motor

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 09. 05. 2009 11:04

Ještě k rozdílům m40 1,6 a 1,8;
Píst a ojnice co jsem koukal v ETK měly myslím stejné číslo.. Blok měl jiné číslo.. Vy tvrdíte, že stačí změnit klikovku? Nebude vadit větší přesah pístu v horní poloze?
Naposledy upravil(a) Ada_CZ dne 09. 05. 2009 12:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 09. 05. 2009 12:17

ještě jsem nekoukal na konkrétní rozdíly,ale mělo by to jistě tady být,nebo spíš všichni mění celé motory,uvidíme až to bude aktuální tak to pohledám,každopádně hlava a spol by měla být stejná,na zbytek pak kouknu :-)
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 09. 05. 2009 12:38

Jiná je ŘJ, hadice ke klapce a váha.. Zbytek stejný, kromě spodku. Je tam jiný zdvih, vrtání (průměr asi ne), otázkou je, zda nebude ten 1,8 blok vyšší...

Číslo motoru máš na bloku, tak to tam můžeš rovnou dát to IS z hlediska legality...

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 09. 05. 2009 13:29

iSo mi zlegalizují normálně? Nějak jsem se o to nezajímal,jelikož vtýhle republice něco zlegalizovat je něco.....
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 09. 05. 2009 14:08

Nééé myslel jsem to tak, že pokud bys měnil celý blok - už bys musel papírovat... Anebo jezdit s jiným typem motoru (nelegálně) Nemyslím si, že by mělo smysl legalizovat 1,8 m40 místo 1,6 ;) za ty peníze to nestojí.. a ty motory sou výkonově na stejno - v závislosti na stavu se rozdíly potírají..

V tématu byla řeč o možnosti překopání 1,6ky na 1,8 při použití bloku 1,6 - tzn - nepoznatelně

Jinak 1,8 m40 zlegalizujes, IS do touringa nejspíš ne...

Uživatelský avatar
Tomis9
Příspěvky: 121
Registrován: 07. 11. 2008 23:55
Bydliště: Klášter Hradiště n./Jizerou

Příspěvek od Tomis9 » 09. 05. 2009 17:18

Mattles píše:
Tomis9 píše:tak to já nesouhlasím já se pohybuji kolem 8l/100km akorát zima je horší to jsem na 10l, ale to nevadí. A na nejmenší spotřebu jsem se dostal 7l, ale to jsem jezdil opravdu normálně žádné kraviny nic. :D Jinak pořád kolem 8l já si nestěžuji 8)
Ono asi záleží na různejch faktorech, např. stav motoru, jak ekonomicky řadíš atp., ale 7 je pěkná spotřeba :) Jak řikám, vůbec nemám s těma motorama (jak M10, tak M40) zkušenost, takže právě vůbec nevim, jak spolehlivej je kterej a kterej je lepší...

je to pěkná spotřeba, ale musíš ji opravdu šetřit, řadíš kolem 3tisíc a dostaneš se tam v klidu. Hlavně záleží na rozměru kol čím větší tím větší spotřeba, ale to je známý. mě teda stoupla, nevim jak u ostatních. :D
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 09. 05. 2009 20:40

tak to se budu držet původního plánu. Mám 1,6 a budu mít druhou na GO takže buď půjde předělat na 1,8 se stávajícím blokem nebo ne. Rozhodně mi to žíly netrhá :-) :-)
bohužel jsem e30 prodal..blbec

Pavel222
Příspěvky: 13
Registrován: 09. 05. 2009 20:46

Příspěvek od Pavel222 » 09. 05. 2009 21:24

cau ja jezdim taky za 7 lit.kdyz zrovna s nikym nezavodim:-)

Odpovědět