BMW do 40 000Kč

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
i.am.one
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2008 16:41

BMW do 40 000Kč

Příspěvek od i.am.one » 28. 10. 2008 16:45

Zdravím, ctěl bych poradit jaký bmw by jste doporučovali do 40-ti tisíc kč, maximálně 2-litr, sedan, nebo cupé,

do měsíce bych měl mít peníze tak by se mi hodil nějákej typ, díky.

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 28. 10. 2008 17:43

Já bych doporučil nějaké dobrý, rychlý, co málo žere a bez koroze.... ehm

Takhle se právě nejde ptát. Sám si musíš dát nějaké konkrétnější požadavky . V případě, že nevíš jako motorizaci zvolit tak prolez forum je toho tu dost.

316i - nikdo to snad nechválí, ale pokud se sežene zachovalej kousek tak by to nemueslo bejt tak zlé. Je známo, že nejslabší verze, at už se jedná o cokoli tak mívaj nejhorší výbavu. Slabý výkon a pouze čtyřválec.

318i - vo malinko výkonější než předchozí jinak platí totéž. Často nejdou vytočit a cvakaj - celkem nákladná repase (vačky?, hydra....)

318iS - origo jen coupé, tady už se de ,,dotuhýho" Blok je jako předchozí, ale hlava je dost vylepšená, takže netrpí těma problémama. Výkon už je taky slušnej ale až od vyšších otáček. Dobrá volba pokud si závodní typ a vobčas to budeš chtít prohnat

320i - nejmíň-objemnej-šestihrnek, v praxi je o něco slabší jak 318is. Bejvá levnej a v ceně je kultivovanější chod a check control. U těhle motorů je šance že nebyly tak honěný jako silnější dvou a půle, ale vše je otázka konkrétních případů

325i - nejvýkonnější tříca, nejvíce honěné. Šance sehnat dobrou za 40 je velmi malá, proto nebudu dál rozepisovat.

325e - dvě verze, první z dělníků (v tomto seznamu), je na něj velká pojistka, jinak nemam zkušenost.

324d - úplnej pohodář pro klidné řidiče, kterej spolehlivě přepravuje při spotřebě okolo 7l

324td - turbo pohodář .....

Osobně bych na denní ježdění volil něco z posledních třech a určo nebudeš zklamanej. Pokud to chceš na lítání tak bud přitlač na 325i nebo sháněj zachovalé iso.

Všechny ceny se odvíjí od stavu a ochoty prodávajícího se dohodnout :-)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 28. 10. 2008 18:12

ak chces nieco zachovale, najlepsie je si najst nieco z nemecka, tam to vecsinov vlastnia dedkovia co to vytahuju len v nedelu na omsu...
Za par tisic mas zachovalu tricu, ale najdu sa aj vynimky.
A ano ako tu bolo uz spomenute, musis si premysliet ci chces auto na kazdodenne jazdenie alebo na vykend kde cez tyzden setris na benzin :lol:
Osobne mam 324d a som spokojny, no inak by som chcel 318is alebo 320r6 na kazdodenne jazdenie.
Ale tuzim po 325i(T) na vykendy :twisted:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

i.am.one
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2008 16:41

Příspěvek od i.am.one » 28. 10. 2008 18:15

Díky moc za popis typů, asi jsem se rozhodl pro 320i na co si mám dát pozor a ještě dělí se to ještě na nějaký typy a podobně?
v bmw nejsem moz zběhlej :)

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 28. 10. 2008 18:19

dělí se to ještě na coupe,sedan,touring,cabrio a baur :D jestli ses rozhodl pro 6válec tak kup rovnou 2,5

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 28. 10. 2008 19:19

BALI píše:dělí se to ještě na coupe,sedan,touring,cabrio a baur :D jestli ses rozhodl pro 6válec tak kup rovnou 2,5
přesně tak 2,5 má stejnou spotřebu jak dvoulitr a jede líp
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 28. 10. 2008 19:37

Ale za čtyřicet pravděpodobně bude 325 opoti 320 v horším stavu... Záleží, jak dobře budeš shánět... Jen nepřál bych ti koupit si bouraný auto, takže kontrolovat štítky, lícování (každej ti řekne, že se to nějak dopasuje, ale...) Jinak hodně štěstí a možná i odborníka s sebou... :wink:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 28. 10. 2008 19:41

ale na zaciatku ma pisane podmienky a ma pisane max dvojliter.
A mislim ze aula dobre popisal, ze tie 320 su neni az tak turovane ako 325
Zaciatocnikovi staci aj 316, no neodporucal by som mu hned 325...
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 28. 10. 2008 20:01

Je to o penezich, je fakt co je napsano vyse, o dvoulitra byva nejmensi zajem a tak se da sehnat o dost levneji nez 2,5 a IS. Oproti IS jede stejne, v zatackach je na tom trochu hur, ma vyhodu v zivotnosti, a treba sehnatelnost a cena dilu tady na foru na dvoulitra a na IS je uplne jinde.

Uživatelský avatar
Luboš_325i
Příspěvky: 419
Registrován: 21. 10. 2008 21:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Luboš_325i » 29. 10. 2008 00:57

Já se ještě před pár dny rozhodoval uplně stejně, jako ty. Jen jsem věděl s určitostí, že chci 325i sedan.

Vybral jsem prý velice zachovalou a pěknou "třícu" (říkalo víc lidí, co do BMW dělají a vědí, jak dnes e30 vypadají). Trochu jsem se bál spotřeby, ale mile mě překvapila. Dálnice (do 130-ti) se dá jet pod 9 litrů (Ostrava-Praha po D1 za 8,6), město 12 litrů.

Nevím, jak jedou "slabší" bráchové (318is, 320i) ale 325i jede fakt hodně, na mě až moc. Jako laik si ale myslím, že 150 koní co má 320i pojede taky moc pěkně ! :oops: :lol:

Ps. Jde také o rok, který se ti líbí. (jestli Chromák, nebo Plast) ... :wink: V tom jsem měl jasno hned, Plast !

Jinak přeju šťastnou ruku při výběru !!! :wink: Dneska už to holt není uplně jednoduchý najít zachovalou třícu, která nebyla "honěná". Ona totiž e30 svádí právě k tomuhle "honícímu" zacházení.

Jen k tomu, že 325i jsou víc honěný. Něco na tom určitě bude, ale zase si myslím, že ten motor toho snese fakt hodně a jen tak něco ho nerozhází. :) Podle mě dopadne hůř třeba takový ISo, když mu člověk bude dávat čočku, než 6ti válcová 2,5 lka.
... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "
Obrázek
ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 29. 10. 2008 01:03

jestli hledáš první vlastní auto a chceš se na něm dobře rozjezdit, tak ber klidně 316i - nabroušená 325i mě na sprintu dala asi 6 metrů a co čtu, tak dost často 325i má maximálku stejně jako měla moje 316i.
S 316i jsem jezdil docela svižně a žrala kolem 7,5 litru.
Nejlepší je mít 6tiválec kvůli krásnýmu zvuku a nemoct s ním jezdit kvůli spotřebě :-)
výbavu jsem měl funkční a dostatečnou a vždycky na to auto budu vzpomínat v dobrým - na letišti v Bechyni mi nikdo nevěřil, že je to 316i, protože to gumovalo jako vzteklý :twisted:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 29. 10. 2008 08:39

Ja s 316 nemam zas tak dobrou zkusenost, co se tyce vykonu, i by to pro zacatek bohate stacilo, ale je tezky sehnat nevylitanou, se kterou nebude kazdou chvilku neco... Myslim si ze ten 2.0 neni vubec spatna volba. 2.5 je jasne lepsi, ale bude za vic penez a hur k sehnani...
BMW 323i E36

i.am.one
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2008 16:41

Příspěvek od i.am.one » 29. 10. 2008 10:52

Jako první auto to nebude teď mám Mazdu MX-3 V6 je to 1.8 z původních 130 koní má po úpavách něco málo přes 160, ale teď bych chtěl něco novýho tak po přeskoumání seatů, mitschubishi, oplů a podobně tak padla volba na BMW.

2.5 by se mi líbila, jenže to už by byla hodně vysoká pojistka atd...

Takže padla volba na 320 sedan na co si mám dát pozor u tohoto auta kde nejčastěji rezne co je na něm poruchovy a podobně. díky

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 29. 10. 2008 11:32

i.am.one píše:Jako první auto to nebude teď mám Mazdu MX-3 V6 je to 1.8 z původních 130 koní má po úpavách něco málo přes 160, ale teď bych chtěl něco novýho tak po přeskoumání seatů, mitschubishi, oplů a podobně tak padla volba na BMW.

2.5 by se mi líbila, jenže to už by byla hodně vysoká pojistka atd...

Takže padla volba na 320 sedan na co si mám dát pozor u tohoto auta kde nejčastěji rezne co je na něm poruchovy a podobně. díky
Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 29. 10. 2008 12:25

No tu na stranke je kucharka na kupu auta, ze vcom treba davat bacha a tak
http://www.e30.cz/kucharka-aneb-vas-pom ... pu-bmw-e30
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

i.am.one
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2008 16:41

Příspěvek od i.am.one » 29. 10. 2008 22:24

Bawor píše: Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.
Aha tak to poviný jsem někde četl do dvoulitru a to auto chci prave kvuli tomu nahonu na zadek

i.am.one
Příspěvky: 6
Registrován: 28. 10. 2008 16:41

Příspěvek od i.am.one » 29. 10. 2008 22:25

Bawor píše: Nechcu ti do toho kecat, ale pojistka je od 1351-1850 a potom 1851-2500 takže ručení stejný. Možná to mají někde jinde, ale málo kde sem to viděl. A ohledně toho výkonu nesmíš zapimínat že náhon na prdel je trošku něco jinýho.
Aha tak to poviný jsem někde četl do dvoulitru a to auto chci prave kvuli tomu nahonu na zadek

Odpovědět