Spotřeba
No, já měl dvou litra v e36 a teď mám 2.8 v e39. S dvoulitrem jsem jezdil bežně 8-9 litrů, s 2.8 se málokdy dostanu pod 9.5 spíš přes 10.5.
Myslím, že dvoulitr lítal dobře.
Spíš, jestli za tím chceš tahat podval s autem - tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč třeba já mám 2.8 a na kouli něco přes 2 tuny.
Ono tenkrát dvoulitr mi auto plaťáku utáhnul úplně krásně a i s tím parádně tahám hengr s koněma (je blbost, že by s tím to auto mělo nějaký problém), ale holt to nemáš za autem legálně a pořád máš stres.
Myslím, že dvoulitr lítal dobře.
Spíš, jestli za tím chceš tahat podval s autem - tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč třeba já mám 2.8 a na kouli něco přes 2 tuny.
Ono tenkrát dvoulitr mi auto plaťáku utáhnul úplně krásně a i s tím parádně tahám hengr s koněma (je blbost, že by s tím to auto mělo nějaký problém), ale holt to nemáš za autem legálně a pořád máš stres.
jasny v pohode moc diky jsem rad ze pises, tez jsi myslim ze to bude dobre, snad ta spotreba bude opravdu v pohofde.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Srovnávat spotřebu 2.0 E36 a 2.8 E39 mi nepřijde zrovna objektivní, rozdíl ve váze těch aut je několik stovek kg a to se na spotřebě prostě projevit musí.KuaJa píše:No, já měl dvou litra v e36 a teď mám 2.8 v e39. S dvoulitrem jsem jezdil bežně 8-9 litrů, s 2.8 se málokdy dostanu pod 9.5 spíš přes 10.5.
Myslím, že dvoulitr lítal dobře.
Spíš, jestli za tím chceš tahat podval s autem - tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč třeba já mám 2.8 a na kouli něco přes 2 tuny.
Ono tenkrát dvoulitr mi auto plaťáku utáhnul úplně krásně a i s tím parádně tahám hengr s koněma (je blbost, že by s tím to auto mělo nějaký problém), ale holt to nemáš za autem legálně a pořád máš stres.
A nechápu v čem by měl být 2.0 univerzální. Třeba 2.3 naprosto stejný povinný, větší výkon, lepší průběh, spotřeba klidně i menší. Je vidět, že si rozhodnutej pro 2.0, tak nechápu proč se tu lidí na to ptáš. Máš tu několik odpovědí od různých lidí a všichni ti můžou potvrdit, že 2.3 a 2.8 je lepší jak 2.0 a ty potom stejně napíšeš, že se ti zdá 2.0 univerzálnější, v čem?


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
když už kombíka na cesty s plat'ákem nebo na hory, tak s automatem a nejlépe i tempomatem a na motor s*re pes.. Ale pokud řeší náklady na provoz, tak TDS by bylo stejně nejlevnější..georgij.d píše:jednoduchá rovnice vaha/výkon tzn. že silnější motor se bude stou váhou prát lehčeji než slabší, objem nenahradíš.
osobně bych volil 2.3
Jseš si jistej?dvermanapred píše:když už kombíka na cesty s plat'ákem nebo na hory, tak s automatem a nejlépe i tempomatem a na motor s*re pes.. Ale pokud řeší náklady na provoz, tak TDS by bylo stejně nejlevnější..georgij.d píše:jednoduchá rovnice vaha/výkon tzn. že silnější motor se bude stou váhou prát lehčeji než slabší, objem nenahradíš.
osobně bych volil 2.3


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
jejda tak me neukamenujte, nejsem rozhodnutej pro 2,0- kdyby jo tak jsem ho koupil...
jen sem se ptal jakou to ma spotrebu, nic vic nic mín.....
jen sem se ptal jakou to ma spotrebu, nic vic nic mín.....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Na tahání automat? Nikdy!!! Ho odděláš!!! A já osobně bych dvoulitra do baráku nechtěl, mám E34 525I M50 jezdím s tim od 10L do 20L a myslím si, že je to ideální motorizace do E34, pokud teda nemáš pořádně velký přísun peněz, a na tahání podvalu si myslim, že ideální motor a v kombinaci s verzí Tour je to paráda. Ale nenech si do toho kecat, jsem zaujatej 

- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
To same jsem porídil.-)dvermanapred píše:a dobře si udělal, nafta se s platákem vypořádá líp, kdežto u benz. spotřeba stoupne.. My taháme pomocí e39 525tdsA a pohoda..
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)