BMW 350i v12
Prodejce je z Estonska,tam jde asi taky všechno...BALI píše:u nás by ta stavba možná vyšla levněji,ale troufam si říct že z německa ta V12 bude zapsaná v techničáku,což u nás nedocílíš

exE30-316,318,is,325,324td exE24-630cs,628csi,635csi exE23-735i
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
lepsi varianta bude motor 3.6 z me e34...v12 musi byt tezka jako krava i ta 3.6 je uz tezzsi 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
šlo mi o to že 4,4ka je lehčí a i tak je nesmyslně těžká... jen znásobí bolest E30, poměr váhy předek zadek...
další věc je provoz a servis a další je že to na tak lehkým zadku prostě nepřeneseš na zem... musíš dát strašlivý papuče a když se dostaneš do fáze kdy to začínáš tak nějak přenášet na zem tak ti začnou poloosy praskat jak mrkve...
a než tohle přemotorovaný nevyvážený hovado našteluješ do zatáčky tak jsou vánoce...
další věc je provoz a servis a další je že to na tak lehkým zadku prostě nepřeneseš na zem... musíš dát strašlivý papuče a když se dostaneš do fáze kdy to začínáš tak nějak přenášet na zem tak ti začnou poloosy praskat jak mrkve...

a než tohle přemotorovaný nevyvážený hovado našteluješ do zatáčky tak jsou vánoce...
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
pokud bys to přenesl tak problém není žádný... ale to se ti u tohohle auta jen tak nepovede a pojedeš prdelí napřed dřív než si budeš přát... přinejmenším dveřmi napřed, což je sice efektní, ale výsledný čas ti to nezlepší...Chvalda 318iS píše:To nevidím jako problém, k tomu účelu se to snad staví, ne?StanleyGR píše:další problém je moc kroutaku už skoro od volnobehu... což bude problém na výjezdu ze zatáček...
něco jinýho by to bylo na drifty, ale pokud se bavíme o čistý stopě, okruhovým ježdění nebo vrchách, časech a rychlosti, tak je tohle auto v trusu...

můj názor... nekamenovat prosím...

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Takhle s tím souhlasím, ale pochybuju že by to člověk který by to postavil v našich podmínkách chtěl jezdit pouze na okruzích (důvodem jsou samožřejmě finance), tady se spíš jezdí v provozu, takže by to víceméně nevadilo a bylo by to i částečně žádoucí... Je jasný že pokud nejezdíš čistou stopu (což by s tímhle autem asi úplně nešlo), přicházíš o cenné vteřiny, což není na okruhu právě ok
, ale právě proto si myslím že by to nikdo snad ani na okruhy nestavil, spíš pro zábavu 


to je pravda, ale na druhou stranu, proč stavět něco co bude pomalejší než originál? (snad krom dálnice)
další věc je že tenhle motor je myslím první celohlína co v Mnichově udělali a s tím souvisí to že dost praskaj bloky a celkově to není zrovna vrchol spolehlivosti, další je ukrutná spotřeba... u hračky se to sice tak nebere, ale proč platit 18 a víc litrů když se stejným výkonem (4,4) budu jezdit podstatně levněji...
další věc je že tenhle motor je na zástavbu tak velkej, že se tam nevejde topení a nejsem si jistej jestli servo...
jako kuriozita to není špatný, ale asi by mne trochu sralo že si se mnou v zatáčce utře prdel i zpocený ISo...
další věc je že tenhle motor je myslím první celohlína co v Mnichově udělali a s tím souvisí to že dost praskaj bloky a celkově to není zrovna vrchol spolehlivosti, další je ukrutná spotřeba... u hračky se to sice tak nebere, ale proč platit 18 a víc litrů když se stejným výkonem (4,4) budu jezdit podstatně levněji...
další věc je že tenhle motor je na zástavbu tak velkej, že se tam nevejde topení a nejsem si jistej jestli servo...
jako kuriozita to není špatný, ale asi by mne trochu sralo že si se mnou v zatáčce utře prdel i zpocený ISo...

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím se vším co napsal StanleyGR. Několik málo více Nm a snad i kW nevyváží všechny mínusy - vyšší hmotnost, horší rozložení hmotnosti - auto s touto zástavbou nezatáčí - má tendenci opouštět zatáčku po tečně, nebo ještě hůř - je to hrozný.
Já bych z M70 zas tak vysranej nebyl - hodí se do sedmy, do E24,.. ale ne do maličký E30. Na co, kdo potřebuje nějakou kulitvovanost chodu v E30, nehledě na to, že i 12 vál může jen nepravidelně. Ten motor je dělanej do sedmy k automatům. Má taky nejnižší kompresní poměr. M60 mu dá na prdel ve všech směrech, o M62,... nemluvě.
Když si znalec vybírá mezi 850i a 840i - tak bere 840i. Těch pár krátkonohejch koníků nevynahradí zhoršený jízdní vlastnosti.
8 válec je prostě lepší.
Já bych z M70 zas tak vysranej nebyl - hodí se do sedmy, do E24,.. ale ne do maličký E30. Na co, kdo potřebuje nějakou kulitvovanost chodu v E30, nehledě na to, že i 12 vál může jen nepravidelně. Ten motor je dělanej do sedmy k automatům. Má taky nejnižší kompresní poměr. M60 mu dá na prdel ve všech směrech, o M62,... nemluvě.
Když si znalec vybírá mezi 850i a 840i - tak bere 840i. Těch pár krátkonohejch koníků nevynahradí zhoršený jízdní vlastnosti.
8 válec je prostě lepší.

BMW The Ultimate Driving Machine
ale ona i ta 4,4 je moc těžká a výkon nepřeneseš...
jako ideální motor na zástavbu do E30 vidím 2,8
a) lehký motor, nezkurvíš si váhové rozložení a tím jízdní vlastnosti, právě naopak
b) s úpravou co dělala Alpina (převrtat, vačky a software) to má 250 koní, příjemný průbeh výkonu a kroutaku
c) rozumný pořizovací a servisní náklady, výborná spolehlivost
d) i na kravení (burnouty, dfifty apod) tenhle výkon na třícu stačí...
e) žádná tříca s V8 ani V12 ti snad krom sprintů a dálnice nedá čáru...

jako ideální motor na zástavbu do E30 vidím 2,8

a) lehký motor, nezkurvíš si váhové rozložení a tím jízdní vlastnosti, právě naopak
b) s úpravou co dělala Alpina (převrtat, vačky a software) to má 250 koní, příjemný průbeh výkonu a kroutaku
c) rozumný pořizovací a servisní náklady, výborná spolehlivost
d) i na kravení (burnouty, dfifty apod) tenhle výkon na třícu stačí...
e) žádná tříca s V8 ani V12 ti snad krom sprintů a dálnice nedá čáru...

Zapomínáte na to, že V8 je mnohem kratší, takže větší část hmotnosti je za přední nápravou, tím je rozložení hmotnosti lepší, takže ta V8 není špatně ovladatelná, oproti V12 je to sakra rozdíl.
Problém s přenosem výkonu ale rozhodně bude, ten krouťák je masakr. 


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

samo že na tom je V8 líp než V12, ale V6 bude kralovat, s tím celohliníkem seš na váze litinovýho čtyřválce (plus mínus)...
a bude ti k prdu že máš lepší sprint o vteřinu ( pokud teda nebudeš gumovat ještě na čtyřku), protože když budeš chtít stačit dvaosmě tak to v první zatáčce zahodíš jak opičák buchtu...
a bude ti k prdu že máš lepší sprint o vteřinu ( pokud teda nebudeš gumovat ještě na čtyřku), protože když budeš chtít stačit dvaosmě tak to v první zatáčce zahodíš jak opičák buchtu...
