Vacka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Vacka

Příspěvek od Helldiver » 25. 09. 2008 14:10

Caute, kupovali ste uz niekto novu vacku z BMW? lebo ja som si bol dneska po nu a cela je zaliata v takom divnom ochrannom vosku, moc sa mi to nechce skrabat dole, myslite ze to mozem normalne "odkvapkat" pod svieckou? Ci ta teplota nahodou neposkodi loziska a jednotlive vacky... Viem ze sa pytam na uplnu blbost, ale tak ak ma dakto nejaky napad alebo osvedceny postup tak to fakt rad uvitam:)).
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Vacka

Příspěvek od Max-Max » 25. 09. 2008 21:30

Helldiver píše:Caute, kupovali ste uz niekto novu vacku z BMW? lebo ja som si bol dneska po nu a cela je zaliata v takom divnom ochrannom vosku, moc sa mi to nechce skrabat dole, myslite ze to mozem normalne "odkvapkat" pod svieckou? Ci ta teplota nahodou neposkodi loziska a jednotlive vacky... Viem ze sa pytam na uplnu blbost, ale tak ak ma dakto nejaky napad alebo osvedceny postup tak to fakt rad uvitam:)).
som prekvapeny ze taky odbornik toto nevie... teplota plamena sviecky je 600C max, teplota materialovych zmien pre ocel je o dost vyssia... a mimochodom, ide to aj horucou parou
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 25. 09. 2008 21:42

To viem ze by sa neroztavila vacka, ale neviem ci nahodou nemaju loziska a vacky nejaky specialny povrch, ktoremu by to mozno mohlo uskodit, metalurgii sa moc nerozumiem, tak sa radsej spytam, ta vacka bola dost draha, tak ju nechcem dodrbat... Skusim radsej tu horucu paru, dakujem za radu, to ma nenapadlo.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacka

Příspěvek od DAN » 26. 09. 2008 04:44

Max-Max píše:
som prekvapeny ze taky odbornik toto nevie... teplota plamena sviecky je 600C max, teplota materialovych zmien pre ocel je o dost vyssia... a mimochodom, ide to aj horucou parou
Musím tě upozornit na to, že nemáš pravdu. Při teplotě 600 °C už změny v materiálu ocel probíhaj.
Třeba karbonitridace probíhá při teplotě už cca 470 °C.
Navíc ta vačka je pravděpodobně z litiny s globulárním grafitem - není kovaná z oceli.
Helldiver by se měl radši zeptat v BMW, protože tady možná bude někdo vařit z vody, kdežto tam maj jasný poučky jak se stím má pracovat.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 26. 09. 2008 04:58

zkus prolezt TIS mozna to tam bude co s tim udelat pred montazi, protoze v bmw se nemusis dockat lepsi odpovedi, ti to tam treba cpou jak to je, vsak olej to rozpusti ne :-)

vim o tom taky hovno, ale vim ze bych urcite doma nenahrival svickou ani plamenem novou vacku :D
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 26. 09. 2008 08:21

Sak toto prave, diky za osvetlenie chalani :) .
E30 325i
E34 535i

Odpovědět