
318 M40 nebo M10
- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
318 M40 nebo M10
zdrar reknete mi neco jestlil je lepsi koupit v 1.8 motor M10 nebo M40 

Re: 318 M40 nebo M10
U auta starýho cca 20 let je vcelku zbytečný tohle řešit.Giorgio.Nv píše:zdrar reknete mi neco jestlil je lepsi koupit v 1.8 motor M10 nebo M40
Kup si to, co bude v lepším stavu.
Použij funkci "Hledat", je tu toho hafo, včetně odkazů na manuály.
- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
hfg
a vcem je to asi tak zbytecny??
Re: hfg
Celou dlouhou debatu tě tu snadno nasimuluju:Giorgio.Nv píše:a vcem je to asi tak zbytecny??
A: Kup M40, má o 13 koní víc, ...
B: Kup M10, má řetěz, ten vydrží...
C: M40 je nahovno, cvakaj hydroštely...
D: M10 je nahovno, je to starej sráč...
--------------
Debata o ničem, kup to, co bude v lepším stavu.
Prohlídni si ty motory v katalogu dílů, projeď si diskusi, je tu toho hafo.
.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
presne tak
ale ber M10 ma retez 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
sad
no to je fakt 

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
musis jit s dobou nokouBaMW píše:kurva co je to tu za modu psat tim mikropismem


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Určitě m10, sice je to konstrukčně starý jak Metuzalén, ale furt to jede a je to takřka nesmrtelný narozdíl od m40 - to bych do baráku nechtěl ani náhodou...
Já si myslím že ti tady chybí něco dost podstatnýho, a to m42... Sice ty auta nestojej pět korun, ale je to rozhodně nejlepší čtyřválec co se do e30 dával - pominu-li m3 a 320iS
Já si myslím že ti tady chybí něco dost podstatnýho, a to m42... Sice ty auta nestojej pět korun, ale je to rozhodně nejlepší čtyřválec co se do e30 dával - pominu-li m3 a 320iS

No, ale neříkej že když tomu šlápneš po pazouře, že se ti ta ručička ekonoměru nechce překroutit přez zarážkuDVORIS píše:Co vykládáš,já má M10 a ta je oproti uhňápaným bobinám M40 doslova úsporná a nesmrtelnáDix píše:M10 je dobrá bestie, žere sice trochu víc, ale vydrží... jezdím s ní už přez 3,5 roku a spokojenostM40 je roztřepanej sráč
![]()


Jinak s tím jde jezdit ekonomicky, ale mi se prostě nějak nechce, musím si tu jízdu vychutnávat

HOTENTOT 
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)


e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
blkfd
takze kdyz to shrnu co tad rikate tak M10 je slabsi o nejakejch 15 koni vic zere ale na opravy motoru je to lepsi protoze to nema hydro zdvihatka a rozvody nejsou remenem ale retezem a co ma tade lepsi jizdi vlastnosti???
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Re: blkfd
Tak to je velice subjektivní odpovědět na tuhle otázku... Když srovnáš ty motory a oba budou v supr stavu, tak je m40 dál technicky, konstrukčně, ale po dvaceti letech už na obou motorech zapracoval zub času, spíš bych řek zub jejich majitelů, takže většinou je m10 zachovalejší protože se na ní nemá co posrat (třeba ty hydra atd.) Nikdo neříká že se nedá sehnat suprová m40, ale budeš hledat dlouho...Giorgio.Nv píše:takze kdyz to shrnu co tad rikate tak M10 je slabsi o nejakejch 15 koni vic zere ale na opravy motoru je to lepsi protoze to nema hydro zdvihatka a rozvody nejsou remenem ale retezem a co ma tade lepsi jizdi vlastnosti???
Je nějakej relevantní důvod, proč nechceš m42 a ani o tom neuvažuješ?
- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
dsa
no abych sehnal nejakou lepsi tak m42 tak to chce vic penez tim to asi bude
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Re: dsa
No nemusí to tak být vždycky... Nevím teda jakej máš rozpočet, ale čas od času se něco objeví co by stálo za hřích za zajímavý peníze... To že zrovna teď nic, to nic neznamená... Ale zanedlouho určitě zase něco přijde... Sleduj annonci atd. a uvidíšGiorgio.Nv píše:no abych sehnal nejakou lepsi tak m42 tak to chce vic penez tim to asi bude

Mimochodom, M10 ma 102 alebo 105 koni a M40 113, takze rozdiel 11 respektive 8 koni, ale to ked boli nove, vzhladom k stavu vacky u vacsiny M40 bude na tom ta M10 vykonovo aj lepsie. M10 je motor ktory navrhol Baron Von Falkenhausen, genius a celym srdcom zavodnik, M40 je motor ktory bol podla mna postaveny dost narychlo ked BMW chcelo nasadnut na modnu vlnu v 80. rokoch a to bolo pouzitie rozvodoveho remena a hydrostelov.
E30 325i
E34 535i
E34 535i