e34 525tds

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Veleba
Příspěvky: 188
Registrován: 15. 01. 2007 10:03
Bydliště: Tanvald

e34 525tds

Příspěvek od Veleba » 12. 11. 2009 18:14

zdarec borci jak hodnotite tento stroj vykon-jizdni vlastnosti-spotreba-poruchy :arrow:

ghorst
Příspěvky: 55
Registrován: 02. 04. 2008 05:17
Bydliště: jižní morava

Příspěvek od ghorst » 12. 11. 2009 20:06

náhodou mám jedno TDS na prodej.výkon o něco menší než u benzínu ale nižší spotřeba-do 10l i při ostrém režimu,super efekt od okamžiku kdy začne tlačit turbo-oproti benzínu to najednou razantně zabere.
jinak samozřejmě stará komůrka na který může kdykoliv cokoliv-počínaje turbem přes čerpadlo konče prasknutím hlavy........................
opravy dražší,složitější......
záleží na jekj narazíš kus.
např ti řeknu že to moje znám asi dva roky a bez poruchy,jen se měnily žhavice.
ale kdykoliv může jít do hrobu ...nebo taky další roky jezdit...
ghorst for president
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325 :-)))

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 11. 2009 23:28

jen si zapomnel napsat,ze do 1800 rpm je to totalni mrtvola a ze tam velice casto a rady odchazeji cerpadla nebo rovnou cele hlavy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Plechus_325
Příspěvky: 51
Registrován: 07. 10. 2007 14:09

Příspěvek od Plechus_325 » 13. 11. 2009 00:10

Když je to TDSo zdravý, tak jede hezky. Já s nim jezdil hodně rychle a bralo mimo město kolem 8 a město za max 10....

Ale je třeba se k němu hezky chovat, jinak se to rádo porouchává...

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 13. 11. 2009 10:24

Nechat hlavně prohřát což většina lidí vůbec neřeší.......
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 13. 11. 2009 10:59

krome rozvodu retezem a IC stejnej pekac jako TD.
Tim padem:
- pokud je v poradku (max cca 20% ze vsech motoru) jede slusne
- jinak prasknute a zohybane hlavy je spis vlastnost nez zavada
- el.kostka na cerpadle casto zdrojem problemu s teplym startem
- turba = klasika jako u vseho chrochtaveho

pokud neznas nejak lepe puvod vozu tak je to vzdy naprosta "sazka do loterie"
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 13. 11. 2009 12:54

Špatný teplý starty nejsou el. hlavou ,ale rozdělovací hlavou a to tím,že už je vyběhaná a axiální pístek v ní už tolik netěsní.

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 13. 11. 2009 16:00

Chlapi, nestrašte... Mám TDS a z Vašeho povídání je mi špatně :D Takové věci nesmím číst, jinak by mě kleplo. Ale samozřejmě je to vše pravda. Já zatím měnil jen vodní pumpu. Teplé i studené starty naprosto ok, jen čerpadlu vadí málo nafty. Tak snad doufám, že mám ten jeden z mála zachovalých kousků :wink:
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
Veleba
Příspěvky: 188
Registrován: 15. 01. 2007 10:03
Bydliště: Tanvald

rr

Příspěvek od Veleba » 13. 11. 2009 16:03

takze radši 525 24v

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 13. 11. 2009 16:12

Jestli nepotřebuješ nutně nízko spotřebu tak asi jo. Ale v obou případech musíš dobře vybírat at nenarazíš na vránu.
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
Veleba
Příspěvky: 188
Registrován: 15. 01. 2007 10:03
Bydliště: Tanvald

yy

Příspěvek od Veleba » 13. 11. 2009 16:48

a na co si dát u 5ky bacha mám zkusenosti jen s e30 :?:

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 13. 11. 2009 18:41

to jsou zase keci,me by zajimalo kolik prasklych hlav jste videli vsichni co to tu pisete,vzdycky jen jedna baba povidala
ten motor neni nijak extra genialni,nejake mouchy ma,ale kdyz se o to staras tak s tim neni problem(nikdy nevis kdo to mel pred tebou)
je to proste vic jak 15 let stary motor pokazit se na nem muze vselicos,jako u kazdeho jineho
v 5er to neni zadny zavodnik-spis takovy pohodovy ,,cestak,, asi bych volil 525i,
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 13. 11. 2009 18:54

konkretne od lidi co vlastnili tds sem slysel jenom chvalu, to praskani hlav je celkem rozsirene u lidi co ho nikdy nemeli, to je pravda :)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 13. 11. 2009 19:37

Na td jsem prasklou hlavu mel. Kdyz jsem shanel jinou starsi, tak ta prvni byla taky praskla, az druha byla OK. Takze na tom asi neco bude, ne?

A na TDS jsem kdysi pred lety taky menil prasklou hlavu.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 08. 01. 2010 17:36

Můžu se zeptat jak je na tom ten starší motor?524TD?..taky je tak poruchovej?Je tu někdo kdo má třeba TDSo fakt dlouho bez větších problémů?

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

motor

Příspěvek od Huncak » 08. 01. 2010 20:17

motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou
V LPG je síla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: motor

Příspěvek od Max-Max » 08. 01. 2010 22:04

Huncak píše:motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou
uplne souhlasim, snad jen doufat ze stejnej nazor meli vsichni majitele prede mnou a v tom bych spis videl problem nez v aktualnim pristupu k motoru :?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 08. 01. 2010 22:28

A nebo si koupit konkurenční MB W124 300D a budeš mít svatej klid, možná až do smrti...
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 08. 01. 2010 22:50

No známej si bude kupovat 124ku,mě se moc nelíbí BMW je BMW :)Ale jinak jsou prej fakt spolehlivý,škoda že BMW ty disely tak dodrbalo :(Prostě Mercedes=dobrý diesly a BMW=dobrý benály ASi to úplně zase nebude jenom o údžbě a chování k autu,když W124 vydrží fakt hodně a určitě se k tomu taky každej nechová pěkně..Třeba tomu prasknutí hlavy se dá ještě předejít nevytáčením za studena,ale třeba to čerpadlo už se nijak neovlivní ne?

pr.petr
Příspěvky: 17
Registrován: 03. 01. 2010 21:12

Příspěvek od pr.petr » 08. 01. 2010 22:51

Max-Max píše:
Huncak píše:motor TDS je poruchovej uplně stejně jako jakejkoliv jinej 15 let starej motor,pokud si vybereš slušnej kus a chováš se k němu lidsky a nemáš auto na závodění tak ti bude vyhovovat,jinak si najdi 4litr benzín a můžeš závodit,ale závady budeš mít i na benzínu ty auta už mají své roky a spousty kilometrů za sebou
uplne souhlasim, snad jen doufat ze stejnej nazor meli vsichni majitele prede mnou a v tom bych spis videl problem nez v aktualnim pristupu k motoru :?
Ale tak přece,když se k tomu někdo předemnou choval jak hovado,tak už to musí jít poznat třeba při koupi ne?jak se může projevit špatný chování k autu až po dobrým chování k autu..tomu trochu nerozumím

Odpovědět