
e34 525tds
e34 525tds
zdarec borci jak hodnotite tento stroj vykon-jizdni vlastnosti-spotreba-poruchy 

náhodou mám jedno TDS na prodej.výkon o něco menší než u benzínu ale nižší spotřeba-do 10l i při ostrém režimu,super efekt od okamžiku kdy začne tlačit turbo-oproti benzínu to najednou razantně zabere.
jinak samozřejmě stará komůrka na který může kdykoliv cokoliv-počínaje turbem přes čerpadlo konče prasknutím hlavy........................
opravy dražší,složitější......
záleží na jekj narazíš kus.
např ti řeknu že to moje znám asi dva roky a bez poruchy,jen se měnily žhavice.
ale kdykoliv může jít do hrobu ...nebo taky další roky jezdit...
jinak samozřejmě stará komůrka na který může kdykoliv cokoliv-počínaje turbem přes čerpadlo konče prasknutím hlavy........................
opravy dražší,složitější......
záleží na jekj narazíš kus.
např ti řeknu že to moje znám asi dva roky a bez poruchy,jen se měnily žhavice.
ale kdykoliv může jít do hrobu ...nebo taky další roky jezdit...
ghorst for president
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325
))
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325

-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 07. 10. 2007 14:09
krome rozvodu retezem a IC stejnej pekac jako TD.
Tim padem:
- pokud je v poradku (max cca 20% ze vsech motoru) jede slusne
- jinak prasknute a zohybane hlavy je spis vlastnost nez zavada
- el.kostka na cerpadle casto zdrojem problemu s teplym startem
- turba = klasika jako u vseho chrochtaveho
pokud neznas nejak lepe puvod vozu tak je to vzdy naprosta "sazka do loterie"
Tim padem:
- pokud je v poradku (max cca 20% ze vsech motoru) jede slusne
- jinak prasknute a zohybane hlavy je spis vlastnost nez zavada
- el.kostka na cerpadle casto zdrojem problemu s teplym startem
- turba = klasika jako u vseho chrochtaveho
pokud neznas nejak lepe puvod vozu tak je to vzdy naprosta "sazka do loterie"
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Chlapi, nestrašte... Mám TDS a z Vašeho povídání je mi špatně
Takové věci nesmím číst, jinak by mě kleplo. Ale samozřejmě je to vše pravda. Já zatím měnil jen vodní pumpu. Teplé i studené starty naprosto ok, jen čerpadlu vadí málo nafty. Tak snad doufám, že mám ten jeden z mála zachovalých kousků 


ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
to jsou zase keci,me by zajimalo kolik prasklych hlav jste videli vsichni co to tu pisete,vzdycky jen jedna baba povidala
ten motor neni nijak extra genialni,nejake mouchy ma,ale kdyz se o to staras tak s tim neni problem(nikdy nevis kdo to mel pred tebou)
je to proste vic jak 15 let stary motor pokazit se na nem muze vselicos,jako u kazdeho jineho
v 5er to neni zadny zavodnik-spis takovy pohodovy ,,cestak,, asi bych volil 525i,
ten motor neni nijak extra genialni,nejake mouchy ma,ale kdyz se o to staras tak s tim neni problem(nikdy nevis kdo to mel pred tebou)
je to proste vic jak 15 let stary motor pokazit se na nem muze vselicos,jako u kazdeho jineho
v 5er to neni zadny zavodnik-spis takovy pohodovy ,,cestak,, asi bych volil 525i,
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
motor
motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou
V LPG je síla
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: motor
uplne souhlasim, snad jen doufat ze stejnej nazor meli vsichni majitele prede mnou a v tom bych spis videl problem nez v aktualnim pristupu k motoruHuncak píše:motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No známej si bude kupovat 124ku,mě se moc nelíbí BMW je BMW
Ale jinak jsou prej fakt spolehlivý,škoda že BMW ty disely tak dodrbalo
Prostě Mercedes=dobrý diesly a BMW=dobrý benály ASi to úplně zase nebude jenom o údžbě a chování k autu,když W124 vydrží fakt hodně a určitě se k tomu taky každej nechová pěkně..Třeba tomu prasknutí hlavy se dá ještě předejít nevytáčením za studena,ale třeba to čerpadlo už se nijak neovlivní ne?


Ale tak přece,když se k tomu někdo předemnou choval jak hovado,tak už to musí jít poznat třeba při koupi ne?jak se může projevit špatný chování k autu až po dobrým chování k autu..tomu trochu nerozumímMax-Max píše:uplne souhlasim, snad jen doufat ze stejnej nazor meli vsichni majitele prede mnou a v tom bych spis videl problem nez v aktualnim pristupu k motoruHuncak píše:motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou