Naj motor v e30?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
mongo
Příspěvky: 16
Registrován: 01. 11. 2008 18:03
Bydliště: SK,Zvolen

Příspěvek od mongo » 15. 11. 2008 12:17

duchat do pahreby=vyvolavat zbytocne konflikty... takze sa este raz hlboko ospravedlnujem ak sa niekoho touto temou dotkol.. ja som to chcel vediel len z praktickeho hladiska ako auto na kazdodenne pouzivanie...

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 15. 11. 2008 12:30

mongo píše:duchat do pahreby=vyvolavat zbytocne konflikty... takze sa este raz hlboko ospravedlnujem ak sa niekoho touto temou dotkol.. ja som to chcel vediel len z praktickeho hladiska ako auto na kazdodenne pouzivanie...
Is... :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 15. 11. 2008 13:14

Chvalda 318iS píše: Is... :wink:
co jineho v Tvem pripade cekat za odpoved :lol: :lol: :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 15. 11. 2008 13:34

Vasa píše:
Chvalda 318iS píše: Is... :wink:
co jineho v Tvem pripade cekat za odpoved :lol: :lol: :lol:
Ještě bych mohl napsat m20b23, ale s tím jsem najel asi tak 200 metrů, takže fakt se nic jinýho čekat nedá :twisted: Ne kolega píše na denní ježdění, tak snad nejsem tak daleko od pravdy :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 11. 2008 14:39

mongo píše:duchat do pahreby=vyvolavat zbytocne konflikty... takze sa este raz hlboko ospravedlnujem ak sa niekoho touto temou dotkol.. ja som to chcel vediel len z praktickeho hladiska ako auto na kazdodenne pouzivanie...
Jen nechápu, proč jedno téma rozjíždíš o tom, jak vložit turbo pod kapotu a druhé téma o tom, co nejmíň žere. Smysl jednoho z témat mi potom trochu uniká

mongo
Příspěvky: 16
Registrován: 01. 11. 2008 18:03
Bydliště: SK,Zvolen

Příspěvek od mongo » 15. 11. 2008 18:05

nuz tema koli turbu som zakladal preto lebo to auto bude sluzit cisto na amaterske preteky do vrchu.... a zatial som medzi BMW novacik a preto som sa chcel informovoat ake je najvhodnejsie auto na denne pouzitie... lebo ma e30 ocarila.. ak uz toto niekto nepochopi.. pardom... kludne to mozu moderatori toto tema zmazat...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 11. 2008 18:44

mongo píše:nuz tema koli turbu som zakladal preto lebo to auto bude sluzit cisto na amaterske preteky do vrchu.... a zatial som medzi BMW novacik a preto som sa chcel informovoat ake je najvhodnejsie auto na denne pouzitie... lebo ma e30 ocarila.. ak uz toto niekto nepochopi.. pardom... kludne to mozu moderatori toto tema zmazat...
stavat ixo na kopce je picovina
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

mongo
Příspěvky: 16
Registrován: 01. 11. 2008 18:03
Bydliště: SK,Zvolen

Příspěvek od mongo » 15. 11. 2008 18:53

nuz preco by to mala byt picovina??, ked je to stvor kola?? na kopce podla mna vyhoda

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 11. 2008 18:58

mongo píše:nuz preco by to mala byt picovina??, ked je to stvor kola?? na kopce podla mna vyhoda
pretoze ma chujove prevody, ked ich budes chciet upravit na kopce, musis upravovat dva diferaky a to nebude za 5 korun

koeficient 1,7 u turbomotora ta posunie o triedu vyssie, ked nie rovno medzi specialy a tam ta rozbije na sracky kazda zucastnena bestia

4kola je tazsia a vahovy deficit neodstranis pretoze ten pohon niekde drzat na niecom musi

e30 zhruba v serii zdaleka nie je auto na ktorom sa daju robit vysledky na kopcoch
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 15. 11. 2008 20:07

Foukni do toho 1.2HTP z fabie. Na denní ježdění i na kopce ideální :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Odpovědět