo uz nebolo povodne a bolo presuchane :lol:

a potom ze TDSo sa serie...na take kilometre uz moze odist cokolvek...
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td

Odpovědět