já mám v pětce 2.8i a slabší motor jako je 2.0d bych do ní určitě nechtěl - to na to auto musí být fakt málo - 530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu - pokud se ten motor nepodělá jako tady na foru tuším Pajovi, tak je to OK. Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
e30-e39
já nevím, kdo všechno se tady e39 zbavil - zase tolik jich není 
já mám v pětce 2.8i a slabší motor jako je 2.0d bych do ní určitě nechtěl - to na to auto musí být fakt málo - 530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu - pokud se ten motor nepodělá jako tady na foru tuším Pajovi, tak je to OK. Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
já mám v pětce 2.8i a slabší motor jako je 2.0d bych do ní určitě nechtěl - to na to auto musí být fakt málo - 530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu - pokud se ten motor nepodělá jako tady na foru tuším Pajovi, tak je to OK. Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
Ja bych se ji rad zbavil,ale nikdo to nechceKuaJa píše:já nevím, kdo všechno se tady e39 zbavil - zase tolik jich není
530d jede jak trafená svině a za dobrou spotřebu
Já jsem ale radši koupil benzín, než riskovat problemy s naftou.
Co se tyka ty 530d musim souhlasit s KuaJou,ze to fakt jede jako krava,nevim teda kdo na co je zvyklej,ale ja jel v automatu 530d a byl jsem z toho teda kurevsky prekvapenej,to nemluve o manualu v tom bych se rad svezl.
Jo,ale ja koupil taky radsi benzin abych neriskoval problemy a mel jsem jich stejne tri prdele
Ač jsem si to nikdy nemyslel, jsou i takové situace, kdy tříca přestane mít smysl...
A kdo nejel v X5 3.0d v 6ti kvaltu, ten nezná co ta bestie dieselová dokáže.
X5 váží 2.2 tuny a co to vyvádí, to bych vám přál zažít a ani při největší náloži jsem se nedokázal dostat průměrem nad 10l na 100km. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No ono taky zalezi na co to auto clovek chce. Je jasny, ze e39 uz neni moc auto na blbnuti jako je e30. Jinak ja jezdim v e39 uz celkem dlouho a musim rict, ze co se tyce trvanlivosti podvozku tak je to celkem v poho. Rozhodne kdyz vidim jak treba trpi podvozek na e46, tak e39 vydrzi 2 x dyl.
Jinak jak se tu nekdo ptal na naftu, tak mam zkusenosti s lehce nacipovanym tds a nedam na to dopustit. Jezdi to celkem prijemne za rozumnou spotrebu (cca 7,5) a pri slusnym zachazeni s malejma nakladama.
530d jede samozrejme lip, s manuálem super spotreba, ale zase je to nachylny na mazivost nafty, takze je dobry tam pridavat nejaky aditiva. Kdyz pak musi clovek resit vstriky a vetsinou i cerpadlo, tak je to celkem draha sranda...
Jinak jak se tu nekdo ptal na naftu, tak mam zkusenosti s lehce nacipovanym tds a nedam na to dopustit. Jezdi to celkem prijemne za rozumnou spotrebu (cca 7,5) a pri slusnym zachazeni s malejma nakladama.
530d jede samozrejme lip, s manuálem super spotreba, ale zase je to nachylny na mazivost nafty, takze je dobry tam pridavat nejaky aditiva. Kdyz pak musi clovek resit vstriky a vetsinou i cerpadlo, tak je to celkem draha sranda...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
a 