
BMW 350i v12
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
a na tos prisel kde ty EXPERTE?DAN píše:
Když si znalec vybírá mezi 850i a 840i - tak bere 840i....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
StanlyGR: vysvetli mi prosimta, ako to ze M60 da M70tke naprdel, ked M70 ma o 50nm a 14ps viac? Pretoze ma 4ventilovu techniku a M70 je 2ventil? ach, jaj, zacina mi to pripadat ako diskusia M30 vs M50, sa uz zobudte ludia a zistite si daco o tom ako pracuju motory, co je to BMEP, aky vplyv maju ktore paramtere na zrychlenie auta (odporucam tento clanok: http://www.e31.net/torque_e.html). Mimochodom, M70 ma 155kg (holy motor) a M60 146kg, skutocne obrovsky rozdiel. Za seba mozem povedat ze asi som vobec nie som znalec, lebo kupovat tak osmu, tak j*bem na nejake 840i, ale jednoznacne idem po 850i v manuali alebo 850csi, lebo ten motor krasne vyplni cely priestor pod kapotou, je to kralovska koncepcia s velmi vyvazenym chodom (odporucam dalsi clanok o tom ako je ktora motorva koncepcia vyvazena: http://www.e31.net/engines_e.html), ktory 8 valec (crossplane a flatplane uz vobec) nikdy nedosiahne a napokon IDE lepsie.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
4litr M60 je celkem srac motor, M62 uz je lepsi..... ohledne spolehlivost M70 V12 je podle me dost spolehlivej motor, rozhodne na tom neni hur nez M60... a M70 sezenes raz dva, pac ty motory se neserou a jsou tudiz vicemene bezcenny.... co se tyce servisu, tak nevim v cem by u V12 mel byt narocnejsi???...A kdyz uz kupujes e31 tak rozdil ve spotrebe naky cca. 2litry asi nejsou rozhodujici....nehlede na to ze V8 v e31 je vylozene oskliva....StanleyGR píše:já teda znalec nejsem ale taky bych si vybral ten 4litr... dynamika přibližně stejná, spotřeba, spolehlivost a servisy lepčejší...
navíc když v tom náhodou zakuká tak se ten motor bude o fous líp shánět...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
pokud vím napsal jsem že dynamika bude přibližně stejná a že ten lehký deficit vyváží jiné výhody a ty by pro mne byly rozhodující.... nebo ne?Helldiver píše:StanlyGR: vysvetli mi prosimta, ako to ze M60 da M70tke naprdel,
krom toho všechno co tu píšu jsou mé názory a neprezentuju to tu jako dogma, pochopitelně že co clověk to názor...
a váhový rozdíl 60ky a 70ky (zastavěné do třícy) se znásobí těžištěm víc vpředu... krom toho si myslím a psal jsem že oba tyhle motory dostanou v zatáčkách bití od podstatně slabších ale lehčích motorů.
ale opět, můj názor... (ale potvrzený v praxi...

a že se bude o fous líp shánět? vycházím z toho kterých motorů bylo vyrobeno více... samo že bude záležet taky na náhodě...
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
sorry....melo tam byt ZNALCEDAN píše:Proč mě takhle "tituluješ" ? Měls to ještě napsat větším písmem a jinou barvou.Radek_750iA píše:a na tos prisel kde ty EXPERTE?DAN píše:
Když si znalec vybírá mezi 850i a 840i - tak bere 840i....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Re: f
netvrdím že mám pravdu, ale myslím si to...koderat píše:Stim těžištěm nemáš pravdu,játo mam v kabru a nemam stim problem.

stejně jako to že bys dostal v zatáčkách i od seriový dvapětky čáru až běda...


dobrá, od dvaosmičky, at nežeru...
neber si to osobně prosím...


Naposledy upravil(a) StanleyGR dne 04. 10. 2008 19:24, celkem upraveno 2 x.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu kde se ve tvým cca 30kg vážícím tělíčku bere ta drzost srát se do mě.Radek_750iA píše:sorry....melo tam byt ZNALCEDAN píše:Proč mě takhle "tituluješ" ? Měls to ještě napsat větším písmem a jinou barvou.Radek_750iA píše: a na tos prisel kde ty EXPERTE?
Internet viď.

BMW The Ultimate Driving Machine
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
nevim proc to hrotis..... za EXPERTA jsem se omluvil a opravil na ZNALCE, na ktereho jsi se ty sam pasovalDAN píše:
Nechápu kde se ve tvým cca 30kg vážícím tělíčku bere ta drzost srát se do mě.
Internet viď.


205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
nez budete neco vymejslet, kouknete se na vahovy rozdily motoru..
pak zalezi na zastavbe..neni to origo, takze zalezi jak kterej kutil to vymysli..
a hlavni je, na co je to auto pouzivany..
kazdopadne cena mi prijde jako nesmysl..(ale necetl sem to cely...)..

pak zalezi na zastavbe..neni to origo, takze zalezi jak kterej kutil to vymysli..
a hlavni je, na co je to auto pouzivany..
kazdopadne cena mi prijde jako nesmysl..(ale necetl sem to cely...)..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Prostě mě to nasralo. Co to bylo od tebe za příspěvek ? Já se rozhodně neprohlašuju za experta - tak to nebylo myšleno !!!Radek_750iA píše:nevim proc to hrotis..... za EXPERTA jsem se omluvil a opravil na ZNALCE, na ktereho jsi se ty sam pasovalDAN píše:
Nechápu kde se ve tvým cca 30kg vážícím tělíčku bere ta drzost srát se do mě.
Internet viď.Pokud ovsem toto beres jako drzost a srani......
A nejak nechapu tvou narazku na mou telesnou hmotnost..... nebo se domnivas, ze diky zrejme tve vyssi telesne hmotnosti maji i tve nazory vetsi vahu:?:
Když kamarád scháněl 850i, tak mu lidi, který v Německu kšeftujou a opravujou BMW říkali, že 840i a 850i jedou skoro stejně - a když na to příjde, tak se 840i chová ve všem líp - akorát 850i jede rychleji rovně. Docela mě jejich názor tenkrát překvapil, tak jsem se na to začal vyptávat lidí co s BMW dělaj - kdo se tom vyzná, skoro každej mi řekl, že by radši bral 840i. Proto jsem napsal, co jsem napsal.
Jo, možná je to debilní věta, ale je to jen věta - mrdka, není to prohlášení nějaký univerzální pravdy.
Ty jsi ji vytrhl z kontextu a beru to do tebe jako, že se do mě sereš. Proč ? Není přece důvod. Ser se do tý věty, ne do mě.
Pak se, povzbuzen tebou, přidá další jouda - ten se zase vysmívá tomu, že M70 má menší kompresní poměr jak M60. Protože zřejmě chce vtipně reagovat. Jeho příspěvek má přitom váhu hovna u cesty - 2 smajlíci. Hlavně, že si dal práci s citováním - vytrhováním vět z kontextu.
M60 mám a nedám na ní dopustit. Je to novější motor jak M70 minimálně svou koncepcí, použitými technologiemi.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
A me zase nasral tvuj prispevek z ktereho pro me vyznelo, ze znalec si koupi 840 a blbec 850....
Ja jsem nikde netvrdil, ze 850 je nejak vyrazne lepsi,ale jak uz jsem v nejaky diskuzi kdysi psal, tak mi proste na 840 vadi vzhled motoroveho prostoru -tim nechci rict, ze V8 je osklivy motor,ale proste mi v e31 prijde nepatricny, nehlede na to ze proste pro me je spojeni e31=850 a 850 proste byl vrchol cele nabidky
A jak uz jsem psal, cenovy rozdil servisu na motorech V12 a V8 je temer zanedbatelny -urcite v provozu e31, kterou si dnes uz asi moc lidi na bezny provoz nekupuji. Nehlede na to,ze sehnat 840 s manualem je jeste vetsi zazrak nez 850.... A aby to nevyznelo tak, ze jsem nejaky uctivac M70 potazmo V12.....v e38 jsem to vylozene nechtel a sel po M62TU
A k rozdilu mezi M60 a M70 je to zas na dlouho debatu,ale me oba ty motory prijdou vicemene na stejny urovni...ano M60 uz ma 4ventily na valec,ale zase ma vsude lanka atd. Ale to uz je fakt dalsi debata o hovne
Pripadne asi vic po SZ at to tady nezasirame nasima hovnama, na to jsou zde na foru vetsi experti....



