
Z čeho to je?
Z čeho to je?
m10b18 "kloboukwagen" in progress
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
je to podobný střední části vejfuku na bezkatovou 325i ( takže i ta 323i e30 ) - ale jen podle úhlů ohnutí trubek, ta bandaska vypadá hrozně - samodomo
Z e28, e12 to podle mě není - tam nejsou tak velký úhly - vejfuk vychází ze středu auta.
Stany se v tom hodně orientýruje.
Z e28, e12 to podle mě není - tam nejsou tak velký úhly - vejfuk vychází ze středu auta.
Stany se v tom hodně orientýruje.

BMW The Ultimate Driving Machine
Sám mám bezkat a to ohnutí trubek tomu taky napovídá.
Je to fotka od jednoho kluka z Anglie (volant napravo by na identifikaci neměl mít vliv) a ten se dušuje že to je originál z 325i.Pod fotkou kterou jsem postoval napsal "Its the bottom one, 3 piece 325i system"
323 (e30) má 2 trubky dovnitř,1 ven,ne?
ještě jedna
[img=http://img269.imageshack.us/img269/5824 ... pes.th.jpg]
Díky za tipy chlapi,Stanyho zkusim určitě snad se sem podívá.
Je to fotka od jednoho kluka z Anglie (volant napravo by na identifikaci neměl mít vliv) a ten se dušuje že to je originál z 325i.Pod fotkou kterou jsem postoval napsal "Its the bottom one, 3 piece 325i system"
323 (e30) má 2 trubky dovnitř,1 ven,ne?
ještě jedna
[img=http://img269.imageshack.us/img269/5824 ... pes.th.jpg]
Díky za tipy chlapi,Stanyho zkusim určitě snad se sem podívá.
m10b18 "kloboukwagen" in progress
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no, anglican by to byt mohl, pac ten ma hrozne zbastlenej prvni dil od svodu po stredek kvuli rizeni, urcite je to bezkat jak pise DAN, tak nevim zda to pro tebe ma smysl kdyz to fakt vypada jako samodomo. Anglan to mohl mit na kare, ale nemas jistotu ze nekdy videl original vyfuk. A navic, mozna je to nakej muslim a ten to mel jen na poniceni a ted to mozna chce spenezit.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
ještě k tomu 1. obrázku - to spodní je asi nerez = takže proto ten můj dojem - to je prostě svařenec ruční práce - ne z linky
2. obrázek dokazuje, že je to bezkatová E30 6 válec - 2 trubky dovnitř a 2 ven
vedení ve 2 trubkách umožňuje menší "bandasky" - jinak je to jedno - může vycházet i jen jedna trubka, ale origo jsou 2
Jinak má panáček pěkný silentbloky z M3 E30 - 2. fotka.
Asi je to asi nějakej znalec (| nesere na důležitý věci ) - základ má dobrej.
Ale to jsou už jen spekulace.
2. obrázek dokazuje, že je to bezkatová E30 6 válec - 2 trubky dovnitř a 2 ven
vedení ve 2 trubkách umožňuje menší "bandasky" - jinak je to jedno - může vycházet i jen jedna trubka, ale origo jsou 2
Jinak má panáček pěkný silentbloky z M3 E30 - 2. fotka.
Asi je to asi nějakej znalec (| nesere na důležitý věci ) - základ má dobrej.
Ale to jsou už jen spekulace.

BMW The Ultimate Driving Machine
Nechci to kupovat jen jsem hledal inspiraci.Anglán má v autě stejnej motor a já na něj,při hledání možností pro střed vejfukový soustavy na m52 v e30,náhodou narazil.Dík za rady kluci.
Jinak Danovo spekulace jsou na místě
....to jeho auto je krásnej nenápadnej chromák a vypadá to,že asi ví co dělá.Z jeho tématu na e30zone.net:
[img=http://img141.imageshack.us/img141/8756/45842457.th.jpg]
[img=http://img181.imageshack.us/img181/7415/22874855.th.jpg]
"M52B28 crank, rods/pistons fully balanced with front pulley, lightweight flywheel and clutch cover, all built into an M50 Iron block which has been skimmed (compression close to 11:1), acid cleaned and bores honed.
Head is from an E36 Alpina C2 2.5 complete with pina cams
M50 inlet manifold with a BBTB...
Also had it on the dyno:243hp and 230ish torque "
Takže díky za pozornost a asi se to může smáznout
Jinak Danovo spekulace jsou na místě

[img=http://img141.imageshack.us/img141/8756/45842457.th.jpg]
[img=http://img181.imageshack.us/img181/7415/22874855.th.jpg]
"M52B28 crank, rods/pistons fully balanced with front pulley, lightweight flywheel and clutch cover, all built into an M50 Iron block which has been skimmed (compression close to 11:1), acid cleaned and bores honed.
Head is from an E36 Alpina C2 2.5 complete with pina cams
M50 inlet manifold with a BBTB...
Also had it on the dyno:243hp and 230ish torque "
Takže díky za pozornost a asi se to může smáznout
m10b18 "kloboukwagen" in progress