Z čeho to je?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Z čeho to je?

Příspěvek od baskeez » 07. 08. 2009 09:04

Měl by to bejt středovej tlumič z 325i,ale zkoušel jsem realoem i bmwfans a nic.

Obrázek
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 08. 2009 14:47

tipnul bych 323 e30 nebo neco starsiho, e28 R6, mozna dokonce e12 R6
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 08. 08. 2009 07:28

je to podobný střední části vejfuku na bezkatovou 325i ( takže i ta 323i e30 ) - ale jen podle úhlů ohnutí trubek, ta bandaska vypadá hrozně - samodomo

Z e28, e12 to podle mě není - tam nejsou tak velký úhly - vejfuk vychází ze středu auta.

Stany se v tom hodně orientýruje. :idea:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 08. 08. 2009 12:37

Sám mám bezkat a to ohnutí trubek tomu taky napovídá.
Je to fotka od jednoho kluka z Anglie (volant napravo by na identifikaci neměl mít vliv) a ten se dušuje že to je originál z 325i.Pod fotkou kterou jsem postoval napsal "Its the bottom one, 3 piece 325i system"
323 (e30) má 2 trubky dovnitř,1 ven,ne?

ještě jedna

[img=http://img269.imageshack.us/img269/5824 ... pes.th.jpg]


Díky za tipy chlapi,Stanyho zkusim určitě snad se sem podívá.
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 08. 2009 14:41

no, anglican by to byt mohl, pac ten ma hrozne zbastlenej prvni dil od svodu po stredek kvuli rizeni, urcite je to bezkat jak pise DAN, tak nevim zda to pro tebe ma smysl kdyz to fakt vypada jako samodomo. Anglan to mohl mit na kare, ale nemas jistotu ze nekdy videl original vyfuk. A navic, mozna je to nakej muslim a ten to mel jen na poniceni a ted to mozna chce spenezit.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 08. 08. 2009 15:22

ještě k tomu 1. obrázku - to spodní je asi nerez = takže proto ten můj dojem - to je prostě svařenec ruční práce - ne z linky

2. obrázek dokazuje, že je to bezkatová E30 6 válec - 2 trubky dovnitř a 2 ven
vedení ve 2 trubkách umožňuje menší "bandasky" - jinak je to jedno - může vycházet i jen jedna trubka, ale origo jsou 2

Jinak má panáček pěkný silentbloky z M3 E30 - 2. fotka.
Asi je to asi nějakej znalec (| nesere na důležitý věci ) - základ má dobrej.
Ale to jsou už jen spekulace. :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 09. 08. 2009 11:18

Nechci to kupovat jen jsem hledal inspiraci.Anglán má v autě stejnej motor a já na něj,při hledání možností pro střed vejfukový soustavy na m52 v e30,náhodou narazil.Dík za rady kluci.
Jinak Danovo spekulace jsou na místě :D ....to jeho auto je krásnej nenápadnej chromák a vypadá to,že asi ví co dělá.Z jeho tématu na e30zone.net:

[img=http://img141.imageshack.us/img141/8756/45842457.th.jpg]
[img=http://img181.imageshack.us/img181/7415/22874855.th.jpg]


"M52B28 crank, rods/pistons fully balanced with front pulley, lightweight flywheel and clutch cover, all built into an M50 Iron block which has been skimmed (compression close to 11:1), acid cleaned and bores honed.
Head is from an E36 Alpina C2 2.5 complete with pina cams
M50 inlet manifold with a BBTB...
Also had it on the dyno:243hp and 230ish torque "

Takže díky za pozornost a asi se to může smáznout
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Odpovědět