A k rozdilu mezi M60 a M70 je to zas na dlouho debatu,ale me oba ty motory prijdou vicemene na stejny urovni...ano M60 uz ma 4ventily na valec,ale zase ma vsude lanka atd. Ale to uz je fakt dalsi debata o hovne

Pripadne asi vic po SZ at to tady nezasirame nasima hovnama, na to jsou zde na foru vetsi experti....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem psal svý kecání, který je jen mým názorem, jen ho tady zveřejňuju. Nebylo mým cílem někoho urazit. Ani ve snu by mě nenapadlo, že si jeden člověk obrátí proti sobě to, když napíšu, že znalci většinou volí v e31 8válec. Vždyť to přece neznamená, že ten, kdo si koupí e31 s 12 válcem je automaticky blbec.Radek_750iA píše:A me zase nasral tvuj prispevek z ktereho pro me vyznelo, ze znalec si koupi 840 a blbec 850....Ja jsem nikde netvrdil, ze 850 je nejak vyrazne lepsi,ale jak uz jsem v nejaky diskuzi kdysi psal, tak mi proste na 840 vadi vzhled motoroveho prostoru -tim nechci rict, ze V8 je osklivy motor....



Podle mě, jsi se svým příspěvkem mě snažil urazit. Já jsem sebe neoznačil za znalce. Nejsem žádnej znalec - E31 jsem nikdy neměl. Vycházel jsem jen z názorů lidí, který považuju za znalce.
Mě se to samozřejmě dotklo. Vždyť já jsem se do nikoho nesral. Mluvíme přece o motorech.
Toto je konečně něco zajimavýho k tématu.Radek_750iA píše: A k rozdilu mezi M60 a M70 je to zas na dlouho debatu,ale me oba ty motory prijdou vicemene na stejny urovni...ano M60 uz ma 4ventily na valec,ale zase ma vsude lanka atd. Ale to uz je fakt dalsi debata o hovne....
Promiň mi můj příspěvek na tebe, ale musíš pochopit, že jsi mě jen mohl naštvat. Já se do nikoho nechci navážet - vždy jsem se doposud jen bránil. Tím samozřejmě nesnižuju to, že jsem kanál sprostej,... a občas do někoho rejpnu.
ende šlus

BMW The Ultimate Driving Machine
Já se nesmál té nízké kompresy, ale tomu, že M60 dá M70 naprdel ve všech směrech. Za to každů tvůj příspěvek z 3100 má váhu zlata. S citováním není moc práce, jen kliknu na tlačítko citovat - stejně jako to plno lidí dělá namísto tlačítka zaslat odpověd. Vytrhování vět z kontextu? Jen jsem octitoval to, na co jsem reagoval.DAN píše:Pak se, povzbuzen tebou, přidá další jouda - ten se zase vysmívá tomu, že M70 má menší kompresní poměr jak M60. Protože zřejmě chce vtipně reagovat. Jeho příspěvek má přitom váhu hovna u cesty - 2 smajlíci. Hlavně, že si dal práci s citováním - vytrhováním vět z kontextu.
Pííís

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella