BMW 350i v12

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1140
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

BMW 350i v12

Příspěvek od Wita » 03. 10. 2008 16:56


Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 03. 10. 2008 17:29

za ty kacky si to necham radeji udelat ..... jako asi to bude pecka, ale do E30 trochu tezky agregat na predek nemyslite ?

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1140
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 03. 10. 2008 17:33

Tak to ja vubec nemam predstavu kolik muze stat takova zastavba.Pravda ze lepsi by byl nakej M Power motor

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 03. 10. 2008 17:57

Teda ze zadu je to divný,ta lišta tam,ale jinak líbí se mi ta nenápadnost.Na venek do poslední chvíle vobyčejná pěkná tříca,jen než kouknete pod kapotu na to monstrum tam :)

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 03. 10. 2008 18:05

u nás by ta stavba možná vyšla levněji,ale troufam si říct že z německa ta V12 bude zapsaná v techničáku,což u nás nedocílíš

jeeena
Příspěvky: 724
Registrován: 03. 11. 2004 22:30
Bydliště: Okolo zdroje,Prazdroje...

Příspěvek od jeeena » 03. 10. 2008 20:37

BALI píše:u nás by ta stavba možná vyšla levněji,ale troufam si říct že z německa ta V12 bude zapsaná v techničáku,což u nás nedocílíš
Prodejce je z Estonska,tam jde asi taky všechno... :lol:
exE30-316,318,is,325,324td exE24-630cs,628csi,635csi exE23-735i
E30-318is,324td
E23-735i
E24-645csi
E39-530D touring,525i touring

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 03. 10. 2008 21:10

aha... já viděl .de tak jsem ani nekoukal odkud je :oops:

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 04. 10. 2008 09:45

lepsi varianta bude motor 3.6 z me e34...v12 musi byt tezka jako krava i ta 3.6 je uz tezzsi :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 11:08

nesmyslně utracený prachy... zhruba stejný výkon má 4,4ka a je to osmiválec celohliník, čiliže je nepoměrně lehčí... a i s tou 4,4kou budeš dobrej tak akorát na sprintu... přijde zatáčka a máš problém, na okruhu te pojede i 325ka... :wink: je to vyzkoušený... :wink:
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 04. 10. 2008 11:34

Ten dvanáctivál je ale taky celohliník :wink: . Hmotnost 240 kg. Dobře tak 4,4 má stejnej výkon - má i stejnej krut? Navíc se muusí se brát v úvahu taky kultivovanost chodu :idea:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 11:43

šlo mi o to že 4,4ka je lehčí a i tak je nesmyslně těžká... jen znásobí bolest E30, poměr váhy předek zadek...
další věc je provoz a servis a další je že to na tak lehkým zadku prostě nepřeneseš na zem... musíš dát strašlivý papuče a když se dostaneš do fáze kdy to začínáš tak nějak přenášet na zem tak ti začnou poloosy praskat jak mrkve... :lol:
a než tohle přemotorovaný nevyvážený hovado našteluješ do zatáčky tak jsou vánoce...
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 11:45

další problém je moc kroutaku už skoro od volnobehu... což bude problém na výjezdu ze zatáček... :?
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 04. 10. 2008 12:10

StanleyGR píše:další problém je moc kroutaku už skoro od volnobehu... což bude problém na výjezdu ze zatáček... :?
To nevidím jako problém, k tomu účelu se to snad staví, ne?
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 13:19

Chvalda 318iS píše:
StanleyGR píše:další problém je moc kroutaku už skoro od volnobehu... což bude problém na výjezdu ze zatáček... :?
To nevidím jako problém, k tomu účelu se to snad staví, ne?
pokud bys to přenesl tak problém není žádný... ale to se ti u tohohle auta jen tak nepovede a pojedeš prdelí napřed dřív než si budeš přát... přinejmenším dveřmi napřed, což je sice efektní, ale výsledný čas ti to nezlepší...

něco jinýho by to bylo na drifty, ale pokud se bavíme o čistý stopě, okruhovým ježdění nebo vrchách, časech a rychlosti, tak je tohle auto v trusu... :twisted:
můj názor... nekamenovat prosím... :lol:
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 04. 10. 2008 13:26

Takhle s tím souhlasím, ale pochybuju že by to člověk který by to postavil v našich podmínkách chtěl jezdit pouze na okruzích (důvodem jsou samožřejmě finance), tady se spíš jezdí v provozu, takže by to víceméně nevadilo a bylo by to i částečně žádoucí... Je jasný že pokud nejezdíš čistou stopu (což by s tímhle autem asi úplně nešlo), přicházíš o cenné vteřiny, což není na okruhu právě ok :wink:, ale právě proto si myslím že by to nikdo snad ani na okruhy nestavil, spíš pro zábavu :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 13:35

to je pravda, ale na druhou stranu, proč stavět něco co bude pomalejší než originál? (snad krom dálnice)
další věc je že tenhle motor je myslím první celohlína co v Mnichově udělali a s tím souvisí to že dost praskaj bloky a celkově to není zrovna vrchol spolehlivosti, další je ukrutná spotřeba... u hračky se to sice tak nebere, ale proč platit 18 a víc litrů když se stejným výkonem (4,4) budu jezdit podstatně levněji...
další věc je že tenhle motor je na zástavbu tak velkej, že se tam nevejde topení a nejsem si jistej jestli servo...
jako kuriozita to není špatný, ale asi by mne trochu sralo že si se mnou v zatáčce utře prdel i zpocený ISo... :wink:
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 04. 10. 2008 14:01

Souhlasím se vším co napsal StanleyGR. Několik málo více Nm a snad i kW nevyváží všechny mínusy - vyšší hmotnost, horší rozložení hmotnosti - auto s touto zástavbou nezatáčí - má tendenci opouštět zatáčku po tečně, nebo ještě hůř - je to hrozný.

Já bych z M70 zas tak vysranej nebyl - hodí se do sedmy, do E24,.. ale ne do maličký E30. Na co, kdo potřebuje nějakou kulitvovanost chodu v E30, nehledě na to, že i 12 vál může jen nepravidelně. Ten motor je dělanej do sedmy k automatům. Má taky nejnižší kompresní poměr. M60 mu dá na prdel ve všech směrech, o M62,... nemluvě.

Když si znalec vybírá mezi 850i a 840i - tak bere 840i. Těch pár krátkonohejch koníků nevynahradí zhoršený jízdní vlastnosti.
8 válec je prostě lepší. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 14:14

ale ona i ta 4,4 je moc těžká a výkon nepřeneseš...
jako ideální motor na zástavbu do E30 vidím 2,8 :wink:
a) lehký motor, nezkurvíš si váhové rozložení a tím jízdní vlastnosti, právě naopak
b) s úpravou co dělala Alpina (převrtat, vačky a software) to má 250 koní, příjemný průbeh výkonu a kroutaku
c) rozumný pořizovací a servisní náklady, výborná spolehlivost
d) i na kravení (burnouty, dfifty apod) tenhle výkon na třícu stačí...
e) žádná tříca s V8 ani V12 ti snad krom sprintů a dálnice nedá čáru...

:wink:
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 04. 10. 2008 15:00

Zapomínáte na to, že V8 je mnohem kratší, takže větší část hmotnosti je za přední nápravou, tím je rozložení hmotnosti lepší, takže ta V8 není špatně ovladatelná, oproti V12 je to sakra rozdíl. :wink: Problém s přenosem výkonu ale rozhodně bude, ten krouťák je masakr. :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
StanleyGR
Příspěvky: 69
Registrován: 19. 09. 2008 12:51

Příspěvek od StanleyGR » 04. 10. 2008 15:22

samo že na tom je V8 líp než V12, ale V6 bude kralovat, s tím celohliníkem seš na váze litinovýho čtyřválce (plus mínus)...
a bude ti k prdu že máš lepší sprint o vteřinu ( pokud teda nebudeš gumovat ještě na čtyřku), protože když budeš chtít stačit dvaosmě tak to v první zatáčce zahodíš jak opičák buchtu... :wink:
tel:775 995 727

www.race-tech.cz

Odpovědět