e36 pozink nebo nepozink
e36 pozink nebo nepozink
Ahoj potřebuji rychlou odpověď - od kterého roku - měsíce je e36 pozink a je pozink celý vůz nebo jen podlaha?
No, tady se píše něco jiného.66% z celkové hmotnosti je elektrolyticky pozinkováno.Fčil jestli to je pravda,že jo
[img=http://ukazto.com/img_small/4223626~100_7246.jpg]
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[img=http://ukazto.com/img_small/4223626~100_7246.jpg]
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no kdyz si uvedomime jak e36 reznou, tak fakt nevim. Videl sem sezranou e38 a to je uz jina liga, tak pochybuju ze by e36 byla na tom o hodne lip nez trica. Je ovsem faktem, ze samotnej lak u e36 uz ma lepsi antikoro ochranu nez na tricitkach.Pinki píše:No, tady se píše něco jiného.66% z celkové hmotnosti je elektrolyticky pozinkováno.Fčil jestli to je pravda,že jo![]()
[img=http://ukazto.com/img_small/4223626~100_7246.jpg]
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Rezne všechno E38, E39 a E36 není vyjímka. Já osobně bych bral E36 spíš po FL, takže od rv. 09/96. Vždycky ale záleží na konkrétním stavu auta, může být shnilá rv. 92 i rv. 98. Určitě je ale lepší vzít zachovalou E36 s původním lakem, jakmile je to stříkaný určitě to vydrží míň jak z výroby, origo lak je origo lak.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Facelift byl 09/96, takže bych řekl lepší brát od 09/96, ale opravdu podle datumu výroby, protože pokud jde o německo, tak němčouři dost často uvádějí jako rok výroby první datum registrace a to bývá o pár měsíců novější.Paja píše:to znamená že ideální je brát rok 7/96 chápu to je pro mě důležité dneska jsme byli na dvé e36 kabro a ta 1996 byla o poznání v lepším stavu a to fest a ještě měla samo odtahovací okna když se zavírá a otvírá. to semi líbilo taky finta. Já totiž slyšel rok 1993 tak jsem to chtěl vědět přesně!!!
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Mám E36 rv 9/93 a kapota+přední blatníky byly taky 100% pozink. Podle mě to zinkovali od doby, co tam montovali M50 s Vanosem...
E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928
www.rajce.net/f331760928
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
JIP píše:Mám E36 rv 9/93 a kapota+přední blatníky byly taky 100% pozink. Podle mě to zinkovali od doby, co tam montovali M50 s Vanosem...
pozink byl vzdy blatniky a kapoty, od pocatku vyroby... to same mela i blba trica v serii.
a M50B20 s vanosem byl uz od 92, takze temer od zacatku taky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Od 9/96 pouze skelet bez střechy. Vycházím z vyčtených info...
Auto z tohoto roku výroby a novější poznáš podle těchto znaků:
-malý boční blinkr bez černého rámování
![Obrázek](http://lh4.ggpht.com/Burton182Boards/RoLYDgIrF2I/AAAAAAAAAAs/02cYsW7RUm0/s400/1%20copy.jpg)
-velké ledvinky
![Obrázek](http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/BMW3Series-E36-Sedan-medium-767_1.jpg)
Rozdíly tam byly i konstrukční, od 9/96 byl lépe vyztužený skelet i dveře a podobné věci.
Orientoval bych se hlavně podle konce VINka, protože prasárniček jsem viděl dost, ale většinou se to dá poznat i podle těch blatníků.
Existovaly i přechodné modely (jako mám třeba já a Huska), které mají staré blatníky a novou masku od výroby.
Blinkry (boční) nejsou zaměnitelné mezi starým a novým modelem bez úprav blatníku.
E39 535i sedan
Fx: prosimta mozes mi dat nejaky zdroj na tie informacie o lepsie vystuzenom skelete a dverach u po-face modeloch? nechcem sa nejak hadat, ale pokial viem tak co sa tyka dveri, jedina zmena bolo zavedenie ochrany proti bocnemu narazu a to plosne u vsetkych BMW na prelome roku 91/92.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
U těch dveří je to jinak, možná ne lépe. Souvisí to i s tím, že po faceliftu v roce 9/96 byla možnost bočních airbagů, které by do staré konstrukce nebylo kam dát.Helldiver píše:Fx: prosimta mozes mi dat nejaky zdroj na tie informacie o lepsie vystuzenom skelete a dverach u po-face modeloch? nechcem sa nejak hadat, ale pokial viem tak co sa tyka dveri, jedina zmena bolo zavedenie ochrany proti bocnemu narazu a to plosne u vsetkych BMW na prelome roku 91/92.
Měl jsem odkrytované dveře před i po faceliftu a rozdíly tam jsou. Je to už ale asi rok, tak zas nebudu říkat na sto procent, kde a v čem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
E39 535i sedan