Nevim jestli jste to už někdo četl.
http://famousbmw.autofun.cz/?p=4735
Smutný konec
Smutný konec
E30 M40 1994 Individual
Go fast & Drive best
Go fast & Drive best
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jak bylo napsano jinde na netu, smutit je poprenim evoluce, kdyby lidi smutili za konema, nikdy by tady nebyl parostroj a pak Ottuv motor, nikdy by nevznikl telefon pac by se vse resilo postovnimi holuby. Porovnej si 2.0 M20 a dnesni 2.0, vykon a spotreba mluvi jasne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ten motor je skvelej jako spousta jinych motoru na svete, ale zivot jde dal a my jsme meli to stesti, ze mame tu cest se s nim sem tam potkat na zivo...
PS: verim, ze radovy 8mi valec o objemu 14,7l v Bugatti Royal 41 byl take na svou dobu necim naprosto unikatnim (14l oleje & 48 litru chladici kapaliny), ale je take jen soucasti automotive historie jako bude skvely S50B32...
PS: verim, ze radovy 8mi valec o objemu 14,7l v Bugatti Royal 41 byl take na svou dobu necim naprosto unikatnim (14l oleje & 48 litru chladici kapaliny), ale je take jen soucasti automotive historie jako bude skvely S50B32...
Naposledy upravil(a) Vasa dne 02. 01. 2009 13:29, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Pani, ale pointa toho "smutenia" je niekde inde, ked napriklad odchadzal S50B32 a nahradzal ho S54B32 tak asi nikto nesmutil a tiez to bola evolucia za pouzitia modernejsich technologii... "Problem" je teraz asi v tom ze tento motor bude najskor nahradeny preplnanym trojlitrom, co vela ludom vratane mna nevonia.
E30 325i
E34 535i
E34 535i