M40

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
jerry

M40

Příspěvek od jerry » 21. 05. 2004 15:42

Zdar lidi,mám problém,jezdím už pár let 318i M10,ale přemýšlím o M40,auto samotný už celkem znám,ale nemám žádný zkušenosti s M40 motorem.Na co si dát při koupi největší pozor.Slyšel jsem,že hydroštěly občas pozlobí a taky občas kladky na rozvodovým řemenu.
Mužete mi poradit?

Dík :idea:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 21. 05. 2004 22:13

Nevím jestli někoho nenaseru ,ale M 40 mi teda moc nesedí.Každý koho znám a má M40 tak má problěmy s hydroštelama, vačkou,atd.Být tebou tak si nechám starou dobrou klasiku M 10,která vydrží třikrát tolik než M40.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 22. 05. 2004 05:50

no já jsem měl 5 E30 s motorem M40 a cvakalo jedno jinak pohoda
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 22. 05. 2004 11:15

tomik píše:Nevím jestli někoho nenaseru ,... Být tebou tak si nechám starou dobrou klasiku M 10,která vydrží třikrát tolik než M40.
No minimálně 3x tolik, možná i 4x až 5x víc než m40 :lol:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22. 05. 2004 11:21

mám takový pocit že ten problém s hydroštely je v oleji
měl jsem Mitsubishi Eclipse, taky cvakaly zdvihy a stačilo nalít trochu hustší olej a měl jsem klid, tak tam všichni necpěte plnou syntetiku začínající 0w která je zbytečně řídká a z hydra hned vyteče a budete mít klid i s M 40
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 22. 05. 2004 15:44

Mirek píše:mám takový pocit že ten problém s hydroštely je v oleji
měl jsem Mitsubishi Eclipse, taky cvakaly zdvihy a stačilo nalít trochu hustší olej a měl jsem klid, tak tam všichni necpěte plnou syntetiku začínající 0w která je zbytečně řídká a z hydra hned vyteče a budete mít klid i s M 40
Přesně tak,zlatej minerál

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 22. 05. 2004 19:13

A ta tvoje M10 už je v háji?? Myslíš, že pro těch pár koní se to vyplatí?? :? :wink:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

jerry

Příspěvek od jerry » 22. 05. 2004 19:52

Stepan píše:A ta tvoje M10 už je v háji?? Myslíš, že pro těch pár koní se to vyplatí?? :? :wink:
Néé,motor jako zvon-dokonce stříkačka,ani to nežere,ale je to e21,takže kastle už něco zažila a dát jí pořádně do kupy,no to bych se prohnul a tý práce...ani nemluvě,i když na žraloka to není vubec zlý.
A popravdě díly(použitý)jsou na e30 levnější než na e21,porovnej ceny na klubech.Po pravdě lidi,co tady prodávají díly na E30,jsou často až o polovinu levnější.viděl jsem to,když jsem scháněl blbý dveře,na žraloka je sehnat pod litr,dost problém,nikdo neví,co by si zato řekl(nechci s nikoho dotknout)na e30 je to přitom pohoda.To jen pro případ.Takže tady máš pár důvodů :roll:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 22. 05. 2004 22:28

Aha, takže máš e21 a chceš kupovat e30??
Já myslel že to chceš předrbat do stejnýho auta :idea: :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Odpovědět