
jízda pro život
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Principem bylo, jet co nejvíc plynule - což jsem se dozvěděl až potom, co jsem nepřetržitě zkoušel co to auto vydrží.
Nešlo vůbec utrhnout, svině.
Takže zas nic nevyhraju, za to jsem možná zabrzdil z cca 160km/h na nejkratší možný vzdálenosti v životě,...
Gumy dostaly zabrat no, možná, že jsme zkřivily trošku brzd. kotouče,.. 
Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.

Takže zas nic nevyhraju, za to jsem možná zabrzdil z cca 160km/h na nejkratší možný vzdálenosti v životě,...


Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.
BMW The Ultimate Driving Machine
klasickej cech . pucej mu na par kilaku auto a musi tomu dat čočku ve všech směrechDAN píše:Principem bylo, jet co nejvíc plynule - což jsem se dozvěděl až potom, co jsem nepřetržitě zkoušel co to auto vydrží.Nešlo vůbec utrhnout, svině.
Takže zas nic nevyhraju, za to jsem možná zabrzdil z cca 160km/h na nejkratší možný vzdálenosti v životě,...Gumy dostaly zabrat no, možná, že jsme zkřivily trošku brzd. kotouče,..
Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.


Taky sem měl 118dDAN píše:Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.

Co se ti na tom nelibi?Kvidas píše:klasickej cech . pucej mu na par kilaku auto a musi tomu dat čočku ve všech směrech![]()


e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
Mikka.M5 píše:Taky sem měl 118dDAN píše:Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.![]()
Co se ti na tom nelibi?Kvidas píše:klasickej cech . pucej mu na par kilaku auto a musi tomu dat čočku ve všech směrech![]()
Vždyt to neni auto kámoša nebo firemní, ale koupí si ho někdo cizí v aukci se slušnou slevou a neříkej, že ty bys s tím jel usporně
ja si myslim ze inzenyri z Bmw uz auto testovali a nepotrebujou k tomu nakyho Dana. Chovat se trosku k pucenej veci to by to chtelo.Nehlede na to ze ty auta jdou do aukce. A ne to rasovat! tot muj nazor.DAN píše:jsem nepřetržitě zkoušel co to auto vydrží.Nešlo vůbec utrhnout, svině.
, Gumy dostaly zabrat no, možná, že jsme zkřivily trošku brzd. kotouče,..![]()
mel sem pucenou 330ci. nejelisme podle predpisu, zkusil sem si akceleraci a brzdy , protoze kupovat E92 jen tak v planu nemam


- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Tys u toho byl, že si dovoluješ mě soudit - nadávat mi do cechů ? Ty mě znáš ? Chytáš se každého slova, jako hovno košile.Kvidas píše:klasickej cech . pucej mu na par kilaku auto a musi tomu dat čočku ve všech směrechDAN píše:Principem bylo, jet co nejvíc plynule - což jsem se dozvěděl až potom, co jsem nepřetržitě zkoušel co to auto vydrží.Nešlo vůbec utrhnout, svině.
Takže zas nic nevyhraju, za to jsem možná zabrzdil z cca 160km/h na nejkratší možný vzdálenosti v životě,...Gumy dostaly zabrat no, možná, že jsme zkřivily trošku brzd. kotouče,..
Aspoň teda ty brzdy, protože na rozjezd je to líný jak veš.![]()
To auto se zas tak moc ničit nedalo.
1) jel jsem v Praze - městskej provoz to prostě neumožní, jo na každým kruháku jsem sešlápnul elektronickej plyn - nedělo se vůbec nic
2) když už jsem to roztáhnul, co to šlo, tak jediný, co se dalo vyzkoušet, byly brzdy
Jel jsem s 320d - s tou se opravdu užít nedá skoro vůbec nic, vlastně nic - auto netáhne, jen dobře brzdí. Uvnitř se mi samozřejmě nelíbí ( nějak se to spíš zhoršuje, než zlepšuje - můj názor ), snad jen sedačky jsou suprový.
330Ci už k dispozici nedávali, prej ztrácelo moc na ceně, každej mu prej dával pokouřit.
Jestli chceš moralizovat, tak si vyber někoho jinýho, ty inženýre z BMW.
A nebo sem dej údaj o tom, kdy jsi přesně jel a kde + SPZ auta, který ti půjčili - aby jsi si vyzkoušel akceleraci a brzy, protože neplánuješ, že si ho budeš někdy kupovat - to je fakt relevantní důvod něco zkoušet. Tím se dá samozřejmě omluvit, že jsi si taky něco jen zkoušel, i když jsi měl jet podle předpisů a hlavně co nejplynuleji.
Jo jo.

Zloděj, kterej nemá příležitost krást se automaticky považuje za slušnýho člověka.

BMW The Ultimate Driving Machine
To DAN:
Já měl taky 320d a nezdálo se mi, že by to netáhlo. Na kruháku se dokonce objevil náznak drifu (to už řídil kamarád se kterym jsem se střídal). Ale souhlasim s tim, že vnitředk nic moc - aspoň pro mě, jsem si připadal pod tou palubkou takovej nějak příliš nahečmanej, tunel je taky jako kráva ...
Já měl taky 320d a nezdálo se mi, že by to netáhlo. Na kruháku se dokonce objevil náznak drifu (to už řídil kamarád se kterym jsem se střídal). Ale souhlasim s tim, že vnitředk nic moc - aspoň pro mě, jsem si připadal pod tou palubkou takovej nějak příliš nahečmanej, tunel je taky jako kráva ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Nic jinýho než snaha něco s tím udělat se s tím autem dělat nedalo. Ale i tak to byl přesnej opak toho co bylo smyslem tý jízdy - měla být co nejplynulejší. To byl smysl mého sdělení - nechlubil jsem se tím, že jsem jim zničil auto.Kvidas píše:tak pokud tomuhle rikas zkouset co auto vydrzi... tim ze prudce zabrzdis a prislapnes na kruhaci plyn tak se tu nemame o cem bavit to ji je snad jasny![]()
Když dám na kdekoli - na kruháku, na křižovatce, v zatáčce svým koním pít, tak jako v tý e90, tak se dějí věci - v e90 320d se dělo hovno. Jel jsem co nejvíc jako prase, ale to bylo asi tak všechno. Měl jsem je co nejvá slušně.

BMW The Ultimate Driving Machine
a i s tim si poradilo docela dobreDAN píše:To nejde, všechny ty elektronický pičičurinky neumožní ani rychlejc projet na kruháku.Stany píše:Jo a ani to pořádně nezahořelozlatá 30ka
To auto se prostě nedá dostat do nějaký limitní situace, kromě rozjetí na vyšší rochlost a pak zatočit do sraček.


ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Ted sem na aukru našel ty auta z jízdy pro život v aukci .. Tak nevim - buď je zkouší proda i takhle nebo si někdo dělá šoufky. Např.: http://www.aukro.cz/item450869796_jizda_pro_zivot.html
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA