"malá" M3

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

"malá" M3

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 01:19

uz mne zacina srat to vecne oznacovani blbyho isa jako male M3, nebo M3 pro chude... zamyslete se nad ti, co to takhle pisete.... to by pak vsichni majitele 2.5i mohli psat ze je to V12 pro chude, jelikoz M70 je koncepcne dvojita M20. Trochu vic sebareflexe by to chtelo, je to jen blbej motor a s M divizi nema spolecne vubec nic.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 17. 11. 2008 02:59

Mě to taky sere, ale co s tím naděláš :-)



_________________
e30 325i M-technik I (V12 pro chudý) -> e36 320i -> e30 323i M-technik I (V12 pro chudý)

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 17. 11. 2008 06:58

Nic spolocne?...zeby M podvozok :)
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 17. 11. 2008 08:10

hlavne 318iS neni baby M3, ale 320 iS je baby M3 - krom toho ze ma stejny motor, jen s nizsim vykonem.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
lukas_gg
Příspěvky: 60
Registrován: 18. 10. 2006 10:52
Bydliště: Hranice na Moravě

Příspěvek od lukas_gg » 17. 11. 2008 09:42

spíš s nižším objemem, je to 2.0l(192 koní) a M3 je 2.3l(195-220 koní) a 2.5l(238koní)
´87 BMW E30 325i saloon ///M-technic I
[OOOOOO] M20B25 Power

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 17. 11. 2008 09:57

stanco1 píše:Nic spolocne?...zeby M podvozok :)
...16v technologie, laděný svody, slušnej poměr výkon/objem, řetěz.....

Určitě si to tu nikdo sám jen tak nevymyslel. Dá se to přečíst hodně v recenzích a i na hodně zahraničních forech. Takže námitky směřujte spíše tam :-)

baby, nebo m3 for poor se říkalá opravdu jen isu. Nebo že by chudí dali za auto 4/5 ceny M3? Asi ne....

Nikdo tomu přece neříká m3. Dokonce se to často ještě píše do uvozovek: "baby M3".

M70, že je dvojitá M20? Aha, dyť je to dokonce i z jiného materiálu Alusil vs ocel - trochu rozdíl ne? Navíc má i řetěz. Tam bych spíš řek, že s M20 to má společnej fakt jen zdvih a vrtání :-)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 10:38

aula píše:
stanco1 píše:Nic spolocne?...zeby M podvozok :)
...16v technologie, laděný svody, slušnej poměr výkon/objem, řetěz.....

Určitě si to tu nikdo sám jen tak nevymyslel. Dá se to přečíst hodně v recenzích a i na hodně zahraničních forech. Takže námitky směřujte spíše tam :-)

baby, nebo m3 for poor se říkalá opravdu jen isu. Nebo že by chudí dali za auto 4/5 ceny M3? Asi ne....

Nikdo tomu přece neříká m3. Dokonce se to často ještě píše do uvozovek: "baby M3".

M70, že je dvojitá M20? Aha, dyť je to dokonce i z jiného materiálu Alusil vs ocel - trochu rozdíl ne? Navíc má i řetěz. Tam bych spíš řek, že s M20 to má společnej fakt jen zdvih a vrtání :-)
m podvozok moze mat aj posrata 316i

M70 ma jednu stranu shodnou s M20, samozrejme krom bloku kterej je velkej spojenej

16V technologie? ale prosim te, to neni zadnym znakem sportu, je to jen evoluce ve vyvoji, sice rozumnym smerem, ale zdaleka ne tezkym sportovnim kalibrem, detto svody.

kdyz si otevru klubova auta, minimlane 5 topicu tam s timhle nadpisem najdu a to nerikam nic o beznem pokecu. Nemam nic proti isu, ale uz mne sere ta zaslepenost, jako by to byla vec ke ktere se je povinno kazde rano klekat a modlit.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 17. 11. 2008 10:54

tak ja sem asi prilis tolerantni, ale kdyz to nekomu udela radost... -vsichni vime jak ma iso do M3 daleko at uz technicky, historicky atd.. me to prve taky navnadilo kdyz sem videl v klubovejch autech M3 a pak tam nasel iso... ale jak rikam kdyz to nekomu dela radost a hreje ho to tak me to vubec nerozciluje :wink: a zvalst napriklad v tematu M3 junior (318IS) kde je jednak jasne receno ze se jedna o ISo a druhak jde videt jak se majitel o auto stara a jak ho opecovava a o to prece jde.
Obrázek

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 17. 11. 2008 11:31

Je to prostě pikačovina řikat isu malá m3.. tohle označení by mohla nýst i M10.. protože S14 vychází z úprav tohodle bloku, taky má řetěz atd.. :wink:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 17. 11. 2008 12:04

mno tak mtechnik a M3 je neco jinyho a to i podvozkove...kazdopadne jako mala M3 se mluvilo odjakziva o italske verzi 320iS coz je opravdu motor s14...
to ze je to 16ti ventyl je uplne fuk...to je totiz i toyota jaris 1.6 a ta vašemu iS naprasi prdel kdy se ji zachce takze takova trochu lepsi mala M3 co :lol: :lol: :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 17. 11. 2008 12:04

Iso = 1,8 žigul nic víc,nic míň :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 17. 11. 2008 12:38

Tak řek bych, že ten, kdo to tak začal pojmenovávat, byl ovlivněnej zábavností iSa celkově, nejen motorem... není to žádnej zázrak (litrovej výkon 75k/l je v dnešní době dávno běžný), ale v dobrým stavu dokáže být dost jedovatej a krom toho yaris je o víc než deset let novější a na komplexní trati (ne jen nějakej podělanej sprint) by ostrouhal... A vůbec je to jen takový slovní přiblížení ke snu, tak proč se nad tím rozčilovat :roll:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 17. 11. 2008 12:42

staci mit na kufru ///M a hned je to raketa, vo motor prece tůlik nejde zas ne
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: "malá" M3

Příspěvek od Hajnz » 17. 11. 2008 13:32

Max-Max píše:uz mne zacina srat to vecne oznacovani blbyho isa jako male M3, nebo M3 pro chude... zamyslete se nad ti, co to takhle pisete.... to by pak vsichni majitele 2.5i mohli psat ze je to V12 pro chude, jelikoz M70 je koncepcne dvojita M20. Trochu vic sebareflexe by to chtelo, je to jen blbej motor a s M divizi nema spolecne vubec nic.
Mas ISo jel si v něm?
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 17. 11. 2008 13:34

marlin píše:hlavne 318iS neni baby M3, ale 320 iS je baby M3 - krom toho ze ma stejny motor, jen s nizsim vykonem.
ee. 320iS je M3 pro socky (italie, portugalsko).
320iS má stejný výkon jako M3 2.3l jen z nižšího objemu.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: "malá" M3

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 13:46

Hajnz píše:
Max-Max píše:uz mne zacina srat to vecne oznacovani blbyho isa jako male M3, nebo M3 pro chude... zamyslete se nad ti, co to takhle pisete.... to by pak vsichni majitele 2.5i mohli psat ze je to V12 pro chude, jelikoz M70 je koncepcne dvojita M20. Trochu vic sebareflexe by to chtelo, je to jen blbej motor a s M divizi nema spolecne vubec nic.
Mas ISo jel si v něm?
nemam, jel... mas neco proti tomu?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: "malá" M3

Příspěvek od Venca » 17. 11. 2008 13:51

Hajnz píše:
Max-Max píše:uz mne zacina srat to vecne oznacovani blbyho isa jako male M3, nebo M3 pro chude... zamyslete se nad ti, co to takhle pisete.... to by pak vsichni majitele 2.5i mohli psat ze je to V12 pro chude, jelikoz M70 je koncepcne dvojita M20. Trochu vic sebareflexe by to chtelo, je to jen blbej motor a s M divizi nema spolecne vubec nic.
Mas ISo jel si v něm?
Hey, Hajnz...!

Jsou tu i takoví, co lítaj v silnějších kárách, než je tvý iS.

Jak koukam na tvý příspěvky, nejseš zrovna velkej lumen:
viewtopic,p,435995.html#435995j

A dle tvejch hustejch úprav soudím, že máš v makovici docela duto:
moje-e30-1-8i-black-and-red-t60349.html

:twisted:

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: "malá" M3

Příspěvek od Hajnz » 17. 11. 2008 13:55

Max-Max píše:
Hajnz píše:
Max-Max píše:uz mne zacina srat to vecne oznacovani blbyho isa jako male M3, nebo M3 pro chude... zamyslete se nad ti, co to takhle pisete.... to by pak vsichni majitele 2.5i mohli psat ze je to V12 pro chude, jelikoz M70 je koncepcne dvojita M20. Trochu vic sebareflexe by to chtelo, je to jen blbej motor a s M divizi nema spolecne vubec nic.
Mas ISo jel si v něm?
nemam, jel... mas neco proti tomu?
Ne nemam a ty mas neco proti tomu jak si kdo nazve auto ?

Dle meho nazoru ti muze byt uplne jedno jak si kdo nazve auto.
Tohle je uplne zbytecne tema. je tu jen proto aby se kazdy s kazdym pohadal. Kazdy kdo ma ISo tak se bude hadat ze je lepisi to uz tu bylo milion krat.
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 13:59

poslys, mladezniku, kdybys byl mene vzteklej a vic myslel (ono to prijde doufejme vekem), tak by ses docetl, ze proti tomu motoru nemam nic a rozumim oblibenosti, pac zivej je, to se musi nechat...mam jen hodne proti zaslepenosti lidi, kteri z toho delaj pomalu nastupce svateho gralu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajnz » 17. 11. 2008 14:04

Max-Max píše:poslys, mladezniku, kdybys byl mene vzteklej a vic myslel (ono to prijde doufejme vekem), tak by ses docetl, ze proti tomu motoru nemam nic a rozumim oblibenosti, pac zivej je, to se musi nechat...mam jen hodne proti zaslepenosti lidi, kteri z toho delaj pomalu nastupce svateho gralu.
Tak dobre no ja se k nemu taky neklanim. Omluvam se ti ja kdyz mam blbou naladu tak sem vybusny.

Taky ho nenazyvam M3 ani by me to nenapadlo, a těm co to tak pisou se zasměj a neres to. Stejne to nezmenis.
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Odpovědět