no mne si do SZ psal neco jinehoBALI píše:to já bych i ochotnej byl,ale když nejsou,tak je to v hájiARMAN píše: nejradši bych m3e30 ale ty nesmysly co za ně chtěj nebudu ochotnej dat za auto asi hodně dlouho
Majitelé e34 ///M5
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
no on balik chce pokazdy neco jinyho, nedavno se svezl na 4 kolce a uz chtel menit bavo za 4 kolku, ted zas chce zraloka, zitra to bude treba tricko s donaldem a to se jeste nesvezl v poradnym corradu G60 ktery funguje jak ma von je jeste mladej a porat se hleda
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Jen ho tatíku sesekýruj synáčka... Srovnej ho do latě, ať dá do kábra pořádnej motor a je spokojenej...maca píše:no on balik chce pokazdy neco jinyho, nedavno se svezl na 4 kolce a uz chtel menit bavo za 4 kolku, ted zas chce zraloka, zitra to bude treba tricko s donaldem a to se jeste nesvezl v poradnym corradu G60 ktery funguje jak ma von je jeste mladej a porat se hleda
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Ale ja jsem nemel stesti, v podstate jsem delal celej motor, kdyz se ti tohle nestane, tak naklady nebyly zase tak rozdilny oproti 525i do ktere jsem dal taky tak 100 za rok Takze to je spis o cloveku, potrebny investice jsou urcite tak max polovicni, a kdyz mas stesti (jak ja ted dva roky) tak to je jak u bezne E34. Vetsina dilu je totozna, ale kdyz neco neni tak je to slupa (vodni pumpa atd, jen proto, ze se to nedela v nahrade)ARMAN píše:na benzin jsem tak nějak připravil šokovou terapii v podobě provozu 535i ale dat 2kila a pak přes 100t dat do auta ročně... kura si musim pořadně rozmyslet jestli pro mě neni fakt lepši vzit na lizačku tu 135ku, žit relativně bez starosti a po zaruce ji střelit nejradši bych m3e30 ale ty nesmysly co za ně chtěj nebudu ochotnej dat za auto asi hodně dlouho
E 34 M5
tak jsem si zašel na čumendu do BMW a 1-kupe tam bylo ale ne 135i tak jsem ho prolez - musim řict že absolutni nadhera na předvaděci jizdu s 120d(177kobyl) zajedu přišti tyden
nechal jsem si spočitat co bude stat lizačka na 135i s vybavou cena 1.250.000(mpaket, navi, komfort paket)
uvěr na 4 roky:
10% akontace(125.000) - splatka 40.000/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 31.700/měsic
uvěr na 7 let:
10% akontace(125.000) - splatka 21.500/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 17.500/měsic
takže vypada to na to že si v budoucnu radši koupim tu M5ku
nechal jsem si spočitat co bude stat lizačka na 135i s vybavou cena 1.250.000(mpaket, navi, komfort paket)
uvěr na 4 roky:
10% akontace(125.000) - splatka 40.000/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 31.700/měsic
uvěr na 7 let:
10% akontace(125.000) - splatka 21.500/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 17.500/měsic
takže vypada to na to že si v budoucnu radši koupim tu M5ku
ARMAN píše:tak jsem si zašel na čumendu do BMW a 1-kupe tam bylo ale ne 135i tak jsem ho prolez - musim řict že absolutni nadhera na předvaděci jizdu s 120d(177kobyl) zajedu přišti tyden
nechal jsem si spočitat co bude stat lizačka na 135i s vybavou cena 1.250.000(mpaket, navi, komfort paket)
uvěr na 4 roky:
10% akontace(125.000) - splatka 40.000/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 31.700/měsic
uvěr na 7 let:
10% akontace(125.000) - splatka 21.500/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 17.500/měsic
takže vypada to na to že si v budoucnu radši koupim tu M5ku
A kdo to financuje? To jsou neskutečný palby. To neni možný. Aby člověk po 4 letech přeplatil cca 600 000kč je pěkná zlodějina, si myslim, že frajer co ti to počítal si dal do marže celkem hezký procento
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Ještě k M5. Myslím si, že většina lidí žije v omylu, že o rozvody řetězem se nemusí starat - že řetěz + další věci ( řetězová kola, napínáky,... ) vydrží jako motor sám - třeba 800 tkm. Jenže to je právě asi kámen úrazu, na kterej narazí současní noví majitelé těchto aut.
Viděl jsem už několik vytahaných řetězů tak moc, že už to napínák neměl kam odtlačit. A to byly motory, který měli i pod 200 tkm.
Jinak M5 e34 sedan je jedno z nejkrásnějších aut vůbec. Nic se mi asi nelíbí víc. Když se někde nasere, tak je to nádhera. Je teda fakt, že pro řidiče to zas tak brutální monstrum není. Když jsem jel v M5 E34 poprvé, tak jsem se sám až zalekl, jak to nejede. Pak jsem si ale uvědomil, že to musím trochu točit - od cca 3800 ot/min se začíná konečně něco dít. Je to holt sportovec - destibojař. Ne hovězí pětilitr.
Viděl jsem už několik vytahaných řetězů tak moc, že už to napínák neměl kam odtlačit. A to byly motory, který měli i pod 200 tkm.
Jinak M5 e34 sedan je jedno z nejkrásnějších aut vůbec. Nic se mi asi nelíbí víc. Když se někde nasere, tak je to nádhera. Je teda fakt, že pro řidiče to zas tak brutální monstrum není. Když jsem jel v M5 E34 poprvé, tak jsem se sám až zalekl, jak to nejede. Pak jsem si ale uvědomil, že to musím trochu točit - od cca 3800 ot/min se začíná konečně něco dít. Je to holt sportovec - destibojař. Ne hovězí pětilitr.
BMW The Ultimate Driving Machine
Přesně tak M5 má něco do sebe taky sem se díval po něčem zánovním pomalu sem začínal uvažovat o e61 530i ale nějak mě to nedalo když Roman došel s tím, že bude prodávat.psena píše:Jo vyjde to levneji a hlavne novy auto jsou vyhozeny prachy, M5 ma to kouzlo, ze sice stoji vic penez na udrzbe, ale na druhe strane auto nepozbyva na cene jak bezne BMW. Takze se to vlastne vyplati
oficialni vypočet uvěru Invelt Praha(byvaly Autec) no oni ty lezinky a uvěry jsou všechny přestřeleny i ta hypoteka když si to zpočtete... tak si to radšiani nepočitejte. + auto ktere takhle přeplacič neustale ztraci hodnotu jako kamen ve volnym paduZavarenec píše:A kdo to financuje? To jsou neskutečný palby. To neni možný. Aby člověk po 4 letech přeplatil cca 600 000kč je pěkná zlodějina, si myslim, že frajer co ti to počítal si dal do marže celkem hezký procentoARMAN píše:...
Pro mě popravdě e34 je velka krava nejradšibych bral mrštnějši M3 ale M5 je nejdostupnějši Mko ze všech v současne době.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pri lizacce je havarijko samozrejmosti a povinny taky ber to tak ze je to fungl novy auto,kde to havarijko je opravdu celkem vysoky
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
To si nemyslim, 3litrova E36 M3 sa da mozno zohnat aj lacnejsie a hlavne z dlhodobeho hladiska to bude lacnejsia zalezitost, aj v pripade ze sa vysype motor, prevadzkovych nakladov atd. Ak by som jednoducho chcel co najlacnejsie M-ko na blbiny ktore ma bude stat co najmenej penazi, tak urcite E36 M3 3L.Pro mě popravdě e34 je velka krava nejradšibych bral mrštnějši M3 ale M5 je nejdostupnějši Mko ze všech v současne době.
E30 325i
E34 535i
E34 535i