Majitelé e34 ///M5

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 10. 2009 22:17

BALI píše:
ARMAN píše: nejradši bych m3e30 ale ty nesmysly co za ně chtěj nebudu ochotnej dat za auto asi hodně dlouho
to já bych i ochotnej byl,ale když nejsou,tak je to v háji :lol: :lol: :lol:
no mne si do SZ psal neco jineho :)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 28. 10. 2009 22:30

no on balik chce pokazdy neco jinyho, nedavno se svezl na 4 kolce a uz chtel menit bavo za 4 kolku, ted zas chce zraloka, zitra to bude treba tricko s donaldem :lol: a to se jeste nesvezl v poradnym corradu G60 ktery funguje jak ma :lol: von je jeste mladej a porat se hleda :roll: :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 28. 10. 2009 23:47

maca píše:no on balik chce pokazdy neco jinyho, nedavno se svezl na 4 kolce a uz chtel menit bavo za 4 kolku, ted zas chce zraloka, zitra to bude treba tricko s donaldem :lol: a to se jeste nesvezl v poradnym corradu G60 ktery funguje jak ma :lol: von je jeste mladej a porat se hleda :roll: :lol:
Jen ho tatíku sesekýruj synáčka... :twisted: Srovnej ho do latě, ať dá do kábra pořádnej motor a je spokojenej...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 29. 10. 2009 09:48

nn,já vim,co chci,ale je toho strašně moc :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 29. 10. 2009 15:21

ARMAN píše:na benzin jsem tak nějak připravil šokovou terapii v podobě provozu 535i :mrgreen: ale dat 2kila a pak přes 100t dat do auta ročně... kura si musim pořadně rozmyslet jestli pro mě neni fakt lepši vzit na lizačku tu 135ku, žit relativně bez starosti a po zaruce ji střelit Obrázek Obrázek nejradši bych m3e30 ale ty nesmysly co za ně chtěj nebudu ochotnej dat za auto asi hodně dlouho
Ale ja jsem nemel stesti, v podstate jsem delal celej motor, kdyz se ti tohle nestane, tak naklady nebyly zase tak rozdilny oproti 525i do ktere jsem dal taky tak 100 za rok :D Takze to je spis o cloveku, potrebny investice jsou urcite tak max polovicni, a kdyz mas stesti (jak ja ted dva roky) tak to je jak u bezne E34. Vetsina dilu je totozna, ale kdyz neco neni tak je to slupa (vodni pumpa atd, jen proto, ze se to nedela v nahrade)
E 34 M5

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 30. 10. 2009 17:44

tak jsem si zašel na čumendu do BMW a 1-kupe tam bylo ale ne 135i tak jsem ho prolez - musim řict že absolutni nadhera :P na předvaděci jizdu s 120d(177kobyl) zajedu přišti tyden :)
nechal jsem si spočitat co bude stat lizačka na 135i s vybavou cena 1.250.000(mpaket, navi, komfort paket) :shock:
uvěr na 4 roky:
10% akontace(125.000) - splatka 40.000/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 31.700/měsic
uvěr na 7 let:
10% akontace(125.000) - splatka 21.500/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 17.500/měsic

Obrázek

takže vypada to na to že si v budoucnu radši koupim tu M5ku :mrgreen:
Obrázek

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 30. 10. 2009 22:12

Jo vyjde to levneji :D a hlavne novy auto jsou vyhozeny prachy, M5 ma to kouzlo, ze sice stoji vic penez na udrzbe, ale na druhe strane auto nepozbyva na cene jak bezne BMW. Takze se to vlastne vyplati :D
E 34 M5

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 31. 10. 2009 11:04

ARMAN píše:tak jsem si zašel na čumendu do BMW a 1-kupe tam bylo ale ne 135i tak jsem ho prolez - musim řict že absolutni nadhera :P na předvaděci jizdu s 120d(177kobyl) zajedu přišti tyden :)
nechal jsem si spočitat co bude stat lizačka na 135i s vybavou cena 1.250.000(mpaket, navi, komfort paket) :shock:
uvěr na 4 roky:
10% akontace(125.000) - splatka 40.000/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 31.700/měsic
uvěr na 7 let:
10% akontace(125.000) - splatka 21.500/měsic
30% akontace(375.000) - splatka 17.500/měsic

Obrázek

takže vypada to na to že si v budoucnu radši koupim tu M5ku :mrgreen:

A kdo to financuje? To jsou neskutečný palby. To neni možný. Aby člověk po 4 letech přeplatil cca 600 000kč je pěkná zlodějina, si myslim, že frajer co ti to počítal si dal do marže celkem hezký procento :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 31. 10. 2009 13:14

Ještě k M5. Myslím si, že většina lidí žije v omylu, že o rozvody řetězem se nemusí starat - že řetěz + další věci ( řetězová kola, napínáky,... ) vydrží jako motor sám - třeba 800 tkm. Jenže to je právě asi kámen úrazu, na kterej narazí současní noví majitelé těchto aut.
Viděl jsem už několik vytahaných řetězů tak moc, že už to napínák neměl kam odtlačit. A to byly motory, který měli i pod 200 tkm.

Jinak M5 e34 sedan je jedno z nejkrásnějších aut vůbec. Nic se mi asi nelíbí víc. Když se někde nasere, tak je to nádhera. Je teda fakt, že pro řidiče to zas tak brutální monstrum není. Když jsem jel v M5 E34 poprvé, tak jsem se sám až zalekl, jak to nejede. Pak jsem si ale uvědomil, že to musím trochu točit - od cca 3800 ot/min se začíná konečně něco dít. Je to holt sportovec - destibojař. Ne hovězí pětilitr. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 31. 10. 2009 14:21

maca píše:no on balik chce pokazdy neco jinyho, nedavno se svezl na 4 kolce a uz chtel menit bavo za 4 kolku, ted zas chce zraloka, zitra to bude treba tricko s donaldem :lol: a to se jeste nesvezl v poradnym corradu G60 ktery funguje jak ma :lol: von je jeste mladej a porat se hleda :roll: :lol:
:lol: :lol: :lol:

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 31. 10. 2009 21:57

psena píše:Jo vyjde to levneji :D a hlavne novy auto jsou vyhozeny prachy, M5 ma to kouzlo, ze sice stoji vic penez na udrzbe, ale na druhe strane auto nepozbyva na cene jak bezne BMW. Takze se to vlastne vyplati :D
Přesně tak M5 má něco do sebe taky sem se díval po něčem zánovním pomalu sem začínal uvažovat o e61 530i ale nějak mě to nedalo když Roman došel s tím, že bude prodávat.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 31. 10. 2009 22:11

Zavarenec píše:
ARMAN píše:...
A kdo to financuje? To jsou neskutečný palby. To neni možný. Aby člověk po 4 letech přeplatil cca 600 000kč je pěkná zlodějina, si myslim, že frajer co ti to počítal si dal do marže celkem hezký procento :lol:
oficialni vypočet uvěru Invelt Praha(byvaly Autec) :? no oni ty lezinky a uvěry jsou všechny přestřeleny i ta hypoteka když si to zpočtete... tak si to radšiani nepočitejte. + auto ktere takhle přeplacič neustale ztraci hodnotu jako kamen ve volnym padu

Pro mě popravdě e34 je velka krava nejradšibych bral mrštnějši M3 ale M5 je nejdostupnějši Mko ze všech v současne době.
Obrázek

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 01. 11. 2009 08:35

Jo jenže oni nejspíš platí povinný i havarijní, jestli se nepletu a to ti za ty roky z těch 600 000 taky něco ukrojí.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 01. 11. 2009 10:23

pri lizacce je havarijko samozrejmosti a povinny taky ;) ber to tak ze je to fungl novy auto,kde to havarijko je opravdu celkem vysoky ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 02. 11. 2009 00:59

Pro mě popravdě e34 je velka krava nejradšibych bral mrštnějši M3 ale M5 je nejdostupnějši Mko ze všech v současne době.
To si nemyslim, 3litrova E36 M3 sa da mozno zohnat aj lacnejsie a hlavne z dlhodobeho hladiska to bude lacnejsia zalezitost, aj v pripade ze sa vysype motor, prevadzkovych nakladov atd. Ak by som jednoducho chcel co najlacnejsie M-ko na blbiny ktore ma bude stat co najmenej penazi, tak urcite E36 M3 3L.
E30 325i
E34 535i

Odpovědět