
Ale spousta aut (i podauto Fobie) by vypadala celkem přijatelně, kdyby byla nižší a širší, ale to taky asi nikdo nechápe a pořád je kůli tý podělaný bezpečnosti stavěj vyšší a vyšší a zužujou a zužujou, až jednou budem jezdit s věžákama

neni nutný řešit EURO NCAP, nikde neni dána podmínka jak musí auto dopadnout v nárazových testech, jen by motory musely plnit E4->?WilD píše:Kdyby už chtěli vyrábět remaky E30, museli by brát ohled na nový normy (Euro 4,5, testy Encap atd. ) -> Vysoká hmotnost kvůli výztuhám a koeficient odporu vzduchu by se jim taky nehodil do krámu...pstě je to blbost, ale mohli by se pomaličku retro vracet například k čtyřokýmu designu, nepřekonatelné 30kové boční lince atd. V tom nic nebrání... Ale to se stejně (přiznejme si to) nestane