
Ps. díky Všem, co se zapojí a poradí, moc si toho cením !


Jestli na to nespěcháš tak 325i bych měl někde mít, dozvím se to až koncem příštího týdneLuboš_325i píše:Nechci zbytečně zakládat nový vlákno, tak to dám sem.
U mojí tříci se mi po otočení klíčku do "kontrolek" rozsvítí na Checku kontrolka "Bremselight" (brzdová světla) nebo tak nějak, která po sešlápnutí brzdového pedálu a stisknutí "check" zhasne (asi v pořádku) ale svítí mi "Kuhlwasser" (chladicí kapalina), která nezhasne a svítí furt. Může to mít nějakou spojitost s tím, že mám v řitním otvoru Viskospojku (to se mi zdá jako nepravděpodobné) ? Já si to, jako laik přeložil, jako chybu v chladicím okruhu. Tak a teď baboraď ...
Určitě začnu kontrolou množství kapaliny v chladicím okruhu, další by mohl být termostat ?! Víc mě nenapadá ... Snad jen to, že je na autě chladič z chroma ... To by snad neměla ta prokletá krabička (check) poznat ?!
Bylo mi řečeno, že se měnil chladič a od té doby svítí kontrolka.![]()
ps. když už jsem v tom "psaní" zeptám se, kde kolem Prahy sehnat nápis na víko kufru 325i (někdo mi ho nabízel za 500,--, ale nevím kdo)
Plecháče jsou dva druhy, 5x14 ze čtyrválce a 5,5x14 ze sestivalce, vzhledove jsou stejny, ale ten ctyrvalcovej vepredu sedi na brzdici, pokud nejsou sjety desticky bo kotouce. Vzadu jsem 5x14 vozil celou zimu na novej kotoucich a vleze se v kliduLuboš_325i píše:Nespěchám ! Dej mi prosím vědět, díky !Jak koukám s tim startovánim to asi bude normál. (jsem si oddychl).
Včera jsem měl v Praze defekt, pěkně řízlá PL guma cca 5 cm. No nic, zastavim a dám se do výměny kola za rezervu. Po asi 15-ti minutovym snažení jsem (díky svým 85 kg) konečně povolil šrouby. První "problém" nastal, když sem zjistil, že pod auto "origo" hever nedostanu, auto je moc nízký. Tak mě nenapadlo nic jinýho, než zadnim kolem najet na obrubník a auto "vykřížit" aby se dal hever dostat pod auto. Hurááá. Vezmu rezervu (sice měkká ale na dojetí na první pumpu dobrý). Po nasazení a dotáhnutí, uklidim vercajk, spustim auto na zem a že jako vyrazíme. Hmm a nic ! Ráfek /nechápu originál plecháč BMW 5 a 1/2" s 175/60 R14/ drhne (spíš sedí) na brzdiči ... Takže zase na hever, kolo dolu a nasadit elektron s KO gumou a krokem po uplně rozpláclý gumě směr Chrášťany - pneuservis. Myslím, že tak o 2-3 mm záporný ET čko a sedlo by to.
A tak se ptám, jestli je možný, že je to rezerva na jiný BMW, nebo jestli maj třícy rozdílný rezervy (rozteč seděla). Je to klasickej plecháč s kulatejma dírama (který maj nepatrnou hranu v těch kulatejch otvorech směrem dovnitř ráfku).
Jinak jsem zjistil, že "Kuhlwasser" je způsoben špatným čidlem na expanzce.