Hledám kutila na opravu mého bmw e30 - KARLOVARSKÝ KRAJ

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Burybmw
Příspěvky: 5
Registrován: 07. 11. 2008 09:33

Hledám kutila na opravu mého bmw e30 - KARLOVARSKÝ KRAJ

Příspěvek od Burybmw » 18. 01. 2009 06:35

Hledám někoho, kdo se vyzná v bmw e30. Potřebuji opravit mého miláčka. Jen Karlovarský Kraj. Děkuji...

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 18. 01. 2009 12:14

Pak bude Báwo napadený kutilem :twisted:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 18. 01. 2009 12:41

co presne potrebujes??
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Burybmw
Příspěvky: 5
Registrován: 07. 11. 2008 09:33

Příspěvek od Burybmw » 18. 01. 2009 15:18

Potřeboval bych na e30 318i zjistit závadu. Volnoběh otáček kolísá i na 400ot, při jízdě ok, jak vyřadím na neutrál, tak chcípne a nejde nastartovat, jak kdy. Diagnostiku jsem nesehnal, protože to je r.v. 85 a na to pry nemaji koncovku. Mám podezření na váhu vzduchu, jinak kabely, svicky, rozdělovač ok. Potřeboval bych nějakýho kutilo, který za rozumnou cenu by mi pomohl...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 15:28

Burybmw píše:...to je r.v. 85 a na to pry nemaji koncovku. ...
Tak to stejně nejspíš diagnostiku dělat neumí.
Když jsem byl na skutečný diagnostice, profík nad konektorem jen mávnul rukou - vůbec ho nepotřeboval.

Máš tam regulátor volnoběžných otáček (málo pravděpodobný), nebo jen šoupě přídavnýho vzduchu?

?

Burybmw
Příspěvky: 5
Registrován: 07. 11. 2008 09:33

Příspěvek od Burybmw » 18. 01. 2009 15:55

Něco jako regulátor volnoběhu už zkoušel maník v servisu, ale pořád stejný. Měl jsem to u frajera v servisu a řikal vyměnit motor, že prý je olej na svíčkách u druhýho válce, ale pochybuju o tom, protože by šlo startovat a olej by se vypálil. Spíš bych to tipoval na váhu vzduchu. Je fakt, že jsem vyměnil svíčky a jezdilo jako nový. Já potřebuju zjistit co to je a koupit nebo vyměnit.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 01. 2009 15:57

Burybmw píše:Něco jako regulátor volnoběhu už zkoušel maník v servisu, ale pořád stejný. Měl jsem to u frajera v servisu a řikal vyměnit motor, že prý je olej na svíčkách u druhýho válce, ale pochybuju o tom, protože by šlo startovat a olej by se vypálil. Spíš bych to tipoval na váhu vzduchu. Je fakt, že jsem vyměnil svíčky a jezdilo jako nový. Já potřebuju zjistit co to je a koupit nebo vyměnit.
A je tam regulátor volnoběhu, nebo jen šoupě přídavnýho vzduchu?

Ten olej na 2. svíčce je opravdu?

Burybmw
Příspěvky: 5
Registrován: 07. 11. 2008 09:33

A je tam regulátor volnoběhu, nebo jen šoupě přídavnýho vzdu

Příspěvek od Burybmw » 18. 01. 2009 16:01

Myslim, že tam je regulátor volnoběhu, ale nejsem si jistej. Nemam takový znalosti. Svíčky byly špinavý, ale olej tam nebyl. Ještě mě říkal, ať vyměním těsnění pod hlavou, kvůli tomu chtěl měnit ten motor. Potřeboval bych udělat diagnostiku, ale jsem z Karlovarskýho Kraje a co dělají v okolí, tam mi řekli, že tam nemají koncovku, prý taková není. Prostě není nad profíka... :-)

Odpovědět