Naj motor v e30?
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jen nechápu, proč jedno téma rozjíždíš o tom, jak vložit turbo pod kapotu a druhé téma o tom, co nejmíň žere. Smysl jednoho z témat mi potom trochu unikámongo píše:duchat do pahreby=vyvolavat zbytocne konflikty... takze sa este raz hlboko ospravedlnujem ak sa niekoho touto temou dotkol.. ja som to chcel vediel len z praktickeho hladiska ako auto na kazdodenne pouzivanie...
nuz tema koli turbu som zakladal preto lebo to auto bude sluzit cisto na amaterske preteky do vrchu.... a zatial som medzi BMW novacik a preto som sa chcel informovoat ake je najvhodnejsie auto na denne pouzitie... lebo ma e30 ocarila.. ak uz toto niekto nepochopi.. pardom... kludne to mozu moderatori toto tema zmazat...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
stavat ixo na kopce je picovinamongo píše:nuz tema koli turbu som zakladal preto lebo to auto bude sluzit cisto na amaterske preteky do vrchu.... a zatial som medzi BMW novacik a preto som sa chcel informovoat ake je najvhodnejsie auto na denne pouzitie... lebo ma e30 ocarila.. ak uz toto niekto nepochopi.. pardom... kludne to mozu moderatori toto tema zmazat...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pretoze ma chujove prevody, ked ich budes chciet upravit na kopce, musis upravovat dva diferaky a to nebude za 5 korunmongo píše:nuz preco by to mala byt picovina??, ked je to stvor kola?? na kopce podla mna vyhoda
koeficient 1,7 u turbomotora ta posunie o triedu vyssie, ked nie rovno medzi specialy a tam ta rozbije na sracky kazda zucastnena bestia
4kola je tazsia a vahovy deficit neodstranis pretoze ten pohon niekde drzat na niecom musi
e30 zhruba v serii zdaleka nie je auto na ktorom sa daju robit vysledky na kopcoch
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220