BMW do 40 000Kč
BMW do 40 000Kč
Zdravím, ctěl bych poradit jaký bmw by jste doporučovali do 40-ti tisíc kč, maximálně 2-litr, sedan, nebo cupé,
do měsíce bych měl mít peníze tak by se mi hodil nějákej typ, díky.
do měsíce bych měl mít peníze tak by se mi hodil nějákej typ, díky.
Já bych doporučil nějaké dobrý, rychlý, co málo žere a bez koroze.... ehm
Takhle se právě nejde ptát. Sám si musíš dát nějaké konkrétnější požadavky . V případě, že nevíš jako motorizaci zvolit tak prolez forum je toho tu dost.
316i - nikdo to snad nechválí, ale pokud se sežene zachovalej kousek tak by to nemueslo bejt tak zlé. Je známo, že nejslabší verze, at už se jedná o cokoli tak mívaj nejhorší výbavu. Slabý výkon a pouze čtyřválec.
318i - vo malinko výkonější než předchozí jinak platí totéž. Často nejdou vytočit a cvakaj - celkem nákladná repase (vačky?, hydra....)
318iS - origo jen coupé, tady už se de ,,dotuhýho" Blok je jako předchozí, ale hlava je dost vylepšená, takže netrpí těma problémama. Výkon už je taky slušnej ale až od vyšších otáček. Dobrá volba pokud si závodní typ a vobčas to budeš chtít prohnat
320i - nejmíň-objemnej-šestihrnek, v praxi je o něco slabší jak 318is. Bejvá levnej a v ceně je kultivovanější chod a check control. U těhle motorů je šance že nebyly tak honěný jako silnější dvou a půle, ale vše je otázka konkrétních případů
325i - nejvýkonnější tříca, nejvíce honěné. Šance sehnat dobrou za 40 je velmi malá, proto nebudu dál rozepisovat.
325e - dvě verze, první z dělníků (v tomto seznamu), je na něj velká pojistka, jinak nemam zkušenost.
324d - úplnej pohodář pro klidné řidiče, kterej spolehlivě přepravuje při spotřebě okolo 7l
324td - turbo pohodář .....
Osobně bych na denní ježdění volil něco z posledních třech a určo nebudeš zklamanej. Pokud to chceš na lítání tak bud přitlač na 325i nebo sháněj zachovalé iso.
Všechny ceny se odvíjí od stavu a ochoty prodávajícího se dohodnout
Takhle se právě nejde ptát. Sám si musíš dát nějaké konkrétnější požadavky . V případě, že nevíš jako motorizaci zvolit tak prolez forum je toho tu dost.
316i - nikdo to snad nechválí, ale pokud se sežene zachovalej kousek tak by to nemueslo bejt tak zlé. Je známo, že nejslabší verze, at už se jedná o cokoli tak mívaj nejhorší výbavu. Slabý výkon a pouze čtyřválec.
318i - vo malinko výkonější než předchozí jinak platí totéž. Často nejdou vytočit a cvakaj - celkem nákladná repase (vačky?, hydra....)
318iS - origo jen coupé, tady už se de ,,dotuhýho" Blok je jako předchozí, ale hlava je dost vylepšená, takže netrpí těma problémama. Výkon už je taky slušnej ale až od vyšších otáček. Dobrá volba pokud si závodní typ a vobčas to budeš chtít prohnat
320i - nejmíň-objemnej-šestihrnek, v praxi je o něco slabší jak 318is. Bejvá levnej a v ceně je kultivovanější chod a check control. U těhle motorů je šance že nebyly tak honěný jako silnější dvou a půle, ale vše je otázka konkrétních případů
325i - nejvýkonnější tříca, nejvíce honěné. Šance sehnat dobrou za 40 je velmi malá, proto nebudu dál rozepisovat.
325e - dvě verze, první z dělníků (v tomto seznamu), je na něj velká pojistka, jinak nemam zkušenost.
324d - úplnej pohodář pro klidné řidiče, kterej spolehlivě přepravuje při spotřebě okolo 7l
324td - turbo pohodář .....
Osobně bych na denní ježdění volil něco z posledních třech a určo nebudeš zklamanej. Pokud to chceš na lítání tak bud přitlač na 325i nebo sháněj zachovalé iso.
Všechny ceny se odvíjí od stavu a ochoty prodávajícího se dohodnout

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
ak chces nieco zachovale, najlepsie je si najst nieco z nemecka, tam to vecsinov vlastnia dedkovia co to vytahuju len v nedelu na omsu...
Za par tisic mas zachovalu tricu, ale najdu sa aj vynimky.
A ano ako tu bolo uz spomenute, musis si premysliet ci chces auto na kazdodenne jazdenie alebo na vykend kde cez tyzden setris na benzin
Osobne mam 324d a som spokojny, no inak by som chcel 318is alebo 320r6 na kazdodenne jazdenie.
Ale tuzim po 325i(T) na vykendy
Za par tisic mas zachovalu tricu, ale najdu sa aj vynimky.
A ano ako tu bolo uz spomenute, musis si premysliet ci chces auto na kazdodenne jazdenie alebo na vykend kde cez tyzden setris na benzin

Osobne mam 324d a som spokojny, no inak by som chcel 318is alebo 320r6 na kazdodenne jazdenie.
Ale tuzim po 325i(T) na vykendy

E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
přesně tak 2,5 má stejnou spotřebu jak dvoulitr a jede lípBALI píše:dělí se to ještě na coupe,sedan,touring,cabrio a baurjestli ses rozhodl pro 6válec tak kup rovnou 2,5
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Ale za čtyřicet pravděpodobně bude 325 opoti 320 v horším stavu... Záleží, jak dobře budeš shánět... Jen nepřál bych ti koupit si bouraný auto, takže kontrolovat štítky, lícování (každej ti řekne, že se to nějak dopasuje, ale...) Jinak hodně štěstí a možná i odborníka s sebou... 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Já se ještě před pár dny rozhodoval uplně stejně, jako ty. Jen jsem věděl s určitostí, že chci 325i sedan.
Vybral jsem prý velice zachovalou a pěknou "třícu" (říkalo víc lidí, co do BMW dělají a vědí, jak dnes e30 vypadají). Trochu jsem se bál spotřeby, ale mile mě překvapila. Dálnice (do 130-ti) se dá jet pod 9 litrů (Ostrava-Praha po D1 za 8,6), město 12 litrů.
Nevím, jak jedou "slabší" bráchové (318is, 320i) ale 325i jede fakt hodně, na mě až moc. Jako laik si ale myslím, že 150 koní co má 320i pojede taky moc pěkně !

Ps. Jde také o rok, který se ti líbí. (jestli Chromák, nebo Plast) ...
V tom jsem měl jasno hned, Plast !
Jinak přeju šťastnou ruku při výběru !!!
Dneska už to holt není uplně jednoduchý najít zachovalou třícu, která nebyla "honěná". Ona totiž e30 svádí právě k tomuhle "honícímu" zacházení.
Jen k tomu, že 325i jsou víc honěný. Něco na tom určitě bude, ale zase si myslím, že ten motor toho snese fakt hodně a jen tak něco ho nerozhází.
Podle mě dopadne hůř třeba takový ISo, když mu člověk bude dávat čočku, než 6ti válcová 2,5 lka.
Vybral jsem prý velice zachovalou a pěknou "třícu" (říkalo víc lidí, co do BMW dělají a vědí, jak dnes e30 vypadají). Trochu jsem se bál spotřeby, ale mile mě překvapila. Dálnice (do 130-ti) se dá jet pod 9 litrů (Ostrava-Praha po D1 za 8,6), město 12 litrů.
Nevím, jak jedou "slabší" bráchové (318is, 320i) ale 325i jede fakt hodně, na mě až moc. Jako laik si ale myslím, že 150 koní co má 320i pojede taky moc pěkně !


Ps. Jde také o rok, který se ti líbí. (jestli Chromák, nebo Plast) ...

Jinak přeju šťastnou ruku při výběru !!!

Jen k tomu, že 325i jsou víc honěný. Něco na tom určitě bude, ale zase si myslím, že ten motor toho snese fakt hodně a jen tak něco ho nerozhází.

... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
jestli hledáš první vlastní auto a chceš se na něm dobře rozjezdit, tak ber klidně 316i - nabroušená 325i mě na sprintu dala asi 6 metrů a co čtu, tak dost často 325i má maximálku stejně jako měla moje 316i.
S 316i jsem jezdil docela svižně a žrala kolem 7,5 litru.
Nejlepší je mít 6tiválec kvůli krásnýmu zvuku a nemoct s ním jezdit kvůli spotřebě
výbavu jsem měl funkční a dostatečnou a vždycky na to auto budu vzpomínat v dobrým - na letišti v Bechyni mi nikdo nevěřil, že je to 316i, protože to gumovalo jako vzteklý
S 316i jsem jezdil docela svižně a žrala kolem 7,5 litru.
Nejlepší je mít 6tiválec kvůli krásnýmu zvuku a nemoct s ním jezdit kvůli spotřebě

výbavu jsem měl funkční a dostatečnou a vždycky na to auto budu vzpomínat v dobrým - na letišti v Bechyni mi nikdo nevěřil, že je to 316i, protože to gumovalo jako vzteklý

Jako první auto to nebude teď mám Mazdu MX-3 V6 je to 1.8 z původních 130 koní má po úpavách něco málo přes 160, ale teď bych chtěl něco novýho tak po přeskoumání seatů, mitschubishi, oplů a podobně tak padla volba na BMW.
2.5 by se mi líbila, jenže to už by byla hodně vysoká pojistka atd...
Takže padla volba na 320 sedan na co si mám dát pozor u tohoto auta kde nejčastěji rezne co je na něm poruchovy a podobně. díky
2.5 by se mi líbila, jenže to už by byla hodně vysoká pojistka atd...
Takže padla volba na 320 sedan na co si mám dát pozor u tohoto auta kde nejčastěji rezne co je na něm poruchovy a podobně. díky
Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.i.am.one píše:Jako první auto to nebude teď mám Mazdu MX-3 V6 je to 1.8 z původních 130 koní má po úpavách něco málo přes 160, ale teď bych chtěl něco novýho tak po přeskoumání seatů, mitschubishi, oplů a podobně tak padla volba na BMW.
2.5 by se mi líbila, jenže to už by byla hodně vysoká pojistka atd...
Takže padla volba na 320 sedan na co si mám dát pozor u tohoto auta kde nejčastěji rezne co je na něm poruchovy a podobně. díky
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
No tu na stranke je kucharka na kupu auta, ze vcom treba davat bacha a tak
http://www.e30.cz/kucharka-aneb-vas-pom ... pu-bmw-e30
http://www.e30.cz/kucharka-aneb-vas-pom ... pu-bmw-e30
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
Aha tak to poviný jsem někde četl do dvoulitru a to auto chci prave kvuli tomu nahonu na zadekBawor píše: Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.
Aha tak to poviný jsem někde četl do dvoulitru a to auto chci prave kvuli tomu nahonu na zadekBawor píše: Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.