M10B18 nebo M40B18?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Zamčeno

M10B18 nebo M40B18?

M10B18
4
80%
M40B18
1
20%
 
Celkem hlasů: 5

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

M10B18 nebo M40B18?

Příspěvek od pr.petr » 03. 01. 2010 21:15

Zdravím,zajímá mě váš názor na tyhle motory,spolehlivost,údržba,spotřeba atd..vím,že je tu dost témat o tom a mám je přečtený ale pro přehlednost bych chtěl založit tu anketu ,některý ty topiky už nejsou nejnovější tak mě zajímá jak je to teď.Díky moc a zárověn děkuji adminům že to hned nelocknou :D

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: M10B18 nebo M40B18?

Příspěvek od Venca » 03. 01. 2010 21:27

pr.petr píše:Zdravím,zajímá mě váš názor na tyhle motory,spolehlivost,údržba,spotřeba atd..vím,že je tu dost témat o tom a mám je přečtený ale pro přehlednost bych chtěl založit tu anketu ,některý ty topiky už nejsou nejnovější tak mě zajímá jak je to teď.Díky moc a zárověn děkuji adminům že to hned nelocknou :D
A já si myslím, že admini nezklamou a hned to locknou.

Je to téma vcelku nanic, páč jde o stroje starý, težce jetý, před víc než dvaceti lety konstruovaný.
Za rok za dva se moc nezmění, takže fuk, že už to není nejnovější téma - netřeba jej obnovovat.

Jeden napíše, že je M10 sráč, bo byl vymyšlenej v letech šedesátejch, druhej ho kvůli rozvodovýmu řetězu povelebí.

Další pak plkne cosi o skvělým Motronicu na M40, a jinej uplivne nad sračkovým vymezením ventilový vůle.

Jistě bude vysoce "objektivní" výlev nějakýho školáka ze základky, co hustě lítá po Uhlánkově ve starým touringu svý maminky, nebo se ti bude zdát coby nevýznamnej šplouch vyjádření toho, kdo M10 patnáct let hobluje a třeba nejednu generálkoval.

Takže šup s tím do srágor, ať to tů nestraší a hurá do nového pracovního roku....



:twisted:

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 03. 01. 2010 21:31

Použij funkci Hledat,už se to tu jednou řešilo..........Jinak co se týče M10 tak máš výhodu,že nemá hydroštosy,má rozvodový řetěz,ale zase jezdí s o trochu větší spotřebou..........M40 má nevýhodu,že ne vždy jsou hydroštosy v pořádku,má rozvodový řemen,takže častější finance než u M10 a ještě pokud se nemýlím tak se musí měnit u M40 rozstřik na vačku,výhoda M40 je,že jezdíš s nižší spotřebou než u M10.............
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 03. 01. 2010 22:57

jediná výhoda u M40 je, že jede(1.8)...M10 je výkonově srovnatelná s 1.6 M40..ale jinak souhlas s výše napsaným názorem Vency..
a ještě bych dodal, že baworáci všechny žerou jak krávy nezavřený, již několikrát zde řečeno a nezáleží vůbec na motorizaci.. :) :)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Zamčeno