Výměna motoru a stk
Výměna motoru a stk
Máte s tím někdo zkušenost,když dám do e34 2,0 24v 2,5 24v,tak to vzhledově nebude poznat,přepsat čísla by taky nebyl problém,ale projde to přes emise,nebude to mít větší hodnoty?
Re: Výměna motoru a stk
hodnoty ceho?? HC, CO, CO2Jurnec píše:Máte s tím někdo zkušenost,když dám do e34 2,0 24v 2,5 24v,tak to vzhledově nebude poznat,přepsat čísla by taky nebyl problém,ale projde to přes emise,nebude to mít větší hodnoty?
HC a CO by melo byt stejne pokud bude vse (lambda, katy) fungovat jak ma. Jedine co by mohlo byt vyssi (vetsi obsah = vice spaleneho paliva = vice vypusteneho CO2) je CO2, ale to stejne nezmeri. Takze si myslim, ze to na normalni nestourave STK projde. Ale nesazej na to, ze kdyz prerazis typ motoru, ze to nepoznaj kdyz budou chtit...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jak kde a jak kdy.Jurnec píše:...co mám zkušenosti s stk tak sou většinou byly rádi když to číslo vůbec přelouskali,a když se přerazí kvalitně tak to bude v poho.
Koncem září na STK - kontrola celkem dost širokýho okolí VIN a u čísel motoru (ani nevím proč, šlo o stejný typ jako v papírech, výrobní číslo se stejně evidovat nemusí) to kontroloval nějakým nástřikem.
325
Ja se chystam na neco podobnyho ... mam e30 320i kabrio a hodlam z ni udelat prez zimu 325i 

774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